Gino99 Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Hey.Sinds kort speel ik weer runescape,en iuk ben verslaafd .Me combat is nu 16,en ik train nu alleen maar attack.Weet iemand btw nog een goede trainplek?.Want bij die goblins in Lumbridge heb ik het nu wel gezien Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Wie heeft voor mij een run skimmy, ik weet dat ik moet sparen maar het gaat zo langzaam. Diegene krijgt wel 5k erbij. Ik zal echt dankbaar zijn. Reageren
DdJDean Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Wie heeft voor mij een run skimmy, ik weet dat ik moet sparen maar het gaat zo langzaam. Diegene krijgt wel 5k erbij. Ik zal echt dankbaar zijn. Je bedoelt je wil een rune scimmy kopen voor 5k? Dat gaat echt niet lukken denk ik, een rune scimmy is 25-30k waard. Scimmy's zijn wel de snelste f2p wapens en worden het meest gebruikt. De scimmy is erg handig om mee te pk'en. Hij is beter dan de battleaxe, die welliswaar zwaardere stoten uit kan delen, maar veel langzamer is en minder vaak hit bij mensen. De 2 handed kan ook goed van pas komen als je pk'et met een clan. Kan handig zijn om iemand in een keer dood te slaan terwijl hij nog 30 hp had en jij hit 20 en andere clanleden ook nog 10. Zo komt de buit snel binnen. Reageren
Rullez Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Wie heeft voor mij een run skimmy, ik weet dat ik moet sparen maar het gaat zo langzaam. Diegene krijgt wel 5k erbij. Ik zal echt dankbaar zijn. Je bedoelt je wil een rune scimmy kopen voor 5k? Dat gaat echt niet lukken denk ik, een rune scimmy is 25-30k waard. Scimmy's zijn wel de snelste f2p wapens en worden het meest gebruikt. De scimmy is erg handig om mee te pk'en. Hij is beter dan de battleaxe, die welliswaar zwaardere stoten uit kan delen, maar veel langzamer is en minder vaak hit bij mensen. De 2 handed kan ook goed van pas komen als je pk'et met een clan. Kan handig zijn om iemand in een keer dood te slaan terwijl hij nog 30 hp had en jij hit 20 en andere clanleden ook nog 10. Zo komt de buit snel binnen. Nee ik denk dat dat hij bedoelt dat hij een rune skimmy wilt kopen. En omdat hij geen geld heeft vraagt hij of iemand anders het voor hem wilt kopen. En dan betaald hij je later 5k extra terug. Dus stel je voor jij koop zo'n skimmy voor 50k krijg jij later 55k terug. Reageren
DdJDean Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Nee ik denk dat dat hij bedoelt dat hij een rune skimmy wilt kopen. En omdat hij geen geld heeft vraagt hij of iemand anders het voor hem wilt kopen. En dan betaald hij je later 5k extra terug. Dus stel je voor jij koop zo'n skimmy voor 50k krijg jij later 55k terug. Dit kun je als scam gebruiken (niet dat ik zeg dat hij scamt), maar zo kan iemand je belazeren en krijg je niks terug. Reageren
Rullez Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Nee ik denk dat dat hij bedoelt dat hij een rune skimmy wilt kopen. En omdat hij geen geld heeft vraagt hij of iemand anders het voor hem wilt kopen. En dan betaald hij je later 5k extra terug. Dus stel je voor jij koop zo'n skimmy voor 50k krijg jij later 55k terug. Dit kun je als scam gebruiken (niet dat ik zeg dat hij scamt), maar zo kan iemand je belazeren en krijg je niks terug. Tja ik weet het ook niet, ik heb het niet nodig. Ik denk dat je het beste met hem persoonlijk contact op kunt nemen. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 W0000T heb me RS acc weer terug na 3 keer recovery te doen hebben ze hem goed gemaakt (had eerst te wijneg info gegeve) Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Jongens, ik heb hard 200 Big Bones nodig. Ik betaal er 10k dubbelop dus maak er maar 40k van. Ik zoek nu al 3 maanden, dus het zou fijn zijn als iemand het had . Steel Dogg Reageren
Jericho Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Ben gestopt met RuneScape omdat ik het saai begon te worden. Ik was 82 combat, ong. 3.5mil bankwaarde (=3500K) en 1142 total (ik was member). Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 (bewerkt) Aah Runescape...die goeie ouwe tijd speelde het toen ik uhmm 9 of 10 was (ben nu 14) Op zich wel een leuk spelletje vrij simpel gemaakt maar wel leuk. Behalve als je wilt inloggen en dit te zien krijgt: "Jagex has blocked your account, check your message centre for more info." Eenmaal in mn message centre: "Jagex has blocked your account for the following reason(s): · Someone else knew your password so your account was blocked for your own safety." Toen moest ik zo'n code invoeren op die site en zou dan binnen een week een email krijgen en mn wachtwoord kunnen veranderen. Ik wachten en na 2 weken nog steeds niks. Na een tijdje weer opnieuw begonnen en uiteindelijk weer uit verveling gestopt op Combat level 59. Dat was dus mijn Runescape Verhaal XD Dubbeh. Bewerkt: 29 oktober 2007 door Dubbeh Reageren
T-Designz Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 rs SUX =p Ik heb een lvl 82 account. Maar nu is et echt gaar geworden. Reageren
Duytje Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Kheb ook runescape. ben cmb 124, ik geef runescape geld voor signatures. Reageren
Rullez Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 Ik heb net Full Black (G) gekocht. Nu moet ik nog 4 def levels trainen. En dan kan ik het nog dragen ook. Ook moet ik nog 6 mining levels trainen en dan kan ik een Rune Pick Axe gebruiken. Ik post volgende week wel een screens van me bank stats etc. Reageren
Lowkick Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Ik ben weer begonnen met runescape, was voor een aantal maanden me account kwijt. Nu ik hem terug heb probeer ik om 99 range te krijgen, zit al op 98. Me account heet Wiild Archer. Reageren
DJRobin Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Ik heb mijn account een maand geleden gerecoverd maar ik ben nu alweer gestopt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.