Jump to content

Geloof jij in buitenaards leven?

Geloof jij in Aliëns of UFO's?  

209 leden hebben gestemd

1. 1. Geloof jij in Aliëns of UFO's?

• Ja, we zijn echt niet de enige in de ruimte!
      163
    • Weet niet...
      40
    • Nee onzin! En waarom?
      36

Recommended Posts

Geplaatst:

ik geloof er wel in, want we hebben in de ruimte meer dan 1 miljard sterrenstelsels met elk meer dan 1 miljard planeten, er MOET gewoon meer leven zijn dan wij!

• Reacties 281
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BangBros

25

• Muay Thai

17

• gammie_

13

• LBG

8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

in ons sterrenstelsel is één planeet "levend". denk je nou echt dat wij de énigste zijn die leven? er zullen meer planeten zijn die leven bezitten, misshhien niet altijd intelligent, maar die zijn er zeker.

een auto heeft toch ook wielen :Y:bonk: ?!

Geplaatst:
Nee is niet waar,

Leven buiten de aarde is er niet, zeker niet omdat die zogenaamde tussen aanhalings geschreven ''ufo's'' zijn letterlijk natuurverschijnsels, meestal door de lucht (wolken, zonlicht, vuurbal, bliksem, beginnende tornado).

Er is zeker leven buiten de aarde, maar daar kan de mens niet komen, en dat is de Hemel, dat is ver weg, waar niemand komen kan, maar toch is Jezus op een wolk er naar toe gegaan, wonderlijk he?

Maar in iedergeval, mensen denk na, leven buiten de aarde.

Mee eens, je kan ook halucineren.

Geplaatst:

Nee is niet waar,

Leven buiten de aarde is er niet, zeker niet omdat die zogenaamde tussen aanhalings geschreven ''ufo's'' zijn letterlijk natuurverschijnsels, meestal door de lucht (wolken, zonlicht, vuurbal, bliksem, beginnende tornado).

Er is zeker leven buiten de aarde, maar daar kan de mens niet komen, en dat is de Hemel, dat is ver weg, waar niemand komen kan, maar toch is Jezus op een wolk er naar toe gegaan, wonderlijk he?

Maar in iedergeval, mensen denk na, leven buiten de aarde.

Mee eens, je kan ook halucineren.

OMG, ik geloof mijn ogen niet!

Wat ben jij allemaal bezig over Jezus?

natuurlijk is er leven.

De zon is een ster, in ons zonnestelsen zijn al 1000 planeten.

en er zijn miljoenen sterren, dus miljoenen zonnestelsel, en jij zegt dat er geen leven is.

alleen in de hemel :bonk:

Geplaatst: (bewerkt)

ja, ik geloof erin :Y ze zeggen dat er in 2012 iets gaat gebeuren, dat we in een nieuwe demensie komen te leven, ( nu leven we in de 3rde demensie) katten leven al in de 4de demensie en daarom kunnen ze ook al meer dingen zien( geesten, demonen ect) demonen geloof ik zelf niet zo in, maar we wachten het af ;)

ff voor de mensen die het niet weten: ufo betekent Universal Flying Object ( tog ?) :puh:

Bewerkt: door Baztiaan.gta
Geplaatst:

Ik geloof er wel in maar die ufo's enzo het word zowie zo al verdikt met de media & films ik weet het niet ik vind het wel facinerend!

Geplaatst:
ja, ik geloof erin :Y ze zeggen dat er in 2012 iets gaat gebeuren, dat we in een nieuwe demensie komen te leven, ( nu leven we in de 3rde demensie) katten leven al in de 4de demensie en daarom kunnen ze ook al meer dingen zien( geesten, demonen ect) demonen geloof ik zelf niet zo in, maar we wachten het af ;)

ff voor de mensen die het niet weten: ufo betekent Universal Flying Object ( tog ?) :puh:

Nee UFO betkend Undentified Flying Object :puh:.

Over dat gedoe met de 3de en 4de demensie geloof ik niet echt, hoezo zouden katten in de 4de demensie leven?

Geplaatst:

Nou, omdat dat wetenschappelijk bewesen si omdat ze heel raar reageren en toen hebben ze dat een keer onderzocht en alles.

Baz

Geplaatst:

Over dat gedoe met de 3de en 4de demensie geloof ik niet echt, hoezo zouden katten in de 4de demensie leven?

weet ik veel? katten kunnen zo veel, op poten landen, zien in het donker, van 21 (of hoger, weet niet meer) vallen zonder iets te breken.

Geplaatst:

ik denk van wel..

buiten ons zonnestelsel zijn er nog veel meer zonnestelsels dus ook miljoenen planeten..

dus ik denk dat op meerdere planeten wel leven zal zijn hé?

Geplaatst:

4de demensie???

Als je ons verglijkt met katten dan zijn wij echter veel beter ontwikkeld :duh:

Ik denk niet dat het nodig is voor een mens om in het donker te zien om vallen van een gebouw zonder iets te brekene.

Wij hebben daar genoeg alternatieven voor.

In het donker zien? infrarood of speel eens Splintercell

Overleven van een hoog gebouw? parachute

geesten zien? mediums inschakelen

Zo zie je dat wij 'intelligente'wezens geen vierde demensie nodig hebben, en demonen hoef ik helemaal niet te zien :cya:

:)

• 5 maanden later...

Oke mensen oke oke luister als ze niet bestaat he WAAROM zijn er in de tijd van de egyptenaren UFO's op muren getekent? Kan iemand me daar antwoord opgeven? nee oke op weg naar de 2de NASA Apollo 11 heeft zelf een UFO gezien buiten de aarde 300 of 600 meter van hun vandaan

en hoef verklaar je dit http://www.youtube.com/watch?v=IhbuFlpaIGY...ted&search=

Ik heb een vraag hoe bedoel je met de 3de dimensie?

Mensen kijk ik snap wel dat sommige mensen er in verward zijn door andere mensen door die fake's maar kijk 1000den jaren geleden werden door mensen op de muren UFO's getekend toen hadden ze toch geen technology? laatst op TV was er een man van NASA weet zijn naam niet zo goed hij zei '' Laat de jongeren er over zien, de FBI neemt altijd die video's in je leven van nu moet zich ook bezig houden wat er allemaal is door de politieke omstandigheden zijn mensen totaal met hele andere dingen bezig terwijl daar boven ons dingen zijn die echt bestaan'' en denk je echt dat die gene zoeits gaat verzinnen dat doen ze heus niet en kijk een mens van nu gebruikt maar 30% van hun hersenen stel je voor als je 100% gebruikt... wat je dan allemaal wel niet kunt..

Ik geloof er niks van, ze hebben wel eens een raket met beelden van de mensen naar een sterrenhoop gestuurd, maar daar kunnen we pas over 50.000 jaar bericht terug van krijgen, aangezien ik niet geloof dat de aarde dan nog bestaat (ik geloof dat er voor de tijd wel zo'n enorme menselijke fout met de techniek wordt gemaakt dat de hele mensheid op de aarde uitsterft) denk ik ook niet dat er ooit andere wezens gezien zullen worden. De enige optie was misschien Mars, maar daar geloof ik zo zachtjesaant ook niet meer in. Ik denk niet dat er andere wezens zijn misschien wel niet i.v.m. dat wij als aardelingen zó groot zullen worden dat we het hele heelal nodig hebben om genoeg leefruimte te hebben.

Kijk ik begrijp best wat je bedoelt..

Maar toch is het echt zo op de wereld Amerika, Rusland, China.. houden zich echt in geheim er mee bezig kijk wij weten niet EENS hoe wij bestaan laatstaan dat we nog ooit es meer te weten komen hoe meer antwoorden een mens krijgt hoe meer vragen en ik zeg ook maar zeg nooit dat je iets wil dat het komt terwijl je dat niet kent... ik geloof er echt in dat UFO's bestaan en ik ben zeker blij dat deze topic bestaat want dit vind ik echt een heel interesant onderwerp kijk 1 druppel van de oceaan is zeg maar waar wij in wonen.. en de hele oceaan is de helaal en weet je hoe groot wel niet de helaal is het gaat maar door en door en door en geef me twee reden waarom wij zouden leven ? en de anderen niet?

Bewerkt: door BangBros

Ik wil wel geloven, maar het is toch moeilijk om het te kunnen geloven. Als zij al in ufo's vliegen en verdwijnen en verschijnen zijn zij van een hogere beschaving. Wie weet kan men in de toekomst tijdreizen... (Nee ik lees niet suske en dinkske *naam vergeten*) En zijn ze niet van een ander zonnestelsel maar van de toekomst. Misschien is het de toekomstige mens en niet aliëns. Wij zijn al van de aap, dus het is mogelijk dat wij die aliëns zijn.

Bewerkt: door †SAW†

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...