JasonStatham Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Ik heb even van de laatste weken uit verschillende berichten wat nieuwe feiten op een rijtje gezet. Meer vrijheid in het kiezen van het uiterlijk van je personage Personage kan vrouw of man zijn Je kunt je 'crib' zo bewerken als hoe jij dat wilt (denk aan scarface:TWIY ) Spel speelt zich 15 jaar na de deel 1 af De stad zal ongeveer 45% groter zijn dan zijn voorganer, al gaat het om de zelfde stad; Stillwater Verscheidene nieuwe voertuigen waaronder motoren, luchtoeruigen, boten e.d. Sommige wapens zullen over een ingebouwde wapen beschikken. Er zullen doelzoekende RPG's zijn Nieuwe wapens waaronder 'satchel charges' die je van een afstand kan laten exploderen Cruise-control kan aangezet worden. Hierdoor wordt het makkelijker om drive-by's uit te voeren. Reageren
snowguard3 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 3 nieuwe videos http://www.gametrailers.com/player/32553.html http://www.gametrailers.com/player/32555.html http://www.gametrailers.com/player/32557.html Reageren
Racingfreak Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Ik heb vandaag een interview van de producer van dit spel op insidegamer gezien. De stad in het nieuwe deel is gewoon dezelfde stad, maar ze beweren dat die 30% groter is. Ik zag dat je in helicopters kan en boten kan versturen, dus de vrijheid wordt enorm uitgebreid gelukkig. Al de gangs uit het 1e deel zijn weg, en in het nieuwe deel zijn 3 nieuwe gangs. Iedereen weet wel dat dit spel niet aan GTA IV kan tippen, maar saints row 2 ziet er zeker interesaant uit. Reageren
oostzaan Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 3 nieuwe videos http://www.gametrailers.com/player/32553.html http://www.gametrailers.com/player/32555.html http://www.gametrailers.com/player/32557.html Ik heb saind row 1 niet gespeeld dus k weet niet echt hoe de gameplay is maar als ik naar die 3 video's kijk vind ik gta 4 er veel beter uit zien. Reageren
Hackman Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Ik vind dat Saints Row veel te veel is afgekeken van GTA... Dat R* dat toe laat... Reageren
philip14 Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Ik vind dat Saints Row veel te veel is afgekeken van GTA... Dat R* dat toe laat... Wat kunnen ze eraan doen? Ik ga toch ook niet zeggen dat Top Spin is afgekeken van Pong. Zo zijn er nog wel wat voorbeelden. Reageren
js007 Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 het word echt een top game maar gta 4 is beter Reageren
mastala Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 ik wil ook bij een game programma werken dat wil ik ook GTA IV spelenkan echt niet meer wachten elke dag een kater en nog een paar gevallen braken en al die dingen ik wil gamer worden ben ik al gta 4 leeft saintsrow niet.. maar dat wil niet zeggen dat saints row niet vermakelijk is Reageren
Gino99 Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Ik heb even van de laatste weken uit verschillende berichten wat nieuwe feiten op een rijtje gezet. Meer vrijheid in het kiezen van het uiterlijk van je personage Personage kan vrouw of man zijn Je kunt je 'crib' zo bewerken als hoe jij dat wilt (denk aan scarface:TWIY ) Spel speelt zich 15 jaar na de deel 1 af De stad zal ongeveer 45% groter zijn dan zijn voorganer, al gaat het om de zelfde stad; Stillwater Verscheidene nieuwe voertuigen waaronder motoren, luchtoeruigen, boten e.d. Sommige wapens zullen over een ingebouwde wapen beschikken. Er zullen doelzoekende RPG's zijn Nieuwe wapens waaronder 'satchel charges' die je van een afstand kan laten exploderen Cruise-control kan aangezet worden. Hierdoor wordt het makkelijker om drive-by's uit te voeren. Ziet er allemaal stark uit,maar wanneer komt deze game uit?.Alvast bedankt Gino Reageren
Black Force Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Ik heb even van de laatste weken uit verschillende berichten wat nieuwe feiten op een rijtje gezet. Meer vrijheid in het kiezen van het uiterlijk van je personage Personage kan vrouw of man zijn Je kunt je 'crib' zo bewerken als hoe jij dat wilt (denk aan scarface:TWIY ) Spel speelt zich 15 jaar na de deel 1 af De stad zal ongeveer 45% groter zijn dan zijn voorganer, al gaat het om de zelfde stad; Stillwater Verscheidene nieuwe voertuigen waaronder motoren, luchtoeruigen, boten e.d. Sommige wapens zullen over een ingebouwde wapen beschikken. Er zullen doelzoekende RPG's zijn Nieuwe wapens waaronder 'satchel charges' die je van een afstand kan laten exploderen Cruise-control kan aangezet worden. Hierdoor wordt het makkelijker om drive-by's uit te voeren. Ziet er allemaal stark uit,maar wanneer komt deze game uit?.Alvast bedankt Gino Ik verwacht rond het laatste kwartaal van dit jaar, en anders het eerste van 2009. Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Hij is niet beter als IV, maar ik koop hem zeker Reageren
Gijsso Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 (bewerkt) Ik heb er wel veel zin in maar niet zo veel als IV. Het is wel een leuk verjaardags cadeautje. Ik ben er 4 dagen erna jarig. En hou zou volgens mij op 29-04-08 uitkomen. Dat heb ik ergens gelezen op de officiele site. Bewerkt: 21 april 2008 door GTAGijsso Reageren
oostzaan Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Ik heb er wel veel zin in maar niet zo veel als IV. Het is wel een leuk verjaardags cadeautje. Ik ben er 4 dagen erna jarig.En hou zou volgens mij op 29-04-08 uitkomen. Dat heb ik ergens gelezen op de officiele site. 29-04-08 dat is op de release van gta4 Zou nie slim zijn van SR om hem dan tegelijk uit te brengen Reageren
Harrison Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Saints Row 2 komt ergens eind 2008, Oktober ofzo, ik denk dat het best wel een serieuze tegenstander voor Grand Theft Auto IV wordt. Reageren
Bling Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 De releasedatum van Saints Row 2 is al een tijdje bekend, hoor. Hij zal 26 augustus voor zowel de Xbox 360 als de PS3 in de winkel liggen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.