Disturbed Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 HALLO JULLIE WETEN NIET WAT JULLIE ZEGGEN.Eeentje kom met jezus !! Jezus is ook onze profeet en zoals jullie weten vinden wij afbeelden van profeten niet zo goed. Dus ook neit als mensen jezus gaan afbeelden. Maar dat zouden moslims drm ook nooit doen en dat doen ze ook niet. Niet-moslims gaan jezus afbeelden ik niet dus !! Maak je niet zo druk man. We hebben het hier over een tekening/schilderij van een waarschijnlijk fictief persoon. Er zijn ergere dingen in de wereld dan dat. Reageren
Jay; Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 (bewerkt) HALLO JULLIE WETEN NIET WAT JULLIE ZEGGEN.Eeentje kom met jezus !! Jezus is ook onze profeet en zoals jullie weten vinden wij afbeelden van profeten niet zo goed. Dus ook neit als mensen jezus gaan afbeelden. Maar dat zouden moslims drm ook nooit doen en dat doen ze ook niet. Niet-moslims gaan jezus afbeelden ik niet dus !! Maak je niet zo druk man. We hebben het hier over een tekening/schilderij van een waarschijnlijk fictief persoon. Er zijn ergere dingen in de wereld dan dat. Nou of hij fictief is, het is in iedereens ogen verschillend. Maar zoals ik eerder al zei: Er worden zoveel tekeningen over Jezus gemaakt en andere heilige en misschien wel bijzondere mensen. Deze mensen maken er toch ook niet zoveel ophef over. Bewerkt: 29 februari 2008 door Jay; Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Geen één Moslim weet hoe 'Allah' en 'Muhammed' er uit ziet. Ik dus ook niet! OTTO Reageren
nationalist Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Geen één Moslim weet hoe 'Allah' en 'Muhammed' er uit ziet.Ik dus ook niet! OTTO Ja omdat ze niet bestaan ! Reageren
Vegeta Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 HALLO JULLIE WETEN NIET WAT JULLIE ZEGGEN.Eeentje kom met jezus !! Jezus is ook onze profeet en zoals jullie weten vinden wij afbeelden van profeten niet zo goed. Dus ook neit als mensen jezus gaan afbeelden. Maar dat zouden moslims drm ook nooit doen en dat doen ze ook niet. Niet-moslims gaan jezus afbeelden ik niet dus !! Maak je niet zo druk man. We hebben het hier over een tekening/schilderij van een waarschijnlijk fictief persoon. Er zijn ergere dingen in de wereld dan dat. Nou of hij fictief is, het is in iedereens ogen verschillend. Maar zoals ik eerder al zei: Er worden zoveel tekeningen over Jezus gemaakt en andere heilige en misschien wel bijzondere mensen. Deze mensen maken er toch ook niet zoveel ophef over. Jah wat kunnen wij eraan doen christennen maken zelf foto's van jezus, wij vinden het wel erg drm kijken we er ook niet naar maar dat kunenn we neit tegenhouden dat gebeurt wereldwijd. Maar we wille eht tegenhouden dat ze dat ook met mohamed doen want dat is onze Hoogste profeet en daar mag je geen domme tekeningen over maken want niemand weet hoe hij eruit zag. En nationalist moet je nou overal zulke domme opmerking over geven, vind je het gek dat je bent geband. Reageren
Jay; Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Jah wat kunnen wij eraan doen christennen maken zelf foto's van jezus Toen hadden ze geen fototoestellen en nu is er geen Jezus. Dus hoe hebben ze de foto's gemaakt? Reageren
Vegeta Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Ja sorry ik bedoelde die schilderijen en beeldjes. En ik weet niet hoe ze erbij komen dat hij er zo uitzag ze hebben hem nooit gezien. Maarja in ieder geval moslims verbeelden geen profeten en zelfs eigelijk mag je niet eens een menselijk iemand vasteleggen drm willen strenge moslims nooit op de foto komen. Reageren
Jay; Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Ja sorry ik bedoelde die schilderijen en beeldjes. En ik weet niet hoe ze erbij komen dat hij er zo uitzag ze hebben hem nooit gezien. Maarja in ieder geval moslims verbeelden geen profeten en zelfs eigelijk mag je niet eens een menselijk iemand vasteleggen drm willen strenge moslims nooit op de foto komen. Je mag echt wel een "menselijk iemand" vastleggen. Ze publiceren is inderdaad een ander verhaal. Reageren
Vegeta Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Nou eigelijk mag dat niet, tekenen van een gezicht mag eigelijk ook niet. Drm tijdens het bidden mag je geen gezicht afgebeeld voor je hebben en ook neit op je kleren die je draagt. MAar daar luistert bijna niemand naar. Sommige erg strenge wel maar bijna niemand. Dus het afbeelden van profeet is al helemaal verboden !! Reageren
Jay; Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Nou eigelijk mag dat niet, tekenen van een gezicht mag eigelijk ook niet. Drm tijdens het bidden mag je geen gezicht afgebeeld voor je hebben en ook neit op je kleren die je draagt. MAar daar luistert bijna niemand naar. Sommige erg strenge wel maar bijna niemand. Dus het afbeelden van profeet is al helemaal verboden !! Tekenen van een gezicht mag volgens de Nederlandse wet wel, misschien niet bij Moslims. Bij de katholieken is het ook zo dat je geen beeld van god in je hoofd mag maken dus ik begrijp wat je bedoelt. Reageren
bilaba Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 hier in den-haag zijn ook best wel veel moskeeen en van mij mogen ze weg waarom niet in hun eigen land ? waarom moeten ze ons land helemaal naar die van hun ombouwen moskeeen worden niet betaald door de overheid maar door degene die een moskee zelf bouwt Reageren
Bossinkje Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Ik vind dat die moskeeen weg mogen. Het zijn er nu te veel. Van mij mag het heus wel ietsjes minder. Zo verdwijnt de Nederlandse cultuur. Waarom zouden hun hier wel moskeeen mogen bouwen,terwijl hun geen kerken in een Islamitisch land willen hebben? Ik vind dit nu echt te erg worden. Reageren
Sdajafol Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Omdat wij een vrij land zijn en daar trots op zijn, en die oosterse landen kennelijk iets minder soepel zijn. Wil je jezelf nu naar hetzelfde niveau brengen als de onderdrukkende regeringen, door bepaalde vormen van geloof niet toe te staan, of hen geen Godshuis te gunnen? Reageren
Think Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Wij zouden een eens een kerk durven bouwen in marroko ofzo Ik zou niet weten wat er zou gebeuren. Als ik echt eerlijk moet zijn :$ afbreken,verbranden...[/font] Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Ik vind het schandalig dat Nederland zo zich laat meesleuren. Zóveel moskeeën in Nederland , En als wij in Marokko , Turkije , Irak etc een kerk bouwen , Worden ze agressief en willen ze gelijk oorlog voeren. Kijk eens naar Wegmisbruikers , Al die mensen uit die landen worden gelijk agressief en zeggen gelijk van '' WAAROM PAK JE MIJ IK WERK VOOR ME GELD DIT EN DATJES '' , En wij nederlanders accepteren gewoon de politie. Iets anders: '' Typ eens bij youtube in : Plus overval '' gelijk 1000'en filmpjes en wie zijn daarbij betrokken , 78% de negers. Met 18% met een dodelijk einde. Ik geef me mening. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.