Jesperkaj Geplaatst: 7 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Ik denk juist dat je de sleutelcode (de code die moet worden ingevuld tijdens de installatie) maar 5 keer mag invullen, vanwege dat sommige hem illegaal gaan downloaden. Of het waar is weet ik echt niet, maar het zou zo kunnen zijn. Reageren
Hayte Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Ik denk juist dat je de sleutelcode (de code die moet worden ingevuld tijdens de installatie) maar 5 keer mag invullen, vanwege dat sommige hem illegaal gaan downloaden. Of het waar is weet ik echt niet, maar het zou zo kunnen zijn. ja zo iets was het... je kan hem op 1 pc 5 miljoen keer her installeren als je wilt, maar je kan hem altijd nog op 4 andere computers installeren maar wat als je het installeert op een pc die opeens kapot gaat? kan je hem dan weer op 5 pc's installeren of maar op 4? Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 stel je hebt de game hij doet het niet meer dan mag je hem toch downloaden voor eigengebruik? Reageren
Torritor Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 @ Matthijs, Ik wist het niet dat je ook C&C speelt. Dat is echt onverwacht. Welk spel van de spellenreeks vind je de beste? Ikzelf Red Alert 2 omdat we dan lekker online kunnen spelen met meer dan 45.000 mensen. Echt gaaf is dat! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 @ Matthijs,Ik wist het niet dat je ook C&C speelt. Dat is echt onverwacht. Welk spel van de spellenreeks vind je de beste? Ikzelf Red Alert 2 omdat we dan lekker online kunnen spelen met meer dan 45.000 mensen. Echt gaaf is dat! De Command and Conquer serie is één van mijn favorieten, eigenlijk. Van alle delen die ik gespeeld heb, draag ik Generals een enorm warm hart toe. Een deel dat in mijn ogen nogal ondergewaardeerd werd. Daarnaast heb ik al talloze uurtjes in Red Alert 2 gestopt... absoluut een klassieker. Reageren
IV trailer Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Voor zover ik weet is er überhaupt geen ondertiteling in red alert 3. Ook is de gebruiksaanwijzing gewoon weer in het engels. Eigenlijk ook best wel vreemd als je je bedenkt dat command&conquer3 tiberium wars dit wel had. Ja, dat is inderdaad heel erg vreemd dat nu de ondertiteling niet in het Nederlands is. Heb je de gebruiksaanwijzing wel in een winkel in Nederland gekocht, want ik heb de handleiding wel in het Nederlands. Ik heb de premier edition gekocht in een Nederlandse winkel. (Namelijk bij Bart S.) Misschien dat de special gewoon geen Nederlandse handleiding heeft. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 12 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Voor zover ik weet is er überhaupt geen ondertiteling in red alert 3. Ook is de gebruiksaanwijzing gewoon weer in het engels. Eigenlijk ook best wel vreemd als je je bedenkt dat command&conquer3 tiberium wars dit wel had. Ja, dat is inderdaad heel erg vreemd dat nu de ondertiteling niet in het Nederlands is. Heb je de gebruiksaanwijzing wel in een winkel in Nederland gekocht, want ik heb de handleiding wel in het Nederlands. Ik heb de premier edition gekocht in een Nederlandse winkel. (Namelijk bij Bart S.) Misschien dat de special gewoon geen Nederlandse handleiding heeft. Bij de special edition zit toch een beta-key voor de volgende Command and Conquer spel? Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Wat van mijn screens uit CnC:Tiberian sun firestorm Mijn tiberium opslag Hoofdbasis Vooruitgeschovenbasis met mijn aanvals eenheden. Khad gewonnen tegen 3 hard army's ze zijn best pittig want zij gebruiken ook superwapens. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 16 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Ik heb vandaag flink wat geskirmished, steedts ik en twee computer (Hard) tegen drie andere computers (Brutal). Erg makkelijk om je maten te laten aanvallen en de tegenstander te laten verzwakken en dan kom ik met een leger van V4 Rocket Launchers, Apocalypse Tanks en Tesla Troopers. Daar konden ze echt niet tegen op. Reageren
Nissan Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 Strategie: C&C Tiberium Wars: Neem 1 ally en geef hem Brutal. Kies Steamroller en dan Nod. Jijzelf mag zelf weten wat je gebruikt. Neem 2 tegenstanders en schakel die in op een moeilijkheidsniveau dat bij jou past. (Dit werkt echt goed als je Nog twee Brutals neemt). Je ally begint gelijk met het maken van niet al te dure troepen. Als je de tegenstanders GDI geeft doen die er langer over een leger te maken dan je ally. Je ally valt aan, vernielt bijna het hele basisje. Kom jij met wat Avatar Warmechs + Redeemer of Annihilator Hexapot + Annihilator/ Reaper Tripods. Of Tanks met een MARV. Jij vernietigt basis. Jij wint. Reageren
Torritor Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 @ Matthijs,Ik wist het niet dat je ook C&C speelt. Dat is echt onverwacht. Welk spel van de spellenreeks vind je de beste? Ikzelf Red Alert 2 omdat we dan lekker online kunnen spelen met meer dan 45.000 mensen. Echt gaaf is dat! De Command and Conquer serie is één van mijn favorieten, eigenlijk. Van alle delen die ik gespeeld heb, draag ik Generals een enorm warm hart toe. Een deel dat in mijn ogen nogal ondergewaardeerd werd. Daarnaast heb ik al talloze uurtjes in Red Alert 2 gestopt... absoluut een klassieker. Dat is het zeker, Matthijs! Speel je wel eens Generals Online? Reageren
Nissan Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Edit in de hoofdpost noodzakelijk, de nieuwste is C&C Red Alert 3 Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Red Alert 3 rocks! Weet iemand toevallig wanneer de nieuwe shooter Tiberium uitkomt? Reageren
Nissan Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Red Alert 3 rocks! Weet iemand toevallig wanneer de nieuwe shooter Tiberium uitkomt? Die komt niet. Hij is allang gecancelt. Kijk maar op wikipedia.com Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Red Alert 3 rocks! Weet iemand toevallig wanneer de nieuwe shooter Tiberium uitkomt? Die komt niet. Hij is allang gecancelt. Kijk maar op wikipedia.com Jammer, want hij zag er goed uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.