Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• EnergyCorse

120

• End Of The Riot

69

• Dieko

37

• ERRWINS

36

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
050408210853ru2.jpg

^_^

Mooie Screen :tu::D

Welke TV & Console Gebruik jij?

LG HD-Ready 81CM Beelddiagonaal met een HDMI Monsterkabel, erg mooi beeld :dans:.

Geplaatst:
Het is beetje moeilijk om mooie fotos te maken omdat het nu beetje donker in me kamer is.

Maar deze foto is gemaakt op een XBOX Premium (nieuwe versie) met HDMI kabel die std bij PS3 zit. (@ 1080i) op een Samsung 26 inch LCD tv

heli.JPG

kijk.JPG

Nice beeld joh :tu::D , nu ben ik er zeker van overtuigd dat ik een Samsung tv ga halen met Xbox360 GTA IV Pack bedankt voor de screens .. als ik hem heb zal ik ook screens gaan maken met me fotocamera van 7,1 megapixel moet wel lukke :Y

Valt mij juist beetje tegen :( moet veel kutten met instellingen van hdmi @ tv om zo te krijgen hor :puh: Maar spelmodus aan zetten helpt vet vceel :puh:

Nog 4 screens :

gta_1.JPG

gta_2.JPG

gta_3.JPG

gta_4.JPG

Nouw ^_^ Na alles goed ingesteld te hebben vind ik toch wel dat de graphics toch wel goed benut worden met deze tv! of ben ik nouw gek :D Hoe staat ie dan ingesteld toch gewoon Gamemode aan en op 1080i? of moet je nog meer instellen ?
Geplaatst:
050408210853ru2.jpg

^_^

LG HD-Ready 81CM Beelddiagonaal met een HDMI Monsterkabel, erg mooi beeld :dans:.

Wow Nice :D Erg mooi beeld ja :tu: Gebruik je een PS3 of een Xbox360 en wat is dan een HDMI ''monster''kabel is dat weer iets anders ofzo ^_^ ?
Geplaatst:
050408210853ru2.jpg

^_^

Wow Nice :D Erg mooi beeld ja :tu: Gebruik je een PS3 of een Xbox360 en wat is dan een HDMI ''monster''kabel is dat weer iets anders ofzo ^_^ ?

Ik gebruik een PS3, het merk HDMI kabel dat ik gebruik heet 'Monster', wel erg duur.

Geplaatst:

^_^

Ik gebruik een PS3, het merk HDMI kabel dat ik gebruik heet 'Monster', wel erg duur.

Aahzo, oke .. die van Monster zal dan wel ook een stukke betere kwaliteit geven als een standaard HDMI kabel ..
Geplaatst:
Aahzo, oke .. die van Monster zal dan wel ook een stukke betere kwaliteit geven als een standaard HDMI kabel ..

Mag ik hopen van wel ja, anders heb ik 80 euro voor niks uitgegeven haha :D.

Geplaatst:

Zonde van je geld, want je merkt er toch niks van tenzij je een tv hebt van 2 meter en met 1080p werkt

Geplaatst:
Zonde van je geld, want je merkt er toch niks van tenzij je een tv hebt van 2 meter en met 1080p werkt

2 Meter niet, 1080P wel. We hadden vergeleken met een goedkopere kabel, en je ziet het verschil wel. Verder kregen we een 2e gratis voor onze andere TV :Y.

Geplaatst:
Het is beetje moeilijk om mooie fotos te maken omdat het nu beetje donker in me kamer is.

Maar deze foto is gemaakt op een XBOX Premium (nieuwe versie) met HDMI kabel die std bij PS3 zit. (@ 1080i) op een Samsung 26 inch LCD tv

heli.JPG

kijk.JPG

Nice beeld joh :tu::D , nu ben ik er zeker van overtuigd dat ik een Samsung tv ga halen met Xbox360 GTA IV Pack bedankt voor de screens .. als ik hem heb zal ik ook screens gaan maken met me fotocamera van 7,1 megapixel moet wel lukke :Y

Valt mij juist beetje tegen :( moet veel kutten met instellingen van hdmi @ tv om zo te krijgen hor :puh: Maar spelmodus aan zetten helpt vet vceel :puh:

Nog 4 screens :

gta_1.JPG

gta_2.JPG

gta_3.JPG

gta_4.JPG

vraagje : jij hebt een ander tema op je mobiel als ik kijk bij thema's staat er maar , 1 hoe kom aan meer thema's ?

en die auto heb ik nog nooit gezien of ben ik niet vergenoeg ?

Geplaatst:
vraagje : jij hebt een ander tema op je mobiel als ik kijk bij thema's staat er maar , 1 hoe kom aan meer thema's ?

Je kan via een internet site ringtones en thema's kopen voor je mobiel ;).

Geplaatst:

Je kan via een internet site ringtones en thema's kopen voor je mobiel ;).

oke , zal ik ff doen .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...