GwnHugo Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Ik heb C&C 3 tiberium wars. Echt een vet spel! Zeker de moeite waard om te kopen. Ik heb dat echt niet gedaan . Een vriend van mijn vader is game recensent dus krijg ik veel games van hem. Reageren
Nissan Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Ik had het spel op de Release datum gekocht. Ik vind het ver boven RA 3 uitrijzen . Reageren
Nissan Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Nieuwe Mijlpaal, Online met Kanes Wrath heb ik van de 200 matches mijn 200ste match gewonnen met de Steel Talons . Dat is voor mij de ultieme sub-factie, en ook mijn favoriete vanwege de wendbaarheid. Reageren
commando Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 't beste spel van c&c vind ik nog Generals:zh hopen dat er een 2e komt Reageren
Nissan Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Er zou ooit een deel 2 komen, maar die is gecancelt. Net als Tiberium en C&C Renegade 2. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 28 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 (bewerkt) Er zou ooit een deel 2 komen, maar die is gecancelt. Net als Tiberium en C&C Renegade 2. Er is nooit een Generals 2 aangekondigd. Over een Renegade 2 weet ik ook niks, maar Tiberium is wel gecancelled. Bewerkt: 28 augustus 2009 door Jesperkaj Reageren
Nissan Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Jesper, jij hoeft ook niet alles te weten he . Renegade kwam uit in 2002. Renegade 2 zou voor 2005 worden of zo. Generals 2 is slechts een vonkje van geweest, maar er is nog geen BETA versie van uitgekomen. Daarom issie zo onbekend. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 28 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Jesper, jij hoeft ook niet alles te weten he . Renegade kwam uit in 2002. Renegade 2 zou voor 2005 worden of zo. Generals 2 is slechts een vonkje van geweest, maar er is nog geen BETA versie van uitgekomen. Daarom issie zo onbekend. Maar hoe kom je er dan bij dat Renegade 2 is gecancelled? Reageren
Nissan Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Ik heb sinds 2001 een abbo op Power Unlimited . En dan nieuwtjes lezen van de Powerspy. Reageren
Torritor Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 (bewerkt) Laat maar. Bewerkt: 1 september 2009 door Torritor Reageren
Nissan Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Huh? Heeft Torritor weer missiehulp nodig? . Reageren
Torritor Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Huh? Heeft Torritor weer missiehulp nodig? . Nee, momenteel niet. Reageren
Nissan Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 In de nieuwe PU kun je over C&C 4 lezen. Hij is exclusief voor de PC en ze gaan de spelbasis omgooien. Ik vind het echt niet normaal en zou het niet kopen als ik hem kon draaien. Reageren
XTR17 Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 In de nieuwe PU kun je over C&C 4 lezen. Hij is exclusief voor de PC en ze gaan de spelbasis omgooien. Ik vind het echt niet normaal en zou het niet kopen als ik hem kon draaien. Ik vind het ergens ook zonde. Misschien dat het nog wel goed uitpakt, maar ik wacht wel af op de reviews. C&C3 was en topper en ook de uitbreiding Kane's Wrath. Binnenkort weer opnieuw installeren Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Net weer de goude ouwe Tiberian sun geinstalleerd en ook Firestorm dat zijn pas goede Cnc's En Cnc4 ziet er niet uit man de hele spelbasis om gooien in cnc draait het juist om tiberium harvesten leger op bouwen en vechten maar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.