the_dan Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 de plaatjes zien er egt relaxed uit idd plaatje is egt;) Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 ik zeg dat die cover fake is want het wifi logo staat er niet op.oftewel is het die cover+nog de logo Hij is niet fake als hij op de site van Rockstar staat. waar blijft de wifi logo dan. want het is mogelijk om dit spel wereldwijd te spelen. Reageren
Thundercover Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Ook Rockstar kan een foutje maken. Het WiFi-logo staat nog gewoon op de officiële site en is daar niet voor de grap neergezet, dus wat mij betreft hoeven jullie je niet druk te maken waarom het niet op het doosje staat. Tevens is het volgens mij niet verplicht om op de voorkant een WiFi-logo staat: bij de het doosje van de Nintendo DS Browser staat het ook alleen op de achterkant en niet op de voorkant. Reageren
lengpsv Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 de screenshots zien er veel beloofend uit.. ik denk dat ik wel ga kopen (want mijn computer kan geen GTA 4 aan en ik heb geen ps3 en xbox360) Reageren
VforV Geplaatst: 20 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Mij lijkt het in ieder geval niet de moeite waard om het spel al op voorhand te bestellen. Naar mijn mening zal dit het spel minder leuk maken en zal de voldoening bij het voltooien van een missie minder groot zijn. Om het met andere woorden te zeggen: het uitspelen van het spel is geen uitdaging meer. Aangezien je toch al alles van het begin hebt is misschien het enige waar je eventueel nog naar uit kunt kijken het unlocken van het tweede eiland. Hier ben ik het volledig mee eens. :o Reageren
Thundercover Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Ze hadden beter goodies als cadeautje kunnen doen. Na een tijdje spelen zal je die digitale cadeautjes ook wel zo'n beetje hebben. Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Site update 25-12: Er is nu een download sectie op de site van GTA CW. Helaas staan er nog maar twee wallpapers op, hopelijk zeer spoedig nieuwe media. Reageren
.Corneria. Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 goeie info tread jullie hebben echt jullie best gedaan! de screens zijn en leuk! niks houdt me nu nog tegen om CTW te kopen :D Reageren
GTA-top Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 IK hep wat info gevonden! Ik weet niet of het al bekendt was maar,Zet het er wel even op het forum http://www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/games/nds..._wars_9230.html Kijk zelf maar Ik weet niet of het al bekendt was maar. Grtz GTA-top Reageren
Flitskikker Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 (bewerkt) Goed gevonden! Wat is een Nintendo DS-game zonder toffe touchscreenbesturing? Gelukkig voorziet Grand Theft Auto: Chinatown Wars in de vraag. Je gebruikt het touchscreen voor activiteiten zoals het ontsnappen uit voertuigen die te water zijn geraakt, het stelen van auto's, het aanmaken van molotovcocktails bij het tankstation, het graven in vuilnisbakken naar verborgen wapens en het zetten van tatoeages. Aanmaken van molotovcocktails bij het tankstation is nieuw. Grand Theft Auto: Chinatown Wars is niet voor kinderen. Maar wie oud genoeg is voor de volwassen inhoud, kan zeker uit de voeten met dit DS-spel dat qua vorm én inhoud de lat een stukje hoger legt. Hopelijk denken de winkeliers er ook zo over. Releasedatum: Winter 2009 Dit klopt toch niet hoop ik. Mvg, Flitskikker Bewerkt: 1 januari 2009 door Flitskikker Reageren
the_dan Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Wat is een Nintendo DS-game zonder toffe touchscreenbesturing? Gelukkig voorziet Grand Theft Auto: Chinatown Wars in de vraag. Je gebruikt het touchscreen voor activiteiten zoals het ontsnappen uit voertuigen die te water zijn geraakt, het stelen van auto's, het aanmaken van molotovcocktails bij het tankstation, het graven in vuilnisbakken naar verborgen wapens en het zetten van tatoeages. dus je kan zwemmen Reageren
Thundercover Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Releasedatum: Winter 2009 Dit klopt toch niet hoop ik. 17 maart (VS) en 20 maart (Europa), nog net winter dus. Veel nieuwe dingen staan er niet in, het is meer verdieping op het bekende. Maar nu weten we ook hoe ongeveer de game begint, dat is altijd leuk om te weten! Reageren
dynastus Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 nieuwe screens Het ziet er wel leuk uit niet de beste graphics maar als het een goede gameplay heeft zijn graphics minder belangerijk. Reageren
the_dan Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 ja en de ds samen met andere nintentendo systemen staan als 1e met beste gameplay kijk maar naar de wii dus gameplay denk ik wel word goed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.