Jump to content

GTA Vice City Easter Eggs

Recommended Posts

• Reacties 381
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

36

• Lantyz

33

• MrKooKie

21

• Hanneswasco

9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Jawel, dat is overduidelijk en dat begrijpt iedereen direct die de naam van de missie in beeld ziet. Het is alleen niet echt een bijzondere Easter Egg ofzo. Als elke woordspeling een EE zou zijn zou je de lijst wel langer kunnen maken.

• 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)

Het is over het algemeen wel bekent dat er dingen uit de film Scarface (1983) in GTA San Andreas zitten. Maar ze zitten ook in VC! Hier zie je de wel bekende mansion uit de film in het bankgebouw in Little Havana (het gebouw van de overval-missie; ik ben even de naam kwijt...) Misschien was deze easter egg al bekend, maar toch.

EDIT: Help! ik krijg het screenshot er niet bij! :cry:

Bewerkt: door MartijndeVree
Geplaatst:
Scarface is gebasseerd op GTA Vice City en de bank die jij bedoelt is El Banco Corrupto Grande. Vertaalt: De Grote Corrupte Bank

Je zult waarschijnlijk andersom bedoelen. GTA VC is o.a. gebaseert op Scarface (de film). Het spel Scarface is ook gebaseerd op de film. ;)

Geplaatst:

Ook best logisch aangezien Vice City uit 2002 is en Scarface uit 1983. Heel Vice City barst van de EE naar Scarface. Het is een en al Scarface (bij wijze van spreken dan :puh: ). Hoofdpersoon en sidekick vermoorden de grote drugsbaron en worden zelf drugsbaron. Gebeurt in Scarface én in Vice City. Bovendien speelt Scarface zich in Miami af, waar de stad Vice City op gebaseerd is. Dit is wel al allemaal bekend maar het zijn slechts voorbeelden om mijn mening te ondersteunen ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Ja maar ook echt dingen uit de film zelf zitten erin.

EDIT: Hier nu wel het screenshot, verpakt in een WinRAR (geen idee of dat iets uitmaakt, maar ik vermeld het toch maar...).

gtascarface.rar

Bewerkt: door MartijndeVree
Geplaatst:

Ik heb Vice City nog maar anderhalve week dus neem me niet kwalijk als dit al bekend is (het zal wel :puh: ) In het Vercetti Estate (dat eerst van R. Diaz was)kun je op de beveiliginscameraschermen de hal van het huis van Scarface zien, en ook het exterieur van dat huis. Het huis zelf is daar natuurlijk ook op gebaseerd :) Maar dat wist íedereen natuurlijk.

Geplaatst:

Natuurlijk weet iedereen dat heel veel dingen uit Vice City uit Scarface komen. Om maar even een kort lijstje te maken.

- Het exterieur van Vercetti Estate = De villa van Montana

- Het kantoor van Tommy = Het kantoor van Montana

- Appartement 3C met kettingzaag = Scène waar Tony's handlanger doodgezaagd wordt.

- Vice City = Miami

- De dood van Ricardo Diaz = De dood van Frank Lopez

- Het bezoek van Sonny Forelli = Het bezoek van Alejandro Sosa

Alleen dan een tegengesteld einde, namelijk dat in Scarface de hoofdpersoon niet overleeft en in Vice City wel. Of je dit allemaal als één EasterEgg moet zien of allemaal als afzonderlijk kun je ter discussie stellen, en of als iets ergens op gebasseerd is, het überhaupt wel een EasterEgg is. Per slot van rekening moet het wel érgens op gebasseerd zijn. Dan zouden alle ongeveer 120 voertuigen allemaal EasterEgg's zijn, aangezien ze allemaal op een bepaald type voertuig gebasseerd zijn.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Hey, ik ben er weer, ik denk dat ik ook een easter egg heb gevonden, kijk maar op de screen. Daar staat bitch'n dog food. Is dat bitch niet een e ^_^ aster egg? Of was dit al es gepost? :D Maarja ben ik toch ff bezig geweest

Geplaatst:

Nee... Je hebt wel meer bedrijven die blijven terugkeren. Sprunk bijvoorbeeld. ZIP ook. DIt zijn niet echt 'revolutionaire' EE's.

Geplaatst:

Daarnaast is 'Bitch' ook gewoon vertaald 'teef' en dat is een vrouwelijke hond. :puh:

En zoals de andere al zeggen is dit gewoon een grapje, geen easter egg volgens mij, die ze ook al in andere GTA's hebben gezet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...