VforV Geplaatst: 25 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Bij het onderste plaatje staat "Er is geen tekst te zien".Ik zie wel tekst, namelijk op het bovenste scherm. Degene die het zegt, heet "Danny" (heel vaag, dus kan anders zijn). Misschien het hoofdpersonage? Mvg, Flitskikker Klopt, maar ik doelde eerder op het vertellen in tekst zonder audio, zoals bij GTA1, London, 2 en GTA Advance. Het kan ook zijn dat het hier (hopelijk) subtitles zijn die je eventueel kan uitzetten, zoals je bij elke GTA hebt. Mvg, VforV Reageren
Nissan Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Ik blijf erbij, de screens zijn om te huilen. Na al die mooie GTA's komt er een zwart schaap bij. Reageren
the_dan Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 ik vind ze er niet eens zo heel slecht uitzien hóóóór Reageren
Robin2130 Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 Ik blijf erbij, de screens zijn om te huilen.Na al die mooie GTA's komt er een zwart schaap bij. Vergeet niet dat het ook op een Nintendo DS is en niet op een PSP e.d. Ja dan ziet het er wat simpeler uit. Ik vind het er nog geeneens zo slecht uitzien. Ik heb er wel een positief gevoel bij Reageren
viccie211 Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 (bewerkt) Ik vind de screens erg leuk voor al die schroeven draaier. Ik hoop alleen op wat meer info. Bewerkt: 26 september 2008 door viccie211 Reageren
VforV Geplaatst: 29 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Leuke nieuwe originele functies weer. :o Reageren
viccie211 Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 (bewerkt) Ik vind dat fluiten voor een taxi wel grappig en het geeft toch wel een 3D gevoel omdatje de camere kan draaien. Bewerkt: 29 november 2008 door viccie211 Reageren
the_dan Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 daar had ik op gehoopt dat je de camera kan draaien Reageren
K.O. Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 *bump, een nieuw topic aanmaken leek me onnodig en het feitentopic is gelocked* De releasedatum van GTA: Chinatown Wars is bekend. Vanaf 20 maart kunnen we eindelijk met onze stylus Chinese hoertjes neer knuppelen en drugs dealen via het touchscreen. Moeten we alvast een 100 reserveren voor de PU van april? En waar blijft die GTA voor de Wii eigenlijk? 20 maart dus!!! (was nog niet bekend, toch...?) Reageren
Thundercover Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Volgens de officiële site wordt het inderdaad maart, maar dat het de 20e wordt, staat daar nog niet. Overigens heeft de site een nieuwe (mogelijke cover-) afbeelding, waar weer wat nieuwe artwork in verwerkt zit. Ik zou zeggen: Svenie, VforV, posten! Reageren
the_dan Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 als dit de egte voorkant zou zijn zitten er geen helis of vliegtuigen in want.. (bron ons geweldige wikigta ) Reageren
VforV Geplaatst: 16 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Ik zou zeggen: Svenie, VforV, posten! Ik zou wel willen maar ik kan het topic niet openen. Zag het ook net in de e-mail van Rockstar. De cover ziet er wel mooi uit. Het is ook de eerste cover in deze stijl waar geen helikopter te zien is linksboven. De cover staat nu ook op de Chinatown Wars website. Reageren
the_dan Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 (bewerkt) Zag het ook net in de e-mail van Rockstar. De cover ziet er wel mooi uit. Het is ook de eerste cover in deze stijl waar geen helikopter te zien is linksboven.De cover staat nu ook op de Chinatown Wars website. zei ik net (ongeveer dan ) op wikipedia plaatje werkt niet andere da maar Bewerkt: 16 december 2008 door the_dan Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 De cover ziet er best mooi uit, alleen mis ik dan die helicopter linksboven. Voor de rest KUTGW. Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 (bewerkt) Ik denk trouwens dat het zwaard, rechts bovenin de boxart, het zwaard is waar je gedurende de game naar opzoek bent. Bewerkt: 16 december 2008 door ChristiaanGTA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.