Jump to content

Emo's


moechy

Recommended Posts

Wel kijk. Hier zitten zowel negatieve dingen als positieve dingen in en is zeer goed onderbouwd.

Weet je we kleden ons zo om eigenlijk totaal niet op te vallen. Persoonlijk ben ik ook emo (ja nu weten jullie het allemaal eindelijk) en ik voel me goed in zwart. Welja weet je. Laat ons gewoon rondlopen zoals we doen. Als wij dat willen doen we dat toch?

Sorry? Niet willen opvallen? Als jij in een groep mensen als Emo gekleed staat val je echt wel op hoor. Of jullie denken dat zwart onzichtbaar is.... Je moet verder vooral doen waar je, je zelf goed bij voelt en niemand hier houdt je daarop tegen. Maar weet wel dat ''rare blikken'' ''uitlachen'' nu eenmaal bij zo iets hoort. Zo reageren mensen nou eenmaal. Maar ik neem aan dat je dat van te voren wel weet? Als ik morgen met 10 piercings in mijn oren/neus en wenkbrauwen over straat ga lopen en een punk kapsel, weet ik ook dat ik rare blikken enz kan verwachten.

Bewerkt: door Global
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 329
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    87

  • Disturbed

    11

  • Sandra

    11

  • Amfetamientje

    10

Ik heb in het algemeen er geen hekel aan, ik vind et prima als ze zwart dragen(dat doe ik over het algemeen ook vaak) en naar dat muziek luisteren.

Ik heb er wel weer een hekel aan dat er soms van die personen bij zitten die zo gigantisch zielig doen en gaan snijden om aandacht te trekken, dan heb ik het gevoel dat het door hunzelf komt dat ze zo depressief zijn.

Ik vind het zieliger dat er mensen zijn die sommige groepen gewoon uitschelden of belachelijk maken omdat ze (zogenaamd) anders zijn, dat ik eerst ook wel deed :7 , gelukkig ben ik niet meer zo.

Bewerkt: door Dead-Dodo
Link to comment
Delen op andere websites

Wauw ze hebben het eindelijk door. Er is niks mis met ons emo's hoor.

Ik heb nooit beweerd dat er iets mis is met emo's. Ik zie ze liever dan G4ngstaAhs!1!

maar dan heb ik het over de Emo-chicks he. Daar heb ik gewoon een zwak voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kleed me ook het liefste zwart: zwarte broek, zwart shirt/truitje, zwarte allstar schoenen, zwarte makeup.

Dat doe ik absoluut niet om op te vallen. :N Want als ik op wil vallen, trek ik wel knal rode of gele kleding aan.

Ik vind de kleding die emo's dragen veel leuker dan de kleding die anderen dragen. Al die jongens die proberen op te scheppen over hun 'wasbordje/sixpack' en waarvan het kruis van de broek die ze dragen bij wijze van spreken tussen hun enkels hang... tsjonge jonge. En die tutjes die lopen met van die enorme zonnebrillen die zelfs nog voor olifanten te groot zijn...

Ik geef toe er lopen inderdaad emo's rond die zich wel té extreem kleden, maar de meeste emo's kleden zich netjes en daar is naar mijn mening niks mis mee en ook emo-meisjes vind ik er goed uitzien :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kleed me ook het liefste zwart: zwarte broek, zwart shirt/truitje, zwarte allstar schoenen, zwarte makeup.

Dat doe ik absoluut niet om op te vallen. :N Want als ik op wil vallen, trek ik wel knal rode of gele kleding aan.

Ik vind de kleding die emo's dragen veel leuker dan de kleding die anderen dragen. Al die jongens die proberen op te scheppen over hun 'wasbordje/sixpack' en waarvan het kruis van de broek die ze dragen bij wijze van spreken tussen hun enkels hang... tsjonge jonge. En die tutjes die lopen met van die enorme zonnebrillen die zelfs nog voor olifanten te groot zijn...

Ik geef toe er lopen inderdaad emo's rond die zich wel té extreem kleden, maar de meeste emo's kleden zich netjes en daar is naar mijn mening niks mis mee en ook emo-meisjes vind ik er goed uitzien :)

Broeken die op de knieen hangen is inderdaad geen porum. Maar wat is er mis met een sixpack? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kleed me ook het liefste zwart: zwarte broek, zwart shirt/truitje, zwarte allstar schoenen, zwarte makeup.

Dat doe ik absoluut niet om op te vallen. :N Want als ik op wil vallen, trek ik wel knal rode of gele kleding aan.

Ik vind de kleding die emo's dragen veel leuker dan de kleding die anderen dragen. Al die jongens die proberen op te scheppen over hun 'wasbordje/sixpack' en waarvan het kruis van de broek die ze dragen bij wijze van spreken tussen hun enkels hang... tsjonge jonge. En die tutjes die lopen met van die enorme zonnebrillen die zelfs nog voor olifanten te groot zijn...

Ik geef toe er lopen inderdaad emo's rond die zich wel té extreem kleden, maar de meeste emo's kleden zich netjes en daar is naar mijn mening niks mis mee en ook emo-meisjes vind ik er goed uitzien :)

Broeken die op de knieen hangen is inderdaad geen porum. Maar wat is er mis met een sixpack? :7

Misschien bedoelt ze die gasten die om de haverklap hun shirt omhoog doen om hun 'sixpack' te showen.

Ik blijf toch wel bij mijn onepack :Y

Misschien als ik zin heb om sit-ups te gaan doen, maar niet om ermee te showen.

Later,

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je we kleden ons zo om eigenlijk totaal niet op te vallen.

Als die quote van Disturbed niet zo briljant was stond die van jou er nu. :7

Persoonlijk ben ik ook emo (ja nu weten jullie het allemaal eindelijk) en ik voel me goed in zwart. Welja weet je. Laat ons gewoon rondlopen zoals we doen. Als wij dat willen doen we dat toch?

Ik voel me goed in zwart...

... Zolang het maar enorm wijde broeken zijn, ons haar ook pikzwart moet zijn en een shirt van Bring me the Horizon moet zijn.

Maar wat mij betreft doe je het maar lekker, doe alleen niet raar ofzo wanneer mensen 5 seconden nemen om je uiterlijk te bestuderen.

Bewerkt: door Fyre
Link to comment
Delen op andere websites

Niet op te vallen? Je wil zeggen dat emo's zo min mogelijk aandacht willen? Waarom dan niet gewone kleding? Dan ben je pas anoniem.

Wat versta je onder normaal?

Wat ik niet snap van sommige mensen wat ze slecht aan zwart vinden. Het is een kleur, en als je dat mooi vind en draagt waarom draag je je dan meteen opvallend? Als ze een beetje make-up op hebben, dan is het ook meteen weer slecht. Hebben ze zwart haar, is het ook meteen slecht.. Ik snap er geen ene reet van..

Ik heb totaal niks tegen emo's want het zijn ook gewoon normale mensen. Mijn neef is Emo/Metalhead (ben er nog niet helemaal achter :puh:) en die is hartstikke vrolijk.. Hij draagt veel zwart, maar dan is ie nog niet zo dat ie zijn pols wilt doorsnijden..

Ik snap er eigenlijk niets van dat (sommige) mensen Emo's kut vinden en aandachttrekkers.

Wat dacht je van die pl4yah's? Met die kutpetjes en de broeken.. Lekker stoer doen.. kan ik ook zeggen dat ze aandachtrekkers zijn maar ze zijn en blijven toch normaal..

Link to comment
Delen op andere websites

is het dan leuk om in belachelijke lelijke kleren rond te lopen en iedereen lacht je uit, nee tuurlijk, dat is leuk

Ik denk dat mensen jouw uitlachen, met je Winnie the Pooh t-shirt :7

Floepte zomaar op me beeldscherm.

Ontopic:

Emo's, ken er amper, en eentje die ik ken, weet ik niet eens of het uberhaupt een emo is.

Maar aan sommige te horen, lijken het me normale mensen, met een andere muziek- en kledingstijl.

Nou en?

Weet je waarmee je voor schut staat?

Met die strakke spijkerbroekjes, en dan zo laag mogelijk aantrekken, dat is pas ernstig, vooral als ze even bukken, waarbij je de onderkant van hun onderbroek ziet, gatverdamme :cab: .

Koop dan een broek met een laag uitgesneden kruis ofzo.

En netzoals die HC gasten, gabbers/hakkers, niks mis mee,ze vallen ook op, door hun bomberjacks met Neophyte of RTC of Hardcore Holland en hun Airmax classics, zijn aardige mensen, sommige racistisch, maar bij welke 'groep' of 'soort van muziek' niet?

Ook deze mensen zijn gevooroordeelt, mensen denken dat HC van Satan afkomstig is, en dat ze daarmee de maatschappij willen overnemen, en dat alle gabbers XTC gebruiken of coke/hero snuiven, of dat ze door HC aggressief worden en vandalisme gaan doen.

Terwijl dit niet tot amper is.

Dit is hetzelfde bij Emo's, mensen lullen maar wat.

Dat mensen denken, ze zien er eng uit, dat is hun mening, maar betekend niet dat het ook zo is.

Terwijl mensen gewoon te snel vooroordelen, en hier in Blerick en Venlo heb je volgens mij niet zo veel Emo's.

En dat polsen doorsnijden vind ik ook overdreven, maar dit kan bij ieder soort voorkomen.

Later,

ik denk dat je bedloet coke/pep:P

hoezo mijn zusje is emo en ik vind het echt zielig hoe ze haar kleed wat ze doet

Link to comment
Delen op andere websites

Maarja, wat ik zelf over emo's vind... 't Kunnen best aardige mensen zijn, maar ik vind het wel gewoon aandachtstrekkers. Als ik in de stad loop en ik kom weer 'ns zo'n groepje emo's tegen die zich kleden alsof het carnaval is, dan lach ik ze zeker wel uit (niet recht in hun face natuurlijk, zoveel respect heb ik dan ook nog wel :$). Ik vind het gewoon zó debiel, gaan ze midden in de zomer met allemaal zwarte kleren lopen. :7 Kom op zeg, dat doe je toch niet voor jezelf? En ik respecteer het wel dat ze zich zo kleden hoor... Maar dan moeten zij ook maar respecteren dat ze uitgelachen worden. Klinkt misschien wat respectlozer dan ik het bedoel, maar zo is het gewoon. Als ik het nou eenmaal mooi vind om altijd met een onderbroek over mijn hoofd te lopen, dan mag ik dat best doen, maar dan moet ik ook niet boos worden als ik uitgelachen word. Dit vind ik overigens niet alleen van emo's, hoor. Als ik mezelf in een ''hokje zou moeten plaatsen'', zou ik zeggen dat ik een Hip-Hopper ben. Maar dat wil niet zeggen dat ik alle andere Hip-Hoppers oké vind... Laatst stond ik met een maat in een pretpark in de wachtrij van zo'n achtbaan. Komt er zo'n gast aanlopen met 2 ongelooflijk lompe diamanten in zijn oren, pet schuin achterstevoren op zijn hoofd, lomp grote ketting, T-shirt van Kempi aan, broek fucking laag (zelf draag ik mijn broeken ook redelijk laag maar dat ging echt over de top), en dan van die overdreven gangstah schoenen, ik kon mijn lach echt moeilijk inhouden. :7 Dat mag dan ook een Hip-Hopper zijn, maar dat wil niet gelijk zeggen dat ik daar respect voor heb ofzo... Als zo iemand heel de wereld wil laten zien hoe gangstah hij wel niet is, heb ik daar niet veel meer respect voor dan voor emo's die zich elke dag kleden alsof het carnaval is. 't Is gewoon allebei aandachtstrekkerij. Die aandacht krijgen emo's ook, alleen vaak in negatieve zin. Als je die negatieve aandacht niet wilt hebben, kleed je gewoon normaal zou ik zeggen. :tu: Of je kleedt je wel op de meest belachelijke manieren, maar dan moet je ook niet boos worden als je uitgelachen wordt. Eigen keus. Je kunt toch ook gewoon emo zijn zonder heel de wereld te laten zien: ''Hé kijk eens naar mij, ik ben emo!'' Ik neem in ieder geval aan dat emo zijn niet alleen uit kleding bestaat.

Maar hé, da's mijn mening hè. :tu: Ik weet niet of ik hem goed onderbouwd heb, maar ik denk er gewoon zo over...

EDIT: Sorry, bericht is wat langer geworden dan mijn bedoeling was... :$

Ik ben het echt helemaal met jouw eens, en je legt het ook prima uit en ik heb hier niks op toe te voegen.

@Moechy: de grote meerderheid respecteren jullie ook gewoon, alleen kijken ze een beetje raar op als je midden in de zomer in een typische emo outfit over straat loopt. Als je dat graag wilt moet je het vooral doen, maar dan vind ik het niet gek dat je raar aangekeken wordt aangezien je dan nogal anders bent dan de overgrote meerderheid. En dat is niet alleen omdat je emo bent, hetzelfde geldt bijvoorbeeld voor het geval dat BaasB omschreef (die met zijn broek op zijn knieën en diamantjes in zijn oren) ;)

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

Dank jullie voor jullie meningen. Kijk zo'n meningen wil ik nu. Niet alleen positieve maar ook negatieve.

Zolang ze maar goed onderbouwd zijn.

Wat raar bekeken betreft, verwachtte ik al. Negeer ze nu al.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...