Jump to content

[SA|OV] Cleo3 installeren + videotut


Flashingdemon666

Recommended Posts

Al geprobeerd zonder Sa Compact exe? Als je niet gedowngrade hebt hoeft het niet, en alsnog zou je het kunnen proberen als je gedowngrade hebt.

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

Al geprobeerd zonder Sa Compact exe? Als je niet gedowngrade hebt hoeft het niet, en alsnog zou je het kunnen proberen als je gedowngrade hebt.

Ik heb V1 (want er staat niet linksonderin als ik het opstart).Maar telkens als hij op het hoofdscherm staat waar "Start Game","Options"en"Exit Game" kom dat sluit het programma zichzelf af en staat er:"GTASA_'exe'(ofzoiets)werkt niet meer.

Please help,

.Corneria.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een een probleempje ik wil deze mod installeren flashing ligt mod V3 of 4 maar welke files moet ik hebbe kunne jullie a.u.b. kijke

het filmpje en dan is de discription staat de dwonload link: http://www.youtube.com/watch?v=lI7eiMUohf0...PL&index=79 ff kopieen als i niet werkt hopelijk weten julie raad

-------------------------------------------------EDIT------------------------------------------------------------

wisten julie dat bxbugs een site heeft namelijk www.bxbugs123.webs.com:)

Bewerkt: door gamermax
Link to comment
Delen op andere websites

Je link van Youtube werkt niet, je moet die link kopiëren en plakken achter:

[url="[/code]

en voor:
[code]"]Hier naam van de link[/url]

Om goede werkende link te maken.

Daarnaast moet je gewoon in de readme van de mod kijken hoe je het moet installeren.

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

Hey, de mods werken behalve de BC7mod

Ik heb vorbishooked enz al en als ik de andere files uitpak hou ik in het spel alleen maar een zwart scherm :?

gr ikke :D

P.S bedankt voor de turtorial

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hey

ik heb vroeger ook een hele tijd cleo's gehad toen was sa kapot dus geuninstalleerd

wou vandaag cleo's weer installeren ik heb alles goed geinstallerd

start sa op rij even rond en daarna wilt mijn grond niet meer laden en dat gaat door heel Sa.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey

ik heb vroeger ook een hele tijd cleo's gehad toen was sa kapot dus geuninstalleerd

wou vandaag cleo's weer installeren ik heb alles goed geinstallerd

start sa op rij even rond en daarna wilt mijn grond niet meer laden en dat gaat door heel Sa.

heb je de compacte gtasa.exe? istie helemaal gedowngrade? naar v1.0 ? is de library helemaal naar behoren ginstaleerd? Dan zou hij het gewoon moeten doen,het kan natuurlijk ook aan de cleo mod liggen,heb je ook andere mods geinstaleerd?zoja,zouden die dit niet tegenwerken?ik raad je aan het te proberen met cleomods zonder carmods erbij..kijken of dit werkt,uiteraard is dit wel gek,want bij mij doetie alles naar behoren... :N

Link to comment
Delen op andere websites

hoi,

allereerst: goeie tutorial :tu:

maar ik heb alles gedaan wat er staat, ik heb san andreas gedowngrade naar versie 1, ik heb de cleo map in program files/rockstar games/san andreas. ik heb voorbishooked.nogwat en die andere verplaatst naar program files/rockstar games/san andreas en alles heb ik iniedergeval gedaan + de portal mod en de gravity gun geïnstalleerd (die .cs files in de cleo map) maar als ik portal intype tijdens de game of ggun, dan doet hij het niet. hij doet niets...

wat moet ik nog doen of heb ik fout gedaan??

help me please :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik heb alles gedaan wat hier staat en het gign ook zo maar toen had ik mod geïnstaleerd de ggun en ik wouw gta gta sa opstarten toen wka mer zo van er is een fotu opgetreden blablabla

en ik had de mod toen verwijderd en egt precies alles gedaan wat moest

maar het bleef nog ik heb de files wel goed staan ik heb ook enige ervaring met skins en auto's modden maar nix met cleo en ik heb helemaal geen ervaring met backuppen dus doe ik dat niet

(ook die link wat bij de tutorial staat aangeklikt)

mijn gta sa is een gedowngrade versie

en ik gebruik windows xp.

kan iemand mij helpen???

Bewerkt: door siwes
Link to comment
Delen op andere websites

Probeer de compact gta_sa.exe nog eens te installeren. Volg in stap 1 het stukje: 'GTA SA downgraden' nog een keer.

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

geweldige tutorial! :tu:

na wat kleine probleempjes ben ik er helemaal uit gekomen!

alleen nu ik cleo heb geinstaleerd word mijn spel wat trager en mijn beeld wat schokkender, is dat normaal?

of het nou normaal is of niet, wat kan ik ertegen doen zonder dat ik veel van mijn graphics moet inleveren?

Link to comment
Delen op andere websites

geweldige tutorial! :tu:

na wat kleine probleempjes ben ik er helemaal uit gekomen!

alleen nu ik cleo heb geinstaleerd word mijn spel wat trager en mijn beeld wat schokkender, is dat normaal?

of het nou normaal is of niet, wat kan ik ertegen doen zonder dat ik veel van mijn graphics moet inleveren?

Als je een slechte pc heb (zoals ik) dan loopt GTA inderdaat wat trager. Ik zal gewoon de effecten helemaal naar beneden zetten. Je merkt er niet zo veel van.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoera hoera mooie guide trouwens maar bij mij lukt het niet.

Ten eerste staat er al een CLEO mod file in mijn bestanden, en ik had eerst de verkeerde patch gedaan en toen de goede is dat erg?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...