Jump to content

Runescape


andyman

Recommended Posts

ik speel runescape graag.

mijn ventje is combat lv 88 en combat lv 91 in member.

mijn skils:strenght 72

attack 70

def 70

hitpoins 73

ranged 66

magic 61

prayer 52

summoning 27

andere skils: mining lv 70-smithing lv 56-woodcutting lv 87-firemaking lv 71-cooking en fihing 64-crafting-52-runecrafting 40.

memberskils:

herblore 30-slayer 49-hunter 20-farmining lv 18-fleching 65-agility lv 46-thieving 42-construction lv 35.

ik heb een total lv van 1300 :eten:

Leuke skills, erg hoog maar kan je het de volgende keer wat LEESBAARDER maken?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 746
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rullez

    45

  • Wrieh

    36

  • sevaboy

    27

  • DdJDean

    25

Top Posters In This Topic

Posted Images

Weet iemand nog een effectieve manier om snel groot geld te verdienen bij het spel? Met groot geld denk ik aan 1.000.000+ trouwens, ik heb namelijk één keer rond de miljoen gehad alleen dat was binnen de kortste keren ook alweer door mezelf opgebrand aan wapens zoals Dragon Scimitar en dat soort gespuis. Die miljoen had ik trouwens bij elkaar gekregen door dagenlang Yew Logs te verkopen alleen dat begint op den duur ook enorm te vervelen, en het is het niet waard om dan nog langer door te gaan (met het verkopen en hakken).

Dus wie weet aan handige en snelle manier voor 'groot' geld? Ik ben trouwens non-member op dit moment, dus je weet het! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand nog een effectieve manier om snel groot geld te verdienen bij het spel? Met groot geld denk ik aan 1.000.000+ trouwens, ik heb namelijk één keer rond de miljoen gehad alleen dat was binnen de kortste keren ook alweer door mezelf opgebrand aan wapens zoals Dragon Scimitar en dat soort gespuis. Die miljoen had ik trouwens bij elkaar gekregen door dagenlang Yew Logs te verkopen alleen dat begint op den duur ook enorm te vervelen, en het is het niet waard om dan nog langer door te gaan (met het verkopen en hakken).

Dus wie weet aan handige en snelle manier voor 'groot' geld? Ik ben trouwens non-member op dit moment, dus je weet het! ;)

In F2P zijn niet zoveel mogelijkheden om snel groot geld te maken. Je zou yews kunnen gaan hakken, maar dan moet je wel een hoog woodcutting level hebben. Je zou ook lobsters kunnen gaan vissen.

Bewerkt: door DdJDean
Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand nog een effectieve manier om snel groot geld te verdienen bij het spel? Met groot geld denk ik aan 1.000.000+ trouwens, ik heb namelijk één keer rond de miljoen gehad alleen dat was binnen de kortste keren ook alweer door mezelf opgebrand aan wapens zoals Dragon Scimitar en dat soort gespuis. Die miljoen had ik trouwens bij elkaar gekregen door dagenlang Yew Logs te verkopen alleen dat begint op den duur ook enorm te vervelen, en het is het niet waard om dan nog langer door te gaan (met het verkopen en hakken).

Dus wie weet aan handige en snelle manier voor 'groot' geld? Ik ben trouwens non-member op dit moment, dus je weet het! ;)

Ik ben F2P en ik deed het eerst met Yew logs. Aangezien die nu niet meer zoveel waard meer zijn zou ik voor Gold Ores gaan. Die brengen veel per stuk veel op en als je het in de Crafting Guild gaat hakken in een PvP wereld zijn hier weing tot geen mensen.

Bewerkt: door lexus123
Link to comment
Delen op andere websites

Brengt Rune Essence echt zoveel op? Het is wel heel snel en makkelijk te doen maar volgens mij is het een beetje miezerig werk en is het uiteindelijk toch niet een fantastische manier, hoewel ik het wel een keer zal kan proberen. ;)

Yew Logs ga ik zeker niet meer hakken, het is gewoon té saai voor woorden en daar komt bij dat je dan meestal hakt met allemaal van die bots om je heen die daar een beetje levenloos staan en bijna altijd met dezelfde kleren of er staan mensen bij je met een Skill Cape die alle Logs ontvangen.. Mijn level van Woodcutting is wel rond de 80 alleen nog steeds gaat het me te slecht af en daarom was ik ook op zoek naar iets nieuws dat wel lekker effectief is. ;)

Ik ga geen Lobsters vangen omdat ik geen goede plek weet die dan ook nog dicht bij de bank zit, enkel een plek voor Members daar ergens bij de Catherby want daar zit je bijna tegen de bank aan hoewel daar ook ontzettend veel mensen zitten en daar komt bij dat ik geen plek meer heb op mijn bank en dat komt waarschijnlijk ook niet meer terug en er onnodige dingen afhalen heeft ook geen zin want ik zit namelijk ver over het maximum van de Non-Member(s) heen.

Wanneer je namelijk Member wordt dan kun je ontzettend veel spullen extra op je bank zetten en dat doe je vaak ook wel, het gevolg is alleen dat wanneer je dan weer Non-Member bent dat die extra spullen dan is weer eraf moeten als je weer iets op je bank wil zetten alleen bij mij is dat zoveel dat mijn bank dus gewoon niet gebruikt kan worden hoewel ik wel dingen zoals geld erop kan zetten aangezien die er al op staan maar anders niet. Lobsters staan dus ook niet op mijn bank en daarom is er geen kans dat ik dat ga doen. :N

Gold Ore ga ik zeker eens proberen, alleen het probleem is net zoals bij Yew Logs hakken dat er altijd wel van die ontzettend goede bots tussen zitten die dus al dat spul krijgen, hoewel ik dat ook vaak bij anderen doe maar mijn level is ontstaan door gewoon veel te trainen.

Ik zal de manier van de Rune Essence en die van Gold Ore proberen en heel misschien ook wel een paar Yew Logs, en als ik eenmaal een goed aantal heb dan kijk ik even naar de prijzen van de Grand Exchange en dan verkoop ik ze, of ik wacht even als de prijzen aan het stijgen zijn bijvoorbeeld. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

speelt zezima eigenlijk nog op runescape ik bedoel als hij ernog op speelt zou hij zijn summoning toch naar 99 brengen dat hij hij weer de nummer 1 in de highscores is

name on runescape: superalex106 total lv:640

mijn runescape stats combat:60 nonmember 42 questpoints

attack:47 defence:47 strenght:54 hitpoints : 49 magic:33 ranged:17 fishing:56 cooking:43 woodcutting:66

firemaking: 55 mining:42 smithing : 44 crafting: 28 runecrafting :19 prayer:34 alle memberdingen 1

Bewerkt: door ceejay
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...