Jump to content

Saints Row 2

Recommended Posts

Geplaatst:
Sorry voor de dubbelpost.

Maar ondertussen is er een derde DLC!!!

En deze keer volledig gratis! _O__O_

Het is geen grote DLC er zijn gewoon een paar nieuwe kleren en tatoes.

Maar geen nieuwe missies.

Hij noemt unkut. :Y

Het is ook de laatste DLC, dat betekent geen nieuwe missies of voertuigen meer. Het is wel leuk dat het gratis is, maar kom op nou 62 nieuwe spullen met unkut eropgeschreven GEWELDIG!!! :ch::erm::duh: Ik had gedacht dat ze de laatste DLC groter zouden maken dan de vorige (misschien zelfs van grootte van TLAD), om het mooi afsluiten, ze zieden zelfs dat ze eindelijk begonnen naar fans te luisteren, maar ik heb het de DLC request topic op de SR forum doorgelezen en niemend vroeg om unkut kleiding, maar als ze de tijd besteden die ze zouden gebruiken om de derde DLC te maken in SR3 besteden, dan ben ik tevreden, zeker als SR3 in 2010 zou uitkomen. :Y

• Reacties 458
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• End Of The Riot

61

• PowerPats

24

• Vercetti24

18

• Gijsso

15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

die hele garderobe van unkut is volgens mij gewoon sluikreclame, want unkut is ook een echt bedrijf, en dit is gewoon weer extra promotie, een DLC van niks :duh: laat ze die andere dlc's maar gratis maken, die zijn veel en veel gaver.

Bewerkt: door PowerPats
Geplaatst:

Ja ik zou liever gehad hebben dat ze de andere ook gratis gemaakt hadden maarja. :/

Je mag al blij zijn dat ze er is een gratis geven ook al is die wat minder...

Geplaatst:
die hele garderobe van unkut is volgens mij gewoon sluikreclame, want unkut is ook een echt bedrijf, en dit is gewoon weer extra promotie, een DLC van niks :duh: laat ze die andere dlc's maar gratis maken, die zijn veel en veel gaver.

SR1 had je ook een Unkut DLC voor niets, enigste wat vet was, was die pet, rest was Unkut

Geplaatst:

Nee, maar ik wil het ook weten of die DLC's wel het geld waard zijn want volgens mij zijn ze niet geweldig. Ik hoor er nooit wat van en een poosje geleden wist ik niet eens dat er wel DLC's waren.

Geplaatst:
Nee, maar ik wil het ook weten of die DLC's wel het geld waard zijn want volgens mij zijn ze niet geweldig. Ik hoor er nooit wat van en een poosje geleden wist ik niet eens dat er wel DLC's waren.

Op youtube staan er veel filmpjes ervan. :Y

Maar ik wou is naar de mening horen van iemand dieze heeft.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind ze leuk, maar het hangt af van wat je leuk vindt. De eerste DLC is iets te duur, maar ik wou die voertuigen hebben en outfits die je krijgt, dus ik heb het toch gedownload. De missies zuigen (ze hebben niets met de storyline te maken en de cutscenes zijn gewoon zielig :7 ), maar de voertuigen en outfits zijn wel vet dus ik ben wel tevereden. De tweede DLC heeft alleen een auto die me bevalt (oude mafia auto), de outfits zijn niet echt speciaal, alleen de face bandana en konijnen pantoffels van SR1 :clown: zijn vet. De missies zijn wel beter (ze volgen eindelijk de storyline), zeker de laatste missie is vet (je gaat tegen ninja's en de machtige mime army vechten :clown: ). De laatste cutscene veraadt ook waarover SR3 zou gaan. ^_^

Op Dex jagen.[/font]

Bewerkt: door Vercetti24
Geplaatst:

Ik vind ze leuk, maar het hangt af van wat je leuk vindt. De eerste DLC is iets te duur, maar ik wou die voertuigen hebben en outfits die je krijgt, dus ik heb het toch gedownload. De missies zuigen (ze hebben niets met de storyline te maken en de cutscenes zijn gewoon zielig :7 ), maar de voertuigen en outfits zijn wel vet dus ik ben wel tevereden. De tweede DLC heeft alleen een auto die me bevalt (oude mafia auto), de outfits zijn niet echt speciaal, alleen de face bandana en konijnen pantoffels van SR1 :clown: zijn vet. De missies zijn wel beter (ze volgen eindelijk de storyline), zeker de laatste missie is vet (je gaat tegen ninja's en de machtige mime army vechten :clown: ). De laatste cutscene veraadt ook waarover SR3 zou gaan. ^_^

Op Dex jagen.[/font]

Als ik het goed heb is Dex nog niet gedood in die DLC toch?[/font]

Geplaatst:

Op Dex jagen.[/font]

Dex is dan gevlucht. [/font]

Geplaatst:

Op Dex jagen.[/font]

Dex is dan gevlucht. [/font]

Spoilers zijn best kut[/font]

Geplaatst:

@Hierboven: Spammer![/font] :puh:

@Vercetti:Zijn er buiten outfits nog andere kledij zoals T-Shirts of broeken? :?

Geplaatst:
@Hierboven: Spammer![/font] :puh:

@Vercetti:Zijn er buiten outfits nog andere kledij zoals T-Shirts of broeken? :?

Er zijn er paar, maar ik heb geen idee hoeveel (ik ben altijd zakelijk gekleed 8) ). Voor shirts en broeken moet je de derde dlc downloaden.

Geplaatst:

Ik ben van plan dit spel te halen voor mijn Xbox360,want hij is al in prijs verminderd.

Maar wat zou ik nu doen? Wachten op andere releases zoals Maffia 2 of deze nu kopen?

Graan onderbouwde meningen. ^_^

Mvg,P.

Geplaatst:
Ik ben van plan dit spel te halen voor mijn Xbox360,want hij is al in prijs verminderd.

Maar wat zou ik nu doen? Wachten op andere releases zoals Maffia 2 of deze nu kopen?

Graan onderbouwde meningen. ^_^

Mvg,P.

Als je spellen waar het alleen om lol gaat leuk vind zou ik SR2 kopen, zeker als het goedkoper is geworden. :Y Als je dit soort spellen niet leuk vindt zou ik iets anders kopen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...