Jump to content

Geloof jij in buitenaards leven?

Geloof jij in Aliëns of UFO's?  

209 leden hebben gestemd

1. 1. Geloof jij in Aliëns of UFO's?

• Ja, we zijn echt niet de enige in de ruimte!
      163
    • Weet niet...
      40
    • Nee onzin! En waarom?
      36

Recommended Posts

Geplaatst:

Global, ik zou het toch ook niet leuk vinden als ik even jou kom uitschelden in wat je gelooft

iedereen maakt zo zijn eige keuzes en daar moet je diegene niet kwalijk voor nemen!

• Reacties 281
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BangBros

25

• Muay Thai

17

• gammie_

13

• LBG

8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Global, ik zou het toch ook niet leuk vinden als ik even jou kom uitschelden in wat je gelooft

iedereen maakt zo zijn eige keuzes en daar moet je diegene niet kwalijk voor nemen!

Het was naar mijn mening geen uitschelden, hij noemde alleen punten waarop hij baseert dat er volgens hem geen God kan zijn. Dat mag hij vinden, zolang hij de ander in zijn waarde laat. Hij scheld niemand uit, geeft enkel zijn mening, dus niks aan de hand lijkt me.

Geplaatst:

ik geloof er in dat we iet de enige zijn hier op aarde ergens misschien in een ander sterrenstelsel zal misschien nog wel leven zij verder geloof ik niet in ufo,s , graancirkels ect. :bonk:8)

Geplaatst:
ze komen ons denk ik ook weleens soms bezoeken om te kijken hoe het is hier en ik denk dat God het ook zo heeft gemaakt dat er geen oorlogen zullen komen tussen ons en andere levensvormen want wij weten hoe wij mensen kunnen zijn

Als god het kan maken dat er geen ''oorlogen'' zullen komen tussen ons en andere ''levensvormen'', waarom is er dan wel oorlog hier op ''aarde''? Als hij het zo kan dat wij geen oorlog kunnen hebben met andere levensvormen had hij ook wel kunnen verzinnen dat ''wij'' ''mensen'' geen oorlog met elkaar konden houden, of het uberhoud in ons hoofd halen dingen op te lossen door ''oorlogen'' te voeren.

maar geloof me maar UFO's bestaan echt ze zijn 1000zenden jaren geleden ook al gezien door mense
Zolang ik en mijn hele familie geen ufo's heeft gezien geloof ik het echt niet. Ik geloof heus wel dat er buitenaardse wezens zijn maar dat ze ook daadwerkelijk zo ver zijn om ons op te zoeken... :{ Waarom zouden ze dan niet gewoon contact proberen te leggen met ons? Dan moeten ze ook zo snel als het ''licht'' kunnen reizen, want als er buitenaards leven is, is dat lichtjaren ver weg..

Global.

Wat jij zegt over oorloge dat doen wij zelf maar het was maar een theorie wat ik zei dus je hoeft niet meteen zo te gaan reageren

Geplaatst:

Het wordt verkeerd opgevat, ik wil even graag uitleggen hoe het zit. Dit was ten eerste absoluut uit ''het diepst van mijn hart'' niet doe bedoeling geweest om mensen/leden hier te kwetsen met zijn of haar geloof. Ik heb daar alle respect voor! Ik dacht dat BangBros bedoelde dat ''God'' het zo heeft gedaan dat er geen oorlog komt tussen ''buitenaardse levens'' en ''ons''. Waarmee ik me een beetje op de vingers getikt voelde omdat ik meteen dacht van: Ja maar dan had hij het ook wel zo kunnen doen dat wij ook geen ''Oorlogen'' zouden voeren. Dus ik vond het een ''vreemde'' opmerking. Nu het me één en ander duidelijk is uit de vorige post van BangBros snap ik hem wel. Hij bedoeld dat wij, dat er zelf van maken.. Ik bied hier mijn excussis voor aan de mensen/leden, die zich hierdoor gekwetst of als aanvallerige reactie opvatten, dat was echt mijn bedoeling niet! :N

Global..

Geplaatst:

Kijk als je een beetj logish nadenkt, kom je er wel uit.

Wij (de aarde) heeft plaats in 1zonnestelsel, waar dat miljoenen planeten zijn. Op één planeet weet men dat er leven is, dat is de aarde. Ook begint men verschillende ontdekkingen te vinden op Mars, deze planeet lijkt heel hard op de aarde. Vandaar de gelijkenis.

Maar denk na, er zijn zoveel zonnestelsels, dus der zal wel ergens nog een planeet zijn, die gelijk is aan de aarde.

Geplaatst:

Wij mensen weten niks van andere zonnestelsels wij denken alleen dus er zijn echt miljarden planeten waar goed en slecht leven is..

Geplaatst:

Eigenlijk zijn er voor mij twee punten:

1-Er is buitenaards leven.

2-We zullen nooit alles te weten komen wat er in het universum is.

Omdat het universum (heelal) geen eind heeft kan er eigenlijk wel van alles zijn. Ik denk wel dat we op een moment zover kunnen dat we mischien ooit een planeet ondekken met ander leven. Maar we zullen nooit alles te weten te komen, daar is het universum té groot voor. Want wij kunnen nooit eeuwig blijven reizen en we kunnen tot nu toe nog niet zo snel als het licht reizen. Dus eerst maar eens een raket bouwen die zo snel als het licht kan.. Klinkt eigenlijk best onlogies... :clown:

Global :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Als je even een paar posts van mij boven mij leest, dan zie je iets heel anders dan jou'n tweede punt.

NASA is hiermee allang mee bezig, en oké, we zullen lang niet alles te weten komen.

Maar door die onderzoek van NASA zullen we wel heel wat te weten komen.

En ik denk in het jaar 3000 of misschien eerder dat we al héél veel meer weten, en dat we dan ook wel verder kunnen komen dan Mars.

Bewerkt: door Wesley_GTA
Geplaatst:

Als je even een paar posts van mij boven mij leest, dan zie je iets heel anders dan jou'n tweede punt.

NASA is hiermee allang mee bezig, en oké, we zullen lang niet alles te weten komen.

En ik denk in het jaar 3000 of misschien eerder dat we al héél veel meer weten, en dat we dan ook wel verder kunnen komen dan Mars.

Inderdaad, dat is ook zeker zo. zoals ik hier ook zeg

Ik denk wel dat we op een moment zover kunnen dat we mischien ooit een planeet ondekken met ander leven
We zullen inderdaad nog heel wat te weten komen en dat sluit ik ook zeker niet uit. Maar als je nagaat dat het universum gigantisch, oneindig groot is, is er altijd wel een weg verder. Want je zult niet op een gegeven moment met je raket/ruimtenschip, tegen een plaat aan stoten en denken: ''zo nou dit is dus het eind'' :puh: . Alhoewel dat denk ik he, dat dat niet zo kan :clown: Dus ga ik er van uit dat het geen grenzen heeft en iets dat geen grenzen heeft heeft geen eind en zo kun je altijd doorgaan. Dan lijkt mij het ook weer logieser dat we nooit alles kunnen ontdekken, mischien veel maar niet alles.
Geplaatst:

Inderdaad, dat is ook zeker zo. zoals ik hier ook zeg

Ik denk wel dat we op een moment zover kunnen dat we mischien ooit een planeet ondekken met ander leven
We zullen inderdaad nog heel wat te weten komen en dat sluit ik ook zeker niet uit. Maar als je nagaat dat het universum gigantisch, oneindig groot is, is er altijd wel een weg verder. Want je zult niet op een gegeven moment met je raket/ruimtenschip, tegen een plaat aan stoten en denken: ''zo nou dit is dus het eind'' :puh: . Alhoewel dat denk ik he, dat dat niet zo kan :clown: Dus ga ik er van uit dat het geen grenzen heeft en iets dat geen grenzen heeft heeft geen eind en zo kun je altijd doorgaan. Dan lijkt mij het ook weer logieser dat we nooit alles kunnen ontdekken, mischien veel maar niet alles.

Daar heb je inderdaad gelijk in.

Want de rest van het Universum komt idd geen einde aan.

En wie weet, is er nog een zonnestelsel. Met inderdaad planeten waar ook leven is.

Ik weet zeker dat wij 7 miljard mensen niet de enigste zijn in de wereld.

Maar die sprook verhaaltjes over UFO's geloof ik niks van. Want ik denk zelf dat er leven is buiten onze zonnestelsel!

Geplaatst:

Voor zover nu niet. Ik geloof ook niet in verhaaltjes en films enzo. Allemaal shit. Als ik eens een paar bewijzen krijg, dan kan ik overwegen. :cab:

Geplaatst:

oe ik denk dat de halve wereldbevolking word bestuurd door maanmannetjes :D :D nee tuurlijk geloof ik het 'nog' niet :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...