moechy Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Hea waar kun je die kopen ? Bij ons in de healthcity in die automaten. Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Ik doe als ik er zin in heb 10 keer opdrukken en dan nog wat buikspieroefeningen. Maar tegenwoordig vind ik er de motivatie en zin niet meer voor. Reageren
Wesley Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 (bewerkt) Ik doe als ik er zin in heb 10 keer opdrukken en dan nog wat buikspieroefeningen. Maar tegenwoordig vind ik er de motivatie en zin niet meer voor. En straks heb je gigantische schouders en een kleine chest en kleine biceps XD Dus tsja als je met opdrukken bezig gaat dan raad ik je ook aan om gelijk je hele body te trainen, met alleen opdrukken gaat het niet. P.S. Met opdrukken pak je je chest wel een beetje.. maar niet echt zo mja extreem laat ik het zo zeggen. Bewerkt: 21 augustus 2009 door Wesley_GTA Reageren
LocoLuke Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Ik doe als ik er zin in heb 10 keer opdrukken en dan nog wat buikspieroefeningen. Maar tegenwoordig vind ik er de motivatie en zin niet meer voor. En straks heb je gigantische schouders en een kleine chest en kleine biceps XD Dus tsja als je met opdrukken bezig gaat dan raad ik je ook aan om gelijk je hele body te trainen, met alleen opdrukken gaat het niet. P.S. Met opdrukken pak je je chest wel een beetje.. maar niet echt zo mja extreem laat ik het zo zeggen. Conventionele push-ups spreken met name de pec. major en pec. minor aan, synergists zijn triceps, rectus abdom. en voorkant delts, in mindere mate biceps. Reusachtige schouders ontwikkelen met opdrukken ??? Sowieso is opdrukken vaak meer uithoudingsvermogen v/d spieren daar er algauw meer dan 20 reps gemaakt worden, dus de weerstand is sowieso niet minimaal 65% van je 1rm. Reageren
Silver-Blade Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 (bewerkt) "Wow, vet cool dat je al die begrippen kent! " (was dat ongeveer de reactie die je hoopte te krijgen? ) Je mag het voortaan wel gewoon in begrijpelijke taal vertellen Ontopic: Ik doe sinds 4 jaar aan krachttraining op de sportschool Bewerkt: 25 augustus 2009 door Silver-Blade Reageren
moechy Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 "Wow, vet cool dat je al die begrippen kent! " (was dat ongeveer de reactie die je hoopte te krijgen? ) Je mag het voortaan wel gewoon in begrijpelijke taal vertellen Ontopic: Ik doe sinds 4 jaar aan krachttraining op de sportschool Welke oefeningen doe je dan zo al? Reageren
moechy Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 *bump* Ben sinds een maandje ook weer terug begonnen met krachttraining. En heb al netjes resultaat. Reageren
j0uk3 Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 Ik druk me meestal zo'n 50x per dag op elke dag en dan TREK ik mezelf ook nog eens 50x op, aan de deur. Gewoon wat standaard, ook handjedruk ik best wel vaak dussssssssss Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 (bewerkt) Dit topic is echt forumnostalgie voor mij. Toen PietjeII nog megalid was. Mooie tijd. Mooie tijd... Ik heb op een gegeven moment krachttrainen moeten helaas opgeven i.v.m. ondergewicht. Ik mis het nog iedere dag. Het was gewoon echt een dagelijkse bezigheid, een hobby. Om eerlijk te zijn vind ik het n00b gehalte in dit topic momenteel wel erg hoog. :$ Als ik nog eens de tijd heb ga ik op de posts in zoals PietjeII alles aan mij geleerd heeft. Bewerkt: 30 januari 2010 door Flashingdemon666 Reageren
moechy Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Dit topic is echt forumnostalgie voor mij. Toen PietjeII nog megalid was. Mooie tijd. Mooie tijd... Ik heb op een gegeven moment krachttrainen moeten helaas opgeven i.v.m. ondergewicht. Ik mis het nog iedere dag. Het was gewoon echt een dagelijkse bezigheid, een hobby. Om eerlijk te zijn vind ik het n00b gehalte in dit topic momenteel wel erg hoog. :$ Als ik nog eens de tijd heb ga ik op de posts in zoals PietjeII alles aan mij geleerd heeft. Hoezo ondergewicht? Eet je wel voldoende? Reageren
Flokkert Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 elke 's ochtends 50x buikspieroefeningen elke avond 60x opdrukken Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 elke 's ochtends 50x buikspieroefeningen elke avond 60x opdrukken serieus? :O Reageren
vice infernusX Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 ik doe eigenlijk niet aan krachttraining soms druk ik mezelf wel eens op maar ik kom nooit verder dan 10x opdrukken :$ verder niks. heeft iemand tips voor mij. ik heb 3 kilo overgewicht ofzo Reageren
Flokkert Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 elke 's ochtends 50x buikspieroefeningen elke avond 60x opdrukken serieus? :O ja, Reageren
Remcconen Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 Welke oefeningen gebruiken jullie voor je borst, schouders, armen en buikspieren? Allemaal thuis uit te voeren? :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.