FireFighter Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Runescape is zo'n ******* spel!! ik Had het gespeeld was lvl 52 heb al mijn spullen in de partyroom gedaan.. egt sooooo saai... ik vind het tijdverspilling.. maar ieder denkt iets anders Reageren
FireFighter Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Geen reclame maken.Ik vind het maar saai spel <_< mijn mening. ik ben gestopt met runescape en was lvl52 en heette dewereld5 droeg full rune en 300k maar allemaal in de partyroom gedaan (ik speel het nooit meer) Reageren
joppie Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Ik vind het maar raar... zit je op eens chermpie te kijke van 15 bij 15 cm, en dan mensjes vermoorden dat er vet raar uitziet... Maar mijn vriend speelt het wel en die is lvl 126... Reageren
VforV Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 ROFLMAO! De inventory is haast groter dan het speelscherm. :') Runescapers die geen Xfire gebruiken kunnen dat vanaf nu wel gaan doen! :oRuneScape is now supported. Here are somethings you should note about the RuneScape support on Xfire.1. Xfire only supports the RuneScape version with the exe (Windows Client > download). We do NOT support the Java version. 2. RuneScape does not have registry keys, so you must manually detect the game. For instructions on this: http://www.xfire.com/faq/#136 3. There is NO in-game for this game, which means there will be no screenshots or videocapture. This should not be that bad because the game is played in windowed mode to begin with. 4. Do NOT start anymore RuneScape threads. If you need to post about RuneScape post on this thread. These post must ONLY deal with support issues. Flaming of any sort will not be tolerated. And refrain from asking for in-game/screenshots/video. Happy gaming. b4it Download Xfire en download de RuneScape.exe. ^^ en wat houd dit in als ik mag vragen Xfire is een chatprogramma voor gamers. Niet alleen kan je in-game chatten, je kan ook in-game screens maken die dan op je profielpagina geupload worden, je kan een clan/guild oprichten etc. Ook worden je wekelijkse uurtjes bijgehouden op je profiel, en bijgeteld bij je totale gametijd. Je kan dan ook een miniprofiel in je sig plaatsen op forums waar men je status op kan zien. Voorbeeld: Reageren
moechy Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Maar je hebt zo van die no-livers. Hint : hierboven 92 uren wtf gast, ik hoop dat het niet echt is ofwel? Want dat is niet echt gezond Reageren
rubensanti Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Nu 115 uur deze week dan heb je echt geen leven Ik heb met mijn mannetje nog niet eens 115uur intotaal gespeeld volgens mij. Ik heb nu ook die nieuwe safety gloves, die zien er best vet uit. Reageren
VforV Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Maar je hebt zo van die no-livers. Hint : hierboven 92 uren wtf gast, ik hoop dat het niet echt is ofwel? Want dat is niet echt gezond Onmogelijk dat het echt is, misschien een paar uurtjes. Maar hij laat gewoon de hele tijd die Runescape.exe aan, om uren te trekken op Xfire. :o Reageren
gta-pilot Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Ik heb weer is RuneScape geprobeerd. Ik haalde geld uit de bank en ik zach inene staan you have 81 quest points and you can win 3K or lose. Hoe kan ik dat dan? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Ik heb weer is RuneScape geprobeerd. Ik haalde geld uit de bank en ik zach inene staan you have 81 quest points and you can win 3K or lose. Hoe kan ik dat dan? Dat licht eraan, het meest bekende is dat deze 'feature' alleen voor members is, ik weet niet of je member bent, maar anders kan ik het wel even voor je uitzoeken. Reageren
oostzaan Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 (bewerkt) Ik heb het 2 en een half jaar gespeelt Echt tijdverdoening vind ik NU. Maar ik had 2 accounts+1 pure strenkt. 1 account was 101 en MOD en had 4m ofzo+99 cooking...En 1 account was 102 en had ongeveer 7M en een total lvl van 1501. En die pure was een g mauler 50 att-88str-1 def-. Echt zonde vamn me tijd dat ik het zolng gespeelt heb.(met die 1500+ total acount hielp me neef me wel) Maar ik heb die mod voor 70 euro verkocht. En dat 102 account heeft me neef nu. En voor die pure heb ik 25 euro gevangen:D Bewerkt: 1 april 2008 door oostzaan Reageren
Mikey cool6 Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 ik heb het zo'n twee jaar gespeelt, ik was bijna level 100 en toen had ik opeens geen zin meer... ik heb mijn account weggeven en die is er nu heel blij mee Reageren
DdJDean Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 ik heb het zo'n twee jaar gespeelt, ik was bijna level 100 en toen had ik opeens geen zin meer... ik heb mijn account weggeven en die is er nu heel blij mee Ik speel het nu ook al erg lang, maar vind het nog steeds erg leuk. Ik weet zeker dat er een moment komt dat ik het niet meer leuk vind. Reageren
moechy Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Ik snap niet wat mensen leuk vinden aan mislukte legoventjes. Je loopt wat rond en dan *pok* *ping* *wei*. Reageren
Hackman Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Idd dom dat mensen niet wat beters te doen hebben Reageren
DdJDean Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Idd dom dat mensen niet wat beters te doen hebben Waarom post je dan in dit topic? Pure spam, zielig hoor . Iedereen mag toch zelf weten wat hij/zij leuk vindt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.