Harrison Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Ik heb 2K en zit in level 35 Reageren
Hackman Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 ik was level 76 maar speel niet meer Reageren
moechy Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 ik had een lvl 32 maar ben er mee gestopt is echt doodsaai.Ik speel het alleen nog maar als ik me echt doodverveel. Ik ging altyd in de wildy met goed zelfgemaakte iron armour had geen zin om mijn mithril kwijt te raken Reageren
rubensanti Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 ik was even gestopt maar speel het nu weer vind het weer best grappig XD ben nu combat 35 en hier wat screens van mijn mannetje : ik ben combat 35 Reageren
-eend- Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 (bewerkt) ik was even gestopt maar speel het nu weer vind het weer best grappig XDben nu combat 35 en hier wat screens van mijn mannetje : ik ben combat 35 Jij moet echt wat aan je def. doen Bewerkt: 6 januari 2008 door -eend- Reageren
rubensanti Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 ik train mijn defence niet en ga ik ook niet doen later mischien Reageren
gta-pilot Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Me broer is CB 106 en heeft zijn agilety op 99 Reageren
vice Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 ik had een lvl 32 maar ben er mee gestopt is echt doodsaai.Ik speel het alleen nog maar als ik me echt doodverveel.Ik ging altyd in de wildy met goed zelfgemaakte iron armour had geen zin om mijn mithril kwijt te raken De wildy is intussen weg , maar Duel Arena en nog een paar andere dingen zijn wel voor f2p gewroden, ook komen er nog 1vs1 dingen etc. etc. , ook is het ruilen verpest voor f2p'ers ook is er nu ook een GE er zijn een hoop nieuwe f2p dingen gekomen! ik was even gestopt maar speel het nu weer vind het weer best grappig XDben nu combat 35 en hier wat screens van mijn mannetje : ik ben combat 35 Jij moet echt wat aan je def. doen Hij is misschien een pure dus dat is waraschijnlijk de reden dat hij geen defence traint. Ookal snap ik niet waarom hij nog een pure heeft , de wildy istoch weg , niet dat ik dat erg vind of zo ik vond de wildy toch niks! . Reageren
rubensanti Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 wtf :S is de wildy weg dat wist ik niet eens heb ik voor niets een pure zitten maken Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 wtf :S is de wildy weg dat wist ik niet eens heb ik voor niets een pure zitten maken Jep, hij is weg. De enige reden waarom ik RS speelde was de wildy. Even ff lekker mensen killen of gekild worden. Maar ik weet niet hoeveel members zijn gestopt, hiermee gaat Jagex veel verlies van hebben. Reageren
rubensanti Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 inderdaad.. dat bounty hunter vind ik ook niks en dat nieuw ruil systeem is helemaal klote nu is het opeens een stuk minder leuk geworden maar het is het enigste spel wat het nog een beretje doet op mijn computer want hij is een beetje erg traag geworden Reageren
WALLAH Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 ik was even gestopt maar speel het nu weer vind het weer best grappig XDben nu combat 35 en hier wat screens van mijn mannetje : ik ben combat 35 Jij moet echt wat aan je def. doen haha XD srry hoor maar je bent een naab zie je dat niet hijs pure Reageren
vice Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 (bewerkt) wtf :S is de wildy weg dat wist ik niet eens heb ik voor niets een pure zitten maken Dat klopt hij is weg , je hebt nog wel een aantal oplossingen: 1: Ofwel ga je naar Al-Kharid (Duel Arena is nu 70% f2p!!) 2: Ofwel doe je de nieuwe mini-game (Bounty Hunter is 100% f2p!!) 3: Ofwel doe je clan wars (Is ook 100% f2p) 4: Je dood enge beesten in de wildy(Is ook 100% f2p) 5: Je doet wat anders dan de wildy . Runescape gaat binnekort ook 1VS1 trade(*) uitbrengen! (*)Wildy Bewerkt: 12 januari 2008 door vice Reageren
Galiorix Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Heb het lange tijd gedaan maar dat is alweer ruim een jaar geleden. Ik heb nog een lvl 64 ofzo poppetje met 71 woodcutting en nog wat andere goede skils, dus het is niet behelpen als ik weer ga spelen. Maar de wildy is weg en volgens veel mensen komt die nooit meer terug en dat is wel jammer Greetz Reageren
-eend- Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 ik was even gestopt maar speel het nu weer vind het weer best grappig XDben nu combat 35 en hier wat screens van mijn mannetje : ik ben combat 35 Jij moet echt wat aan je def. doen haha XD srry hoor maar je bent een naab zie je dat niet hijs pure Jij ben echt blind XD Wat ik van je denk zal ik maar niet posten.. Zal je kleine kleuter oogjes zeer doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.