Jump to content

Film Geert Wilders

Recommended Posts

Geplaatst:

Je kan zeggen wat je wilt,

maar hij kent de Koran wel uit ze kop zeg

Quran, Surah verse 60

en zo nog meer van die delen van de Koran,hij heeft zich er gewoon in verdiept.

• Reacties 404
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Arjen

34

• TomHagen

25

• Vegeta

23

• Jay;

20

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)
Ik ben bang van deze gevolg want als de moslims deze film zien dan nemen ze wraak en willen de wereld veroveren dus wij moeten moslims anders zijn wij dood. Bijna iedereen denkt dat wij zijn sterker dankzij VS maar moslims hebben nuclaire bom dus gooien naar Nederland ofwel België en iedereen is dood. Er komt derde wereldoorlog. Ik bgein te bezorgen over de toekomst. Ik wil gewoon vrede maar de moslims wil oorlog. Allah zegt tegen de moslims dat zij moeten de wereld veroveren.

Huh, wazig verhaal :bonk: . De westerse landen (VS, Frankrijk, en Groot-Britannie etc.) beschikken ook kernwapens. Het enige moslimland dat waarschijnlijk kernwapens heeft is Iran.

Ik wil gewoon vrede maar de moslims wil oorlog.

Dat is helemaal niet zo. Degene die aanslegen plegen zijn terroristische groeperingen, niet de landen zelf. Als je Wikipedia eens leest over de oorlog tegen terrorisme zie je dat heel veel moslimlanden ook tegen terrorisme zijn en ook vechten ervoor.

Allah zegt tegen de moslims dat zij moeten de wereld veroveren.

Dat slaat helemaal nergens op. Moslims komen naar Nederland en Belgie voor werk, omdat ze daar in hun eigen land minder betaalt krijgen. Daarom stijgt hier de islam zo snel.

Hieronder: Daar heb je inderdaad wel gelijk in :Y

Bewerkt: door Blizzard
Geplaatst:

@blizzard , nou eigelijk is iran zeker niet de enigste land met kernwapens ik ken anders wel een land : pakistan .

Geplaatst:

Maar in de koranfilm verklaart de leider dat zij willen de wereld veroveren want de god Allah zegt dat moet. En nu komt deze film dus dus de druk zal nog zwaar dus veel rellen.

Geplaatst:

Het was net op het nieuws op RTL 4

Vroegen ze denk jij nog veilig over straat te gaan zonder beveiliging nodig te hebben

Zijn antwoordt : dat zo ik echt niet weten

Geplaatst:
Maar in de koranfilm verklaart de leider dat zij willen de wereld veroveren want de god Allah zegt dat moet. En nu komt deze film dus dus de druk zal nog zwaar dus veel rellen.

Allah heeft noooooooooooit gezegt dat moslims land mogen jatten en ze denken 100% aan vrede!

OTTO :dans:

Geplaatst:

Allah is een god en dat bestaat niet. Dat is figuurlijk. De mensen geloven in Allah en hij heeft het gezegd. Sorry van dat bestaat niet. Maar dat is mijn menig.

Geplaatst:

... ze denken 100% aan vrede!

Maar ze moeten wel alle niet-in-Islam-gelovende mensen afmaken?

Geert heeft keiharde feiten op tafel gegooid. :eten:

Geplaatst:
Allah is een god en dat bestaat niet. Dat is figuurlijk. De mensen geloven in Allah en hij heeft het gezegd. Sorry van dat bestaat niet. Maar dat is mijn menig.

Oww heb jij bewijs dat er geen God of Allah bestaat,

ik ben eerlijk ik hb ook geen bewijs dat god of Allah wel bestaat.

Geplaatst:

Is er foto van Allah? Nee dus voorlopig bestaat niet tot bewijs. Dat is een geloof. Figuurlijk,hé.

Geplaatst:
Is er foto van Allah? Nee dus voorlopig bestaat niet tot bewijs. Dat is een geloof. Figuurlijk,hé.

in teorie kun je dat zeggen maar dan in praktijk ?

Geplaatst: (bewerkt)

Wat super slechte film is het, klopt voor geen meter welk beeld dit schets over Moslims.

Dat zijn gewoon wat gestoorden mensen die zich moslim noemen die in Fitna voorkomen en die zijn er gelukkig bijna niet in Nederland.

Trouwens die verse die in Koran staan komen heleboel koran's niet voor op die manier, net zoals van de bijbel heleboel versies zijn en ook in sommige extremen dingen voorkomen.

Bewerkt: door Sander

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...