Jump to content

Geloof jij in buitenaards leven?

Geloof jij in Aliëns of UFO's?  

209 leden hebben gestemd

1. 1. Geloof jij in Aliëns of UFO's?

• Ja, we zijn echt niet de enige in de ruimte!
      163
    • Weet niet...
      40
    • Nee onzin! En waarom?
      36

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Ik geloof er helemaal niet in. Als er meer leven zal bestaan op deze aarde hadden we dat al gemerkt. Ik geloof echt niet in die neppe-aliens-ondekt-filpjes. Ze zijn nooit scherp!

Buitenaardse wezens hoefen niet persé op deze aarde te leven hoor (buitenaards staat ook wel voor andere wenzen) het hoeft dus niet perse groen mannetjes te zijn met twee slurfen op een kop geplakt, want daar geloof ik ook niet in. Hieronder nog even iets anders:

Op deze ''wereld'' is er inderdaad leven :puh: Maar als we over het ''universum'' praten is dat echt wel mogelijk op ''leven'' en ''wezens'' En dan hebben we het nu niet over ''Aliens''. Leven kan zijn bacterïen op andere planeten of kleine plantjes die daar groeien maar er zouden ook ''wezens'' kunnen leven dan praten we over dieren, mensachtigen ect. En omdat het ''heelal'' geen grenzen kent (dus er is geen eindpunt) moet het bijna wel dat er ergens in dit universum een planeet (vast meerdere) dat daar ook leven is :)

gammie :cya:

Bewerkt: door gammie
  • Reacties 281
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BangBros

25

• Muay Thai

17

• gammie_

13

• LBG

8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Weet er mischien ook iemand een soort site waar je over ons leven of over Ufos te lezen valt dan in het NL

Geplaatst:

Ik geloof er helemaal niet in. Als er meer leven zal bestaan op deze aarde hadden we dat al gemerkt. Ik geloof echt niet in die neppe-aliens-ondekt-filpjes. Ze zijn nooit scherp!

Wie heeft je wijs gemaakt dat ze ''geland zijn'' en dat het ufotjes zijn?

EN MENSEN ik heb nu een vraag waarom zijn er bij de egyptenaren op de muren ufo's getekend?

Ik kan je niet echt het antwoord geven maar er zijn mensen die geloven dat er duizenden jaren geleden aliens op de aarde in Egypte hebben geland die het geheim van de magie van de piramide(piramide heeft namelijk magische krachten, zo blijven dingen beter goed in piramides enzo) allang kenden en de Eyptenaren geholpen zouden hebben met de bouw van de piramides.

Geplaatst:

Daar heb je gelijk in want 1000zenden jaren geleden kon mens niet eens zulke dingen bouwen en by the way er wordt gezegt dat de piramides veel eerder zijn gebouwd dan toen de egyptenaren leefden,

er is ook een hele mysterie.. want er gaan verhalen rond over Babylon want er was nog een volk die leefde alleen dat volk verdween ineens... zonder oorlog of wat dan maar ook er zijn verhalen dat die volken contacten hadden op het universum en opeens was dat volk ineens helemaal weg geen spoor van te vinden

Geplaatst:

Ongeveer 2 á 3 dagen geleden zeiden ze op RTLNieuws, dat NASA (volgens mij) een ruimteschip de ruimte insturen, en die gaat kijken naar andere planeten buiten onze zonnestelsel.

Dus, ik denk dat er misschien nog wel een planeet is waar mensen zijn, maar dan niet in dit zonnestelsel.

En misschien zijn het dezelfde wezens als ons.

Ik hoop dat NASA ons snel meer kan vertellen!

Geplaatst: (bewerkt)

Leuk topic :Y !

En ja, ik geloof in buitenaards leven. Ik kan me niet voorstellen dat er tussen al die miljarden planeten niet één is waar ook leven op is.

Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Geplaatst:

Ik denk dat God het zo gemaakt heeft dat miljarden kilometers van ons

vandaan dat er ook buitenaarsde wezens bestaan of andere levensvormen maar wel groot

dus geen bacterie of micro organismen.

De dingen die wij hier zien zoals UFO'S dat zijn denk ik soort mensen of andere levenvormen dan wij

ik denk zeer intilligent .. Er zijn ook planeten denk ik heel ver van ons vandaan dat het groei procces daar veel sneller gaat, ze komen ons denk ik ook weleens soms bezoeken om te kijken hoe het is hier en ik denk dat God het ook zo heeft gemaakt dat er geen oorlogen zullen komen tussen ons en andere levensvormen want wij weten hoe wij mensen kunnen zijn... maar geloof me maar UFO's bestaan echt ze zijn 1000zenden jaren geleden ook al gezien door mensen ;)

Geplaatst:
ze komen ons denk ik ook weleens soms bezoeken om te kijken hoe het is hier en ik denk dat God het ook zo heeft gemaakt dat er geen oorlogen zullen komen tussen ons en andere levensvormen want wij weten hoe wij mensen kunnen zijn

Als god het kan maken dat er geen ''oorlogen'' zullen komen tussen ons en andere ''levensvormen'', waarom is er dan wel oorlog hier op ''aarde''? Als hij het zo kan dat wij geen oorlog kunnen hebben met andere levensvormen had hij ook wel kunnen verzinnen dat ''wij'' ''mensen'' geen oorlog met elkaar konden houden, of het uberhoud in ons hoofd halen dingen op te lossen door ''oorlogen'' te voeren.

maar geloof me maar UFO's bestaan echt ze zijn 1000zenden jaren geleden ook al gezien door mense
Zolang ik en mijn hele familie geen ufo's heeft gezien geloof ik het echt niet. Ik geloof heus wel dat er buitenaardse wezens zijn maar dat ze ook daadwerkelijk zo ver zijn om ons op te zoeken... :{ Waarom zouden ze dan niet gewoon contact proberen te leggen met ons? Dan moeten ze ook zo snel als het ''licht'' kunnen reizen, want als er buitenaards leven is, is dat lichtjaren ver weg..

Global.

Geplaatst:
Als god het kan maken dat er geen ''oorlogen'' zullen komen tussen ons en andere ''levensvormen'', waarom is er dan wel oorlog hier op ''aarde''? Als hij het zo kan dat wij geen oorlog kunnen hebben met andere levensvormen had hij ook wel kunnen verzinnen dat ''wij'' ''mensen'' geen oorlog met elkaar konden houden, of het uberhoud in ons hoofd halen dingen op te lossen door ''oorlogen'' te voeren.
Is het nou echt nodig om zijn geloof te bespotten :N . Als hij daar in gelooft hoef je daar toch niet meteen kritiek op te geven.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...