MartyCeha Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Dat wordt erg moeilijk Het spel is al vanaf 2002 (?) uit, ruim 5 jaar dus. Ik denk dat alle EE's al gevonden zijn. Bovendien zijn ook alle bestanden doorgespit naar EE's die niet ingame zitten. Als je een nieuwe vindt, is het een EE die vele honder duizenden niet gezien hebben. Reageren
game~skater Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 (bewerkt) misschien is dit er weer een : en dan nog een sorry voor de mindere kwaliteit Bewerkt: 9 november 2007 door gamelovertje Reageren
Grove4L Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Sorry als het al bekend was, er is een aanlegsteiger (dicht bij de aanlegsteiger waar de jacht van Colonel Cortez lag) die niet eens met het vaste land is verbonden(een beetje nutteloos dus...). Nog niet zo lang geleden vloog ik er over met een Maverick en wat zag ik? Die aanlegsteiger heeft de vorm van het Christelijk kruis! Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Dit is zeker geen EE hoor, een doodgewone aanlegsteiger die niet met het land verbonden is. Het is nogal raar maar ja. Ook is dit toevallig de vorm van een kruis, wat daarom nog niet het kruis van christus is. Kijk ook maar eens naar de andere steigers, die lijken daar ook gewoon op. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Die aanlegsteiger is echt wel via het land bereikbaar. Het hek is wel dicht daar, maar je moet dan gewoon met de motor over de schans aan het einde van de steiger ertegenover springen. Reageren
Grove4L Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Maar stel dat je een boot hebt en je legt er aan? Hoe kom je dan aan land? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Volgens mij is die steiger bedoeld om als obstakel te dienen tijdens een van die boot races. En verder heeft het niet echt veel nut, je kan er aanleggen met 6 sterren en dan politie kapot schieten ofzo. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 nieuwe ee denk ik, zie maar plaatje: Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 nieuwe ee denk ik, zie maar plaatje: Het is allang bekend dat overal in het spel Rockstar logo's voorkomen. Maar het is natuurlijk leuk als je het zelf niet weet en eracther komt Reageren
MartyCeha Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Heeft iemand al gezien wat daar onderaan staat Ik ga denk ik eens een collaga maken van alle R* verwijzingen in GTA's Reageren
Grove4L Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Ja, zou wel leuk zijn, zo'n collage. Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 (bewerkt) ik zat ook de kaart te bekijken en volgens mij lijkt dit wel op een Bh[/font] Bewerkt: 28 november 2007 door KoenKucharek Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 ik zat ook de kaart te bekijken en volgens mij lijkt dit wel op een Bh[/font] Dat is wel heel ver gezocht, zo heb je honderden steden die als plattegrond een BH hebben. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Ik zie het niet. Leg uit jongen Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 Ik zie het niet. Leg uit jongen Bij Starfish Island. Die wegen maken een vormpje, en dat zou op een BH moeten lijken. Als ik het juist heb toch. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.