Sentasi Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Dat is dit om precies te zijn: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...points+bulletin Reageren
PowerPats Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Ik heb de DLC van saints row gekocht. missies zijn kut, maar nieuwe voertuigen en kleding is veeeeeeeeet Reageren
Sprayboy Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Straks in APB mag je zelf weten welke kleding je aan trekt, sterker nog: je kunt zelf kleding ontwerpen, logos erop zetten, en met voertuigen hebt je ook de mogelijkheid hoe je ontwerpt: zelf weten welke kleur, en zelf logos ontwerpen! En dat kan in SR2 lekker niet. Hahah Reageren
Visser23 Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Wat maakt het uit of het in APB wel kan en hier niet? Nu weer ontopic s.v.p. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 zo heb saints row 2 nu helemaal uitgespeeld nadat incident van de verwijderde acc nu speel ik het niet meer want vind het nu niet meer zo leuk zonder missies Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Straks in APB mag je zelf weten welke kleding je aan trekt, sterker nog: je kunt zelf kleding ontwerpen, logos erop zetten, en met voertuigen hebt je ook de mogelijkheid hoe je ontwerpt: zelf weten welke kleur, en zelf logos ontwerpen! En dat kan in SR2 lekker niet. Hahah Meld dat dan ook in het APB topic en niet hier. ^^ Maar Powerpats als de missies niet leuk zijn is het dan nog wel zijn geld waard? Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2010 Ik heb SR2 nu al drie dagen, zit al stukje verder in het spel. Geüpdated naar de laatste versie en ik kan er mee online. Thought verschijnt hij niet tussen mijn trofeecollectie en heb ik nog geen enkele trophie. Zijn de trophies zó moeilijk? Reageren
mikej2 Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2010 Volgens mij zijn er helemaal geen trophies voor saints row 2. Ik heb het spel ook op de ps3 en uitgespeeld maar ook geen trophies. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2010 Ikzelf heb SR2 voor de 360, daar zijn wel achievements. Ik heb even gekeken op InsideGamer en daar wordt vermeld dat er in SR2 geen trophies te behalen zijn. Reageren
T2own-Gamer Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2010 (bewerkt) Bij de Xbox 360 zijn de meeste archievements van Saints Row 2 verborgen. Bewerkt: 1 augustus 2010 door T2own-Gamer Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2010 In de PS3-versie van Saints Row 2 zitten geen trophy's, omdat deze game uitkwam vóór de regel dat trophy's standaard in een game moesten zitten. Nu moet elke game over trophy's beschikken. Indien een game voor deze regel uitkwam lag de beslissing aan de ontwikkelaar om er alsnog, d.m.v. een patch, trophy's aan toe te voegen. En dat heeft deze ontwikkelaar niet gedaan helaas. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 kijk maar naar assins creed heeft ook geen trophies maar wel archievements wel jammer Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Geplaatst: 4 december 2010 Heey beste leden, Ik heb nu al een tijdje Saints Row 2 en ik ben er eigenlijk wel verslaafd aan geworden. Nu is mijn vraag. Spelen jullie dit spel ook? En wat vinden jullie van de geweldige en leuke activiteiten en mogelijkheden in dit spel? BTW: ik ben en blijf een Grand Theft Auto fan Reageren
Djmaddox Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Geplaatst: 4 december 2010 Ik heb dit spel echt 3x uitgespeeld met een vriend op een LAN, wat een geweldig spel is dit toch. Vooral met al die debiele cheats Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.