Gino99 Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Ik heb ook een accountje en ik zit in lvl 48.Dit zijn me statestieken: Att:40 Str:41 Def:40 Range:1() Mage:18 (Ik train dit nu Prayer:21 Ik ben sinds gister echt Magic gaan trainen.Ik sraag allemaal dat Wizard spul,en ik heb ook wat rune spullen Reageren
DdJDean Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Gelukkig is Bounty Hunter eindelijk veranderd. Nu kun je niet meer zomaar door een hele clan in 3 seconden doodgemaakt worden. Toch is het nog steeds mogelijk om door meerdere mensen aangevallen te worden. Stel: Je valt zomaar iemand aan in Bounty Hunter, iemand die NIET je target is. Dat kan natuurlijk nog, anders is het geen Bounty Hunter meer. We nemen in dit geval aan dat de persoon die je aanvalt ook daadwerkelijk terugvecht. Je ziet ineens je target en valt hem aan terwijl degene die niet je target is gewoon tegen je blijft vechten. Er zitten nu al 2 mensen achter je aan. Natuurlijk kunnen andere mensen jou ook als target hebben. Er komt iemand aan en die ziet dat jij zijn target bent. Hij kan je nu vervolgens gewoon aanvallen. Niet iedereen heeft iemand anders als target dus er kunnen meerdere mensen jou als target hebben. Natuurlijk kan het nooit zo zijn dat een clan die in Bounty Hunter gaat precies dezelfde persoon als target heeft. Over het algemeen is iedereen target van iemand, maar het kan dus zo zijn dat meerdere mensen jou als target hebben. Reageren
game~skater Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 er spelen er een paar uit mijn klas het, maar die zijn echt sick. hoorde ze laatst: yes! vakantie! kunnen we heel de tijd runescapen Reageren
VforV Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Silkroad FTW. (Waarom kan ik hier wel posten en niet in mijn Wolfenstein ET topic? <_<) Reageren
DdJDean Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 er spelen er een paar uit mijn klas het, maar die zijn echt sick.hoorde ze laatst: yes! vakantie! kunnen we heel de tijd runescapen Dat is idd ziek, die hebben geen leven, komen nooit buiten, alleen maar Runescape en zijn enorm blij als het vakantie is, want dan kunnen ze Runescapen. Ik speel het ook, maar ik ben blij als ik naar buiten kan als het mooi weer is, vooral in de vakantie. Ik speel het vooral in de avond en als het buiten slecht weer is in de middag, maar nooit in de ochtend of nacht. Reageren
Rullez Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 er spelen er een paar uit mijn klas het, maar die zijn echt sick.hoorde ze laatst: yes! vakantie! kunnen we heel de tijd runescapen Dit is inderdaad erg ziek. Ik speel het echt nog zelden. Meestal speel ik het alleen als ik mij verveel. Maar dan zet ik nu meer mijn PS3 aan. Dus ik denk dat ik mischien 1 uur per maand speel. Reageren
DdJDean Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 (bewerkt) Weer even wat screenshots van mijn account. Helm: Berserker Helm Cape: Obsidian Cape Amulet: Amulet of Glory Wapen: Dragon Longsword Platebody: Granite Platebody Schild: Obby Shield (heb op de screenshot anti-dragon shield aan, want ik was bij de green dragons in de wilderness). Platelegs: Dragon Platelegs Boots: Dragon Boots Handschoenen: Blue d'hide vamp Ring: Ring of Wealth Als mijn attack lvl 70 koop ik een Abyssal Whip. Bewerkt: 23 februari 2008 door DdJDean Reageren
rubensanti Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Weer even wat screenshots van mijn account. Helm: Berserker Helm Cape: Obsidian Cape Amulet: Amulet of Glory Wapen: Dragon Longsword Platebody: Granite Platebody Schild: Obby Shield (heb op de screenshot anti-dragon shield aan, want ik was bij de green dragons in de wilderness). Platelegs: Dragon Platelegs Boots: Dragon Boots Handschoenen: Blue d'hide vamp Ring: Ring of Wealth Als mijn attack lvl 70 koop ik een Abyssal Whip. Ziet er goed uit Ik zal binnenkort ook wel weer wat plaatjes van mijn ventje posten maar er is niet zoveel aan veranderd, speel ht niet meer zo vaak de laatste tijd. Reageren
Coolchikin Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Ik kan Runescape wel ja. Maar, ik ben blij dat ik het maar één keer gezien heb, want het zag er niet uit. Ik vind runescape wel vet ik heb lvl 71 is wel leuk zal ik zeggen :tu: :tu: Reageren
moechy Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 er spelen er een paar uit mijn klas het, maar die zijn echt sick.hoorde ze laatst: yes! vakantie! kunnen we heel de tijd runescapen Dat is idd ziek, die hebben geen leven, komen nooit buiten, alleen maar Runescape en zijn enorm blij als het vakantie is, want dan kunnen ze Runescapen. Ik speel het ook, maar ik ben blij als ik naar buiten kan als het mooi weer is, vooral in de vakantie. Ik speel het vooral in de avond en als het buiten slecht weer is in de middag, maar nooit in de ochtend of nacht. Dit is ziek en gestoord. Hebben ze geen leven ofzo? Er zijn zoveel dingen buiten runescape zoals MTA, SAMP of WoW ja jullie raden al wat ik altyd speel in de vakantie Reageren
TalkingPear Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 hee hallo dit is en gta site geen runscape freak dag Reageren
moechy Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 hee hallo dit is en gta site geen runscape freak dag Euhm dit is het game topic dus hier kan je over andere games praten. Lees de regels ff voor je nog is iets post. Reageren
VforV Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Runescapers die geen Xfire gebruiken kunnen dat vanaf nu wel gaan doen! :o RuneScape is now supported. Here are somethings you should note about the RuneScape support on Xfire.1. Xfire only supports the RuneScape version with the exe (Windows Client > download). We do NOT support the Java version. 2. RuneScape does not have registry keys, so you must manually detect the game. For instructions on this: http://www.xfire.com/faq/#136 3. There is NO in-game for this game, which means there will be no screenshots or videocapture. This should not be that bad because the game is played in windowed mode to begin with. 4. Do NOT start anymore RuneScape threads. If you need to post about RuneScape post on this thread. These post must ONLY deal with support issues. Flaming of any sort will not be tolerated. And refrain from asking for in-game/screenshots/video. Happy gaming. b4it Download Xfire en download de RuneScape.exe. ^^ Reageren
kakevent gta Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 ik ben nu combat 42 att35 str 36 def 35 ranged 12 magic 18 Reageren
kakevent gta Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Runescapers die geen Xfire gebruiken kunnen dat vanaf nu wel gaan doen! :oRuneScape is now supported. Here are somethings you should note about the RuneScape support on Xfire.1. Xfire only supports the RuneScape version with the exe (Windows Client > download). We do NOT support the Java version. 2. RuneScape does not have registry keys, so you must manually detect the game. For instructions on this: http://www.xfire.com/faq/#136 3. There is NO in-game for this game, which means there will be no screenshots or videocapture. This should not be that bad because the game is played in windowed mode to begin with. 4. Do NOT start anymore RuneScape threads. If you need to post about RuneScape post on this thread. These post must ONLY deal with support issues. Flaming of any sort will not be tolerated. And refrain from asking for in-game/screenshots/video. Happy gaming. b4it Download Xfire en download de RuneScape.exe. ^^ en wat houd dit in als ik mag vragen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.