Jump to content

Geloof jij in buitenaards leven?


Bierkameel

Geloof jij in Aliëns of UFO's?  

209 leden hebben gestemd

  1. 1. Geloof jij in Aliëns of UFO's?

    • Ja, we zijn echt niet de enige in de ruimte!
      163
    • Weet niet...
      40
    • Nee onzin! En waarom?
      36


Recommended Posts

  • Reacties 281
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BangBros

    25

  • Muay Thai

    17

  • gammie_

    13

  • LBG

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb een vraag hoe bedoel je met de 3de dimensie?

Hoe die het ook bedoelt, hij bedoelt het verkeerd als je het in verband brengt met buitenaards leven.

De 1e is de lengte, de 2e is de breedte en de 3e is niets anders dan de hoogte. In princiepe hebben wij dus 3 dimensie's, er zijn theoriën die zeggen dat er zelfs 11 dimensies zijn.(pas dan komen andere werelden aan bod.

Het heelal bestaat uit miljarden sterrenstelsels en die stelsels bestaan zelf weer uit miljarden sterren waar per ster circa 10 tallen planeten cirkelen. De kans op buitenaards leven is dus uitermate groot, echter is de kans dat intiligent leven dicht bij huis voorkomt uitermate klein. Tussen de zonnestelsels zit al een aantal lichtjaar(ik meen tussen de zon en het dichtbijzijnde zonnestelsel 2,1 lichtjaar) Omdat we nog steeds niet de snelheid van het licht kunnen doorbreken zal het nog eeuwen duren voordat we dit zonnestelsel kunnen bezoeken. Dat er als je bedenkt hoeveel sterren er bestaan, intelligent leven buiten de aarde bestaat is voor mij geen twijfelgeval.

Er zijn binnen ons zonnestelsel een aantal plekken waar de kans op eenvoudig buitenaardleven(bacteriën en kleine weekdieren en andere micro-organismen) aanwezig is. Bovenal: Mars, Titan(planeet van Saturnus) en Europa(maan van Jupiter) bij de laatste 2 is de kans aanwezig omdat er door een magnetisch veld het water daar niet in ijs veranderd. Bij mars is natuurlijk algemeen bekend dat de omstandigheden zo zijn dat de kans groot is dat daar ooit leven heeft plaatsgevonden. met een gemiddelde temp. van -64 graden celsius lijkt deze veel op de aarde. Echter is deze temp. veel te laag voor het ontstaan van leven, er zijn dan ook theoriën die zeggen dat er leven onder het aardoppervlak van Mars bestaat omdat het daar wel warm genoeg is. Deze theorie wordt ondersteund nu er onlangs aangetoond is dat er grondwater op mars te vinden is.

Verder is ook Venus een planeet waar er kans zou zijn op buitenaards leven. De temperatuur is de luchtdruk is daar veel te hoog voor het leven op aarde. Echter zijn er ook hier weer theoriën over, die zeggen dat Venus ooit een planeet was als de aarde en het leven daar zich na het toenemende broeikas-effect heeft aangepast(evolutie) Dit leven zou zich nu bevinden in de atmosfeer(waarschijnlijk dus micro-organismen) Er is nog niet zo lang geleden aangetoond dat zich 2 stoffen appart van elkaar bevinden in de atmosfeer. Omdat dit 2 stoffen zijn die met elkaar reageren kunnen ze niet afzonderlijk bestaan, tenzij er iets of iemand is dat ze produceert.

Ik ben er dus absoluut van overtuigd dat er buitenaards leven bestaat. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof er in, althans ik hoop dat ze bestaan. Alleen UFO's zijn onzin. Het lijkt meook wat vreemd dat zij ons wel kunnen opmerken en wij hen niet (op enkele gekken na dan :bonk: )

Enne, Lantyz, dat van 'arrogant' is wel een beetje letterlijk overgenomen van dat ene programma laatst op Discovery Channel, heh? :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet bijna wel zeker dat er buitenaards leven bestaad. En dan bedoel ik niet die rare groene mannetjes met twee slurfen op hun hoofd die met ufo's rond vliegen :puh: Nee dan heb ik het over ''wezens'' Ik denk als wij één planeet hebben de aarde das moet er zo iets nog wel ergens zijn, maar dan natuurlijk anders. Wij mensen kennen grenzen dus dat houd in onze aarde is niet eeuwig groot. Je kunt niet eeuwig door wandellen in je huis, omdat er grenzen aan vast zitten. Maar het ''heelal'' kent geen grenzen dat gaat maar door. Als je op de aarde door blijft wandellen vanuit Afrika kom je uieindelijk weer in Afrika, in het heelal blijft het maar oneindig door gaan. Dus zijn er ook oneindig veel planten dat houd weer in dat lang niet alles ondekt is. Wie weet is er miljoenen jaren verder in het heelal wel een planeet waar mogelijk is ook te leven en is daar mischien wel leven. Dus als je er heel diep overnadenkt is het eigenlijk best logies dat wij niet de enige levende wezens zijn.

Bewerkt: door gammie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het eigelijk niet zo.mensen dat er echt aliens bestaan en ufo's.Maar dat denk ik niet dat er zo marsmannetjes bestaan ik denk dat het wezens zijn die microscopisch klein zijn dat ze nog niet ondekt zijn geweest.Maar marsnmannetjes nee dat is onzin.

Greets SS :D

Link to comment
Delen op andere websites

Alles is ontstaan uit de oerknal (teminste dat zeggen ze), hieruit zijn alleen de atomen H en He (Waterstof en Helium) overgebleven. Alle andere atomen zijn ontstaan in grote samen geperste gaswolken van deze twee gassen (eerste sterren), Niet alle sterren zijn tegelijkertijd ontstaan. Er is dus een kans dat "wij" de meest intiligente levensvorm in het heelal zijn. Maar er is nog een grotere kans dat er andere nog intiligentere levensvormen in het heelal zijn, simpelweg omdat ze langer bestaan.

Over het bestaan ben ik eigenlijk wel zeker, want wij mensen zijn een samensmelting van miljarden van atomen in een bepaalde verhouding, De kans is groot dat er nog meer levensvormen zijn dan alleen hier op aarde (een schildpad heeft al een andere verhouding van atomen dan de mens) omdat er een heleboel verhoudingen gevormd kunnen worden. Aangezien hier in ons zonne(n?)stelsel al 3 planeten zijn waar omstadigheden voor te leven goed zijn (Mars, Aarde & Venus) is er een grote kans dat er in die miljoenen andere melkwegen nog meer planeten zijn. Alles bij elkaar opgeteld is er dus een grote kans op leven in het heelal.

Link to comment
Delen op andere websites

Alles is ontstaan uit de oerknal (teminste dat zeggen ze), hieruit zijn alleen de atomen H en He (Waterstof en Helium) overgebleven. Alle andere atomen zijn ontstaan in grote samen geperste gaswolken van deze twee gassen (eerste sterren), Niet alle sterren zijn tegelijkertijd ontstaan. Er is dus een kans dat "wij" de meest intiligente levensvorm in het heelal zijn. Maar er is nog een grotere kans dat er andere nog intiligentere levensvormen in het heelal zijn, simpelweg omdat ze langer bestaan.

Over het bestaan ben ik eigenlijk wel zeker, want wij mensen zijn een samensmelting van miljarden van atomen in een bepaalde verhouding, De kans is groot dat er nog meer levensvormen zijn dan alleen hier op aarde (een schildpad heeft al een andere verhouding van atomen dan de mens) omdat er een heleboel verhoudingen gevormd kunnen worden. Aangezien hier in ons zonne(n?)stelsel al 3 planeten zijn waar omstadigheden voor te leven goed zijn (Mars, Aarde & Venus) is er een grote kans dat er in die miljoenen andere melkwegen nog meer planeten zijn. Alles bij elkaar opgeteld is er dus een grote kans op leven in het heelal.

In dat OERknal daar geloof ik echt niks van 1 hoe zou een knal kunnen onstaan door als er nog niet eens wat bestond ik bedoel wat weten wij van BESTAAN.. wij leven al zo ver in de tijd

Ik geloof ook dat er wij niet de enige zijn. Maar UFO's zijn onzin. Er zullen heus wel andere levensvormen zijn, maar dan inderdaad geen groene mannetjes in een vliegende schotel.

Hoe weet dat UFO's niet bestaan het kan best dat er stuk of 50 keer gezien is of wel meer maar dat mensen dat woord '' VLIEGENDE SCHOTEL'' gebruiken klinkt het ook nogal ongeloofwaardig en dat groene mannetjes dat is alleen maar bedacht wat er in dat UFO zich bevind zal hebben

Ik wil wel geloven, maar het is toch moeilijk om het te kunnen geloven. Als zij al in ufo's vliegen en verdwijnen en verschijnen zijn zij van een hogere beschaving. Wie weet kan men in de toekomst tijdreizen... (Nee ik lees niet suske en dinkske *naam vergeten*) En zijn ze niet van een ander zonnestelsel maar van de toekomst. Misschien is het de toekomstige mens en niet aliëns. Wij zijn al van de aap, dus het is mogelijk dat wij die aliëns zijn.

Oke ... het klopt wel een beetje ik denk zelf ook niet dat het ALIENS zijn met van die grote hoofden en ogen van 30 CM ik denk dat het soort hele hoge beschaafde mensen zijn in denk zelf dat onze planeet in drie soorten levens onstaat de gewone dus waar wij in wonen en de geesten wereld.. en de zeg maar in de toekomst... maar ik denk zelf dat Amerika heel goed contact heeft met die UFO's alleen ik vind toch een ding zo raar hoe snel die dingen wel niet kunnen vliegen en hoe waar ze langs vliegen groeien er altijd zeg maar van die soorten paddestoelen ik geloof echt zelf dat wel ECHTE UFO's zijn alleen omdat men van die neppe maakt wil hij toch aandacht mee maken zodat de anderen er ook meer van willen weten ik begrijp die gene dan best wel want het is iets heel interesants.. ik vraag me ook altijd een ding WAAROM wij juist bestaan .. dat snap ik niet en soms ook waarom ineenkeer mensen vroeger verdwenen.. michien kennen jullie het verhaal wel van Babylon.. dat er nog een volk bestond alleen dat ze zomaar verdwenen zijn ze zeggen dat ze ooit contact hadden met soort dingen die niet op onze planeet bestonden.. maar ze zijn zomaar opeens verdwenen er zijn schilderijnen dat 100en mensen bijemkaar zitten en dat boven hun een UFO vliegt...

Bewerkt: door BangBros
Link to comment
Delen op andere websites

Dat er een paar keer wordt gezegd dat we ontstaan zijn uit een oerknal

Dat geloof ik dus niet. Het is toch makkelijker te geloven dat iets ons gemaakt

Heeft dan dat we zoo maar in een klap ontstaan zijn. :)

En over buiten aards leven daar geloof ik niet in.

Waar ik wel in geloof is dat er na deze wereld wat anders is

Dus na de dood.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je wat ook wel raar is kijk je leeft nu he het is best moeilijk om het uit te leggen maar ik probeer het toch .. kijk je leeft nu je voelt je zegmaar wakker... maar als je straks dood gaat zeg maar .. dan voel je zeg maar niks dan ben je ook niet echt wakker :puh: het is moeilijk om uit te leggen maar dan voelt het alsof je een ander leven gaat krijgen of dat je in iemands anders huid in krijgt want je bent nu gewoon jezelf je loopt je ademt..je voelt alsof je in iemands lichaam zit zegmaar een soort geest en dan als je dood gaat dan denk je zo van dat je in iemands anders lichaam wakker wordt

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je wat ook wel raar is kijk je leeft nu he het is best moeilijk om het uit te leggen maar ik probeer het toch .. kijk je leeft nu je voelt je zegmaar wakker... maar als je straks dood gaat zeg maar .. dan voel je zeg maar niks dan ben je ook niet echt wakker :puh: het is moeilijk om uit te leggen maar dan voelt het alsof je een ander leven gaat krijgen of dat je in iemands anders huid in krijgt want je bent nu gewoon jezelf je loopt je ademt..je voelt alsof je in iemands lichaam zit zegmaar een soort geest en dan als je dood gaat dan denk je zo van dat je in iemands anders lichaam wakker wordt

Woow wat je hier probeert uit te legen snap ik dus niks van :{

Ik zou zegen pak de Bijbel en lees wat daar staat wat er na de dood is

dat vind ik duidelijk genoeg ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...