jellha Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 beetje vaag maar was met een brandweer wagen tegen een taxi aangereden hele taxi letterlijk in de prak Reageren
denven Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 beetje vaag maar was met een brandweer wagen tegen een taxi aangereden hele taxi letterlijk in de prak hahahaha Reageren
Kloep Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Ik vond deze er zelf wel mooi uitzien : Reageren
gangsterworld Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 beetje vaag maar was met een brandweer wagen tegen een taxi aangereden hele taxi letterlijk in de prak hahahaha lol haha Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 beetje vaag maar was met een brandweer wagen tegen een taxi aangereden hele taxi letterlijk in de prak hahahaha lol haha Damn, that's some heavy crash Reageren
oostzaan Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 beetje vaag maar was met een brandweer wagen tegen een taxi aangereden hele taxi letterlijk in de prak hahahaha lol haha Damn, that's some heavy crash LOL Reageren
Iscariah Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 @jellha: Tof! GTA IV heeft werkelijk een geweldig schade systeem! En dan nu 2 screens die ik gemaakt heb. Er zullen er later nog wel meer volgen... Reageren
Kloep Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 even 1 klein plaatje van een Sultan RS: (had geen zin om hem te bewerken dus daarom zie je mn tv nog ) Vet! Waar heb je die dan gevonden? ehm, ben ik gek?? Ik kan hem nergens vinden. Heb je misschien een screen waar je hem hebt gevonden? Reageren
oostzaan Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 even 1 klein plaatje van een Sultan RS: (had geen zin om hem te bewerken dus daarom zie je mn tv nog ) Vet! Waar heb je die dan gevonden? ehm, ben ik gek?? Ik kan hem nergens vinden. Heb je misschien een screen waar je hem hebt gevonden? Kheb der ook ff rond gereden maar vond hem ook nie. Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 even 1 klein plaatje van een Sultan RS: (had geen zin om hem te bewerken dus daarom zie je mn tv nog ) Vet! Waar heb je die dan gevonden? ehm, ben ik gek?? Ik kan hem nergens vinden. Heb je misschien een screen waar je hem hebt gevonden? Kheb der ook ff rond gereden maar vond hem ook nie. Kijk hier [SNAPMAP] eens! Hij staat achter de garage van dat oude huis. Tussen de planten. Reageren
Iscariah Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 (bewerkt) Hier even een mooi plaatje van Niko @ de Broker brug: Op diezelfde Broker brug kan je dus ook landen met de helicopter. Toen ik dat deed zag ik een trapje naar beneden. Het volgende plaatje laat duidelijk zien dat je beter niet via dat trapje naar beneden kan gaan: Helaas wist ik dat niet, en viel ik te pletter... EDIT: Aangezien ik toch de laatste poster tot nu toe ben, edit ik dit bericht maar ipv. dat ik een nieuwe aanmaak... Ik werd aangereden door een mooie Turismo en toen heb ik er maar even een plaatje van geschoten in de metrotunnel. Helaas kon ik de kwaliteit niet beter krijgen dan dit momenteel. Ik ben nog bezig met het bouwen van een supercomputer waar ik ook een HD capture card inzet maar nu moeten we het even hier mee doen. Hier komt het plaatje: Bewerkt: 17 mei 2008 door Iscariah Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) Hier ook enkele van mijn pics: Op deze ben ik heel fier: En deze is ook cool, Rockstar Humor : Bewerkt: 18 mei 2008 door PetitPierreIV Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Dat is gewoon grappig... Daar moet je ook mee leren leven, ze kunnen ook niet alles tot in de puntjes afwerken he! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.