Nissan Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Owja kut. Op die datum begint de wedstrijd voor de naam . Sorry voor de onnodige commotie mensen! Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Wat een verneukte storyline hebben ze gemakt echt dat kane naar het Hq gaat..... maak dan een Generals 2 Reageren
Nissan Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Generals is niet gemaakt door Westwood of EA . Ik hoop niet dat Kane toch nog komt te sterven in het einde . Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Generals is gemaakt door EA. Reageren
Nissan Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Ik weet niet waar ik het vandaan heb, maar ik dacht dat het van Ensemble Studios was . Reageren
Torritor Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Generals is niet gemaakt door Westwood of EA . Ik hoop niet dat Kane toch nog komt te sterven in het einde . Ik hoop het ook niet. Reageren
Nissan Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Ik weet denk ik al welke ''nieuwe'' units Nod krijgt in de game. Op het einde van Kane's Wrath bevrijd je de Marked of Kane en haal je voor Kane de Tacitus terug dmv van dat leger. Ik denk dat Nod dan heel veel Cyborg eenheden erbij krijgt. IK hoop ook dat er nog subfacties komen of een eventuele uitbreiding. Ook hoop ik dat de Scrin terugkomt, op het einde van de Scrin verhaallijn zegt de Overlord: Prepare A Full Invasion Force, EART. WILL. FALL. Dus ik denk wel dat ze nog eens terugkomen. Reageren
Nissan Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 (bewerkt) In Kane's Wrath speel je een vernieuwde versie van CABAL . Volgens een gerucht komt CABAL terug in het laatste deel: C&C 4. Bewerkt: 17 juli 2009 door Cuban Gangster Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Ja maar je hebt niet de Cabal core defender uit firestorm Reageren
Nissan Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 (bewerkt) Ik snap niet waarom iedereen de Core Defender overpowered vond :S. Hij had geen Anti-Air, dus gewoon een heel legertje Orca's erop, en het visje was al gebakken . De Avatar Warmech uit C&C 3 en Kane's Wrath lijkt veel op de Core Defender. Alleen heeft deze maar één laser en ziet er wat menselijker uit. Het gerucht gaat dat Cabal de files van de Core Defender uit de Tacitus gehaald heeft. Oftewel, het is een walker gebasseerd op Scrin Technologie . LEGION is een geüpgrade versie van Cabal. Daarom kun je zijn stem ook horen in sommige cutscenes. Alexa Kovacs ziet Legion aan voor een 2e Cabal, die net als het orgineel zal proberen de mensheid uit te roeien met een Cyborg leger. Dit met name omdat Cabal de ouders van Alexa vermoord heeft. Om Legion ''tegen te houden'' infecteerd ze hem met een Virus, wat leid tot een tijdelijk uitgeschakelde Legion. Bewerkt: 18 juli 2009 door Cuban Gangster Reageren
Torritor Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Ik snap niet waarom iedereen de Core Defender overpowered vond :S. Hij had geen Anti-Air, dus gewoon een heel legertje Orca's erop, en het visje was al gebakken . De Avatar Warmech uit C&C 3 en Kane's Wrath lijkt veel op de Core Defender. Alleen heeft deze maar één laser en ziet er wat menselijker uit. Het gerucht gaat dat Cabal de files van de Core Defender uit de Tacitus gehaald heeft. Oftewel, het is een walker gebasseerd op Scrin Technologie .LEGION is een geüpgrade versie van Cabal. Daarom kun je zijn stem ook horen in sommige cutscenes. Alexa Kovacs ziet Legion aan voor een 2e Cabal, die net als het orgineel zal proberen de mensheid uit te roeien met een Cyborg leger. Dit met name omdat Cabal de ouders van Alexa vermoord heeft. Om Legion ''tegen te houden'' infecteerd ze hem met een Virus, wat leid tot een tijdelijk uitgeschakelde Legion. Maar, wat gebeurd er met CABAL, tijdens zijn terugkomst? Of heb ik het verkeerd gelezen? Reageren
Nissan Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 LEGION word uiteindelijk naar de Ichor Hub van de Scrin geteleporteerd. Dit kun je opmaken uit het vertaalde stukje tekst in de allerlaatste cutscene van het spel. Er staat: Opening teleport to Ichor Hub. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 (bewerkt) Wat vinden jullie hiervan? Plaatje van de officiële C&C site: >Bron< Bewerkt: 23 juli 2009 door Revolution-Designer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.