Time-Bandit Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Ben ze liever kwijt dan rijk. Nederland is van oudsher een christelijk land voor zover ik weet. Zijn ze al sinds naja 1500 ofzo En in de jaren 50 komen een stel natte kranten langs met een ander geloof en die MOETEN een Moskee. Dat worden er meer en meer dus ook meer van die partytenten. Het ontsierd de omgeving. Okee moet ik toegeven dat ik nog liever naar een Moskee kijk dan naar de Kuip dus die mag evt wel blijven Maar kom op. Die dingen horen hier eigenlijk gewoon niet thuis. Langskomen? Beetje foute woordkeuze denk ik, vooral omdat WIJ degenen zijn die ze hierheen hebben gehaald, omdat Nederlanders zelf te lui waren en geen zin hadden in 'vuile' baantjes bij bedrijven als de Hoogovens (tegenwoordig Corus). Uiteindelijk is het ook grotendeels onze eigen schuld. Al het 'tuig' dat nu de overlast veroorzaakt is dan wel deels nieuw in het land, maar een groot deel ervan zijn kinderen van de eerste en 2e generatie arbeiders die hierheen kwamen. Ik heb ook geen bezwaar tegen een paar moskeeën ofzo. Ik vind het alleen tever gaan dat iedereen een moskee wil. De turken willen er 1, de Marokanen willen er 1 Waarom kunnen ze niet gewoon allemaal gezellig in 1 zo'n ding zitten ipv met zijn 5en in 10. Misschien krijgen ze dan ook wat meer respect voor elkaar enzo Reageren
Patos Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Omg! Moskeen Zijn niet erg en ze nemen nauwelijks ruimte in beslag dus wat zeueren jullie dan ( de mensen die er tegen zijn ) we gaan toch ook niet zeggen: Weg met die kerken! zeggen wij toch ook niet?? Dus wat minder rastische opmerkingen hier Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Omg!Moskeen Zijn niet erg en ze nemen nauwelijks ruimte in beslag dus wat zeueren jullie dan ( de mensen die er tegen zijn ) we gaan toch ook niet zeggen: Weg met die kerken! zeggen wij toch ook niet?? Dus wat minder rastische opmerkingen hier Als je zo denkt dat wij zo denken , dan kan je beter in je eigen land een paar van die moskeeën maken. Kijk kerken horen nou eenmaal thuis in een dorp , maar daarnaast komt zo'n moskee terecht en dat past gewoon niet bij elkaar , de Nederlandse handjeugd heeft een trekje racistische meningen over de moskeeën in Nederland en jullie een trekje racisistische opmerkingen over de kerken. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Omg!Moskeen Zijn niet erg en ze nemen nauwelijks ruimte in beslag dus wat zeueren jullie dan ( de mensen die er tegen zijn ) we gaan toch ook niet zeggen: Weg met die kerken! zeggen wij toch ook niet?? Dus wat minder rastische opmerkingen hier zoek de betekenis van racistisch nog maar een keertje op want er is niets racistisch aan. het punt is dat kerken hier altijd al waren en dat de moskeeën nu komen. Reageren
-Omar- Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Waar jullie nu over aan het discueren zijn zijn meer meningsverschillen. Dit is precies hetzelfde zoals "Ik vind rosé mooi.", "Maar ik vind zwart mooi!". En Sdajafol heeft inderdaad gelijk. Wij hebben ze zelf hierheen gehaald. De meeste zijn gewoon aardig en willen wat bereiken. Maar je hebt ook zegmaar de "schavuiten" die erin zitten. Die verpesten het voorzichzelf en voor hun cultuur/ras! Reageren
Jay; Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 (bewerkt) Die verpesten het voorzichzelf en voor hun cultuur/ras! Dat is hoe jij het bekijkt hoor. Wie zegt dat ze het verpesten voor hun cultuur/ras? Ze verpesten het weliswaar voor zich zelf maar als iemand iets fout doet zijn het bepaalde mensen die dan meteen de hele groep over één kam scheren. Dit is zeker niet nodig maar het zijn bepaalde mensen die het doen en niet zij. Ik ben van mening dat er best wat moskeeën mogen komen in Nederland, we moeten er alleen niet te ver in gaan. Zoals al gezegd is, is de kerk het basis-geloof in Nederland en moeten we dat door niemand laten overnemen. Ze zijn hier heen gehaald maar dat hoeft niet te betekenen dat de Islam Nederland mag over nemen. Doe het dus wel maar met mate en niet ten koste van de Nederlandse bevolking of bijvoorbeeld kerken. Bewerkt: 8 juli 2008 door Jay; Reageren
Timske Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Ik vind, Laat ze maar staan, de kerken ook.. Iedereen heeft zo zijn eigen geloof toch, of niet. Mechien is het wel stoer om te zeggen ** zwarten ofso.. Maar dat is eigenlijk niet. Iedereen heeft zijn recht op zijn of haar cultuur en godsdients. Reageren
TomHagen Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Ik vind,Laat ze maar staan, de kerken ook.. Iedereen heeft zo zijn eigen geloof toch, of niet. Mechien is het wel stoer om te zeggen ** zwarten ofso.. Maar dat is eigenlijk niet. Iedereen heeft zijn recht op zijn of haar cultuur en godsdients. Ja, natuurlijk. Maar dat wil toch niet zeggen dat ze zo'n bouwwerk mogen bouwen, wat helemaal niet past in de buurt? Reageren
Patos Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Omg!Moskeen Zijn niet erg en ze nemen nauwelijks ruimte in beslag dus wat zeueren jullie dan ( de mensen die er tegen zijn ) we gaan toch ook niet zeggen: Weg met die kerken! zeggen wij toch ook niet?? Dus wat minder rastische opmerkingen hier Als je zo denkt dat wij zo denken , dan kan je beter in je eigen land een paar van die moskeeën maken. Kijk kerken horen nou eenmaal thuis in een dorp , maar daarnaast komt zo'n moskee terecht en dat past gewoon niet bij elkaar , de Nederlandse handjeugd heeft een trekje racistische meningen over de moskeeën in Nederland en jullie een trekje racisistische opmerkingen over de kerken. Omg? Kerel, Lees is even beter? Als je het even overleest zie je dat het voor de mensen zijn Die er tegen zijn. En ten tweede ik heb geen rastische opmerkingen gezegd over de kerken? achja volgende keer beter lezen he Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Omg!Moskeen Zijn niet erg en ze nemen nauwelijks ruimte in beslag dus wat zeueren jullie dan ( de mensen die er tegen zijn ) we gaan toch ook niet zeggen: Weg met die kerken! zeggen wij toch ook niet?? Dus wat minder rastische opmerkingen hier Als je zo denkt dat wij zo denken , dan kan je beter in je eigen land een paar van die moskeeën maken. Kijk kerken horen nou eenmaal thuis in een dorp , maar daarnaast komt zo'n moskee terecht en dat past gewoon niet bij elkaar , de Nederlandse handjeugd heeft een trekje racistische meningen over de moskeeën in Nederland en jullie een trekje racisistische opmerkingen over de kerken. Omg? Kerel, Lees is even beter? Als je het even overleest zie je dat het voor de mensen zijn Die er tegen zijn. En ten tweede ik heb geen rastische opmerkingen gezegd over de kerken? achja volgende keer beter lezen he Even voor de duidelijkheid , je weet volgens mij niet eens wat je zelf typt volgens mij... Je zegt dus wat minder racistische opmerkingen maar ik heb geen enkele of geen 1 racistische opmerking gezien , ik weet niet wat jij onder racisistische opmerking ziet maar dat wat jij denkt is iedereval fout. Dan over het zeuren , wij zeuren niet wij geven onze mening en dat heeft betrekking op dat vaak veel moskeeën in één dorp / stad staan. Reageren
Disturbed Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Omg!Moskeen Zijn niet erg en ze nemen nauwelijks ruimte in beslag dus wat zeueren jullie dan ( de mensen die er tegen zijn ) we gaan toch ook niet zeggen: Weg met die kerken! zeggen wij toch ook niet?? Dus wat minder rastische opmerkingen hier Ach ja joh. Gooi het maar op racisme. Die hebben we nog niet voorbij zien komen Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Voor Patos die de betekenis niet weten van racisme en andere meningsuiting Racisme : het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde. Als je dat niet begrijpt moet je maar even de Van Dale in duiken. Reageren
Patos Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Voor Patos die de betekenis niet weten van racisme en andere meningsuitingRacisme : het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde. Als je dat niet begrijpt moet je maar even de Van Dale in duiken. Lol? Ik snap heus wel wat rasiscme is. En je hoeft niet zo aangevalle te reageren hoor Maarja even weer ontopic Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Ik reageer niet aanvallig ik voer gewoon een discussie waar jij geen mening uit op kan bouwen en dan maar op andere zinnen gaat typen. Back ontopic! Reageren
iamyourghost Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 deze hele topic slaat volgens mij nergens om moslimse mensen zijn ook gewoone mensen zoals jullie en geloven net zoals jullie in de zelfde god dan alleen dat . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.