Jump to content

moskeeën in Nederland


Ruwie

Recommended Posts

  • Reacties 280
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ruwie

    26

  • -->nick<--

    23

  • Sdajafol

    17

  • TomHagen

    12

Probeer eens een kerk te bouwen in Baghdad.. Dan wordt je ter plekke geëxecuteerd!

Dit vind ik niet echt een reële reactie... Waarom zouden we kerken willen bouwen in Bagdad? Of in een ander moslim-land?

Dat moslims hier moskeeën bouwen komt gewoon omdat moslims hier willen wonen en hiernaar toe zijn gekomen.

Maar ik denk niet dat een Nederland in een moslim-land gaat wonen..

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer eens een kerk te bouwen in Baghdad.. Dan wordt je ter plekke geëxecuteerd!

Dit vind ik niet echt een reële reactie... Waarom zouden we kerken willen bouwen in Bagdad? Of in een ander moslim-land?

Dat moslims hier moskeeën bouwen komt gewoon omdat moslims hier willen wonen en hiernaar toe zijn gekomen.

Maar ik denk niet dat een Nederland in een moslim-land gaat wonen..

Ik weet het wel zeker.

En omdat er toevallig veel moslims hier wonen moeten we alles maar aanpassen aan hun?

En waarom zouden hun hier überhaupt moskeeen bouwen? Ze wonen hier toch in een christelijk land.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom moeten wij het altijd maar accepteren dat ze hier moskeeen bouwen terwijl we dat niet bij hen mogen :duh: Want wij mogen echt geen kerk of iets dergelijks bouwen in een Islamitisch land want dat willen hun ook niet.

En zeg niet dat wij gewoon voorlopen op iedereen want als jij bij iemand thuis komt ga je ook niet alles veranderen en dan zeggen dat je voorloopt op iedereen :duh:

Wie zegt dat dat niet mag? In heleboel islamitische landen is een kerk wél toegestaan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

slopen stuk voor stuk

Kort maar krachtig :Y

En wat bereik je daarmee?

Dan gaan de moslims ook onze kerken in brand steken enzo...

En dan is het oorlog hier in Nederland :N

heeft Geert Wilders dan eindelijk toch zijn zin gekregen.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom moeten wij het altijd maar accepteren dat ze hier moskeeen bouwen terwijl we dat niet bij hen mogen :duh: Want wij mogen echt geen kerk of iets dergelijks bouwen in een Islamitisch land want dat willen hun ook niet.

En zeg niet dat wij gewoon voorlopen op iedereen want als jij bij iemand thuis komt ga je ook niet alles veranderen en dan zeggen dat je voorloopt op iedereen :duh:

Wie zegt dat dat niet mag? In heleboel islamitische landen is een kerk wél toegestaan ;)

Laten we een voorbeeld nemen aan Egypte. Daar staat de Christendom óók bij ;). In Irak zelfs, wat jullie totaal niet verwachten, is er 4% Christendom. Oké niet alle Islamitische landen hebben Christendom, maar je moet niet álle Islamitische landen zeggen. Zeg dan, de meeste, dan heb je het tenminste niet over alle, want dat is totaal niét waar ;)

@Thabit: Die opmerking vind ik echt slecht. Je word niet per direct afgeslacht daar om je geloofsovertuiging. Jij bent echt slecht geinformeerd :?

Bewerkt: door Steel Dogg
Link to comment
Delen op andere websites

slopen stuk voor stuk

Kort maar krachtig :Y

En wat bereik je daarmee?

Dan gaan de moslims ook onze kerken in brand steken enzo...

En dan is het oorlog hier in Nederland :N

heeft Geert Wilders dan eindelijk toch zijn zin gekregen.

Dus wij moeten het maar accepteren omdat hun anders oorlog gaan voeren tegen ons?

Dan mogen ze gelijk van mij weg en hoeven ze ook nooit meer terug te komen!

En Geert Wilders zegt wat veel meer Nederlanders denken, Nederland is vol!

En wordt nog een Islamitisch land.

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer eens een kerk te bouwen in Baghdad.. Dan wordt je ter plekke geëxecuteerd!

Dit vind ik niet echt een reële reactie... Waarom zouden we kerken willen bouwen in Bagdad? Of in een ander moslim-land?

Dat moslims hier moskeeën bouwen komt gewoon omdat moslims hier willen wonen en hiernaar toe zijn gekomen.

Maar ik denk niet dat een Nederland in een moslim-land gaat wonen..

Maar dan nog.. Ook al zouden we dat wel willen. Het kán gewoon niet.

@ Steel Dogg, ga dan maar het christendom verkondigen in Baghdad of in Mekka ofzo. Dan kan ik zeggen Dag Steel Dogg.

Bewerkt: door Thabit
Link to comment
Delen op andere websites

Probeer eens een kerk te bouwen in Baghdad.. Dan wordt je ter plekke geëxecuteerd!

Dit vind ik niet echt een reële reactie... Waarom zouden we kerken willen bouwen in Bagdad? Of in een ander moslim-land?

Dat moslims hier moskeeën bouwen komt gewoon omdat moslims hier willen wonen en hiernaar toe zijn gekomen.

Maar ik denk niet dat een Nederland in een moslim-land gaat wonen..

Ik weet het wel zeker.

En omdat er toevallig veel moslims hier wonen moeten we alles maar aanpassen aan hun?

En waarom zouden hun hier überhaupt moskeeen bouwen? Ze wonen hier toch in een christelijk land.

Maar Nederland is ook een muliculturele samenleving... En heel veel moslim-landen niet.. ;)

Daar is maar een geloof. De islam. En als je ergens anders in geloofd dan word je volgens mij niet geaccepteerd in de maatschappij...

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer eens een kerk te bouwen in Baghdad.. Dan wordt je ter plekke geëxecuteerd!

Dit vind ik niet echt een reële reactie... Waarom zouden we kerken willen bouwen in Bagdad? Of in een ander moslim-land?

Dat moslims hier moskeeën bouwen komt gewoon omdat moslims hier willen wonen en hiernaar toe zijn gekomen.

Maar ik denk niet dat een Nederland in een moslim-land gaat wonen..

Maar dan nog.. Ook al zouden we dat wel willen. Het kán gewoon niet.

@ Steel Dogg, ga dan maar het christendom verkondigen in Baghdad of in Mekka ofzo. Dan kan ik zeggen Dag Steel Dogg.

Dat is helemaal niét waar. Ik ken Christenen die in Irak wonen, die leven toch nog? Gewoon wat elke Christen doet: Elke zondag naar de kerk gaan, bidden... Heb je enig informatie over een christen, priester ofzo die ge-executeerd is vanwege de geloofsovertuiging? Zit je wel lang te zoeken...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het opzich best wel jammer, want de Nederlandse cultuur verdwijnt.

We krijgen hier veel Polen, Turken, Marokanen. Ik heb niks tegen hun, vond het ook niet erg dat er hier en daar een moskee stond. Maar ik woon in een nogal christelijk dorp en hier staan evenveel moskee's als kerken.

Inderdaad en ik vind het zowiezo nergens op slaan want die moskee hier in de buurt wordt nauwelijks voor het geloof gebruikt want er zit een hele kantine in met pooltafel en al en meestal gaan de moslims uit dit dorp gezellig naar de moskee voetbal kijken :duh: (en dat noem je streng gelovig? dan kan die hoofddoek ook wel af :duh: ) Trouwens dat puntje schuin onder Enschede is de moskee die hier in het dorp staat. (de onderste op die kaart van twente.)

En dan als je daar boven komt hadden ze zogenaam geen geld om alles mooi te versieren met tegels( dat zeggen ze) terwijl beneden een kantine met plasma scherm en al zit :{

Ja, precies. Bij ons heb je een winkel, een kelder met allemaal spellen, overal camera's, een grote LCD TV, een bar. ( zag ik eens bij een open dag. ^_^ )

Hoe ze het betalen, geen idee ? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe ze het betalen? Die mensen werken toch ook? Dat er wat problemen onstaan en de buitenlanders slecht in het nieuws staan, betekent toch niet dat álle allochtonen arm, gelovig en criminelen zijn? Ik heb het idee dat er nóg steeds mensen zo over hun denken. Dan leef je pas in de prehistorie :ch:

EDIT: Dit bedoel ik, mensen moeten eens hélder denken over de situatie ;) GTA-fan2 zit in de goeie richting :bier:

Bewerkt: door Steel Dogg
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of jullie het weten

maar 4% van irak is Christen

en in nederland is 5,8% moslims :duh:

dus weet echt niet hoe jullie erbij komen dat je ge'excuteerd word als Christen in Irak :duh:

Bewerkt: door GTA-fan2
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...