Jump to content

Bi/lesbi/homo Wat vind jij?

Bi/lesbi/homo Wat vind jij?  

182 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vinden jullie van deze bovenstaande groepen?

• Goed
      22
    • Normaal
      117
    • Vies
      36

Recommended Posts

Geplaatst:
Als ze staken, strenge maatregelen nemen! Probleem opgelost!

Serieus, jij kan beter in China gaan wonen ofzo. Wat is dat voor een kutopmerking? Wou je alle homo's opsluiten? Wou ze allemaal verrot schieten ofzo?

Waarom verdedig je Homo's zo erg als ik vragen mag?

Ik neem aan dat je Hetero bent anders had je het al we gezegd.

Niet dat ik Homo's niet mag, alleen heb ik ze liever niet naast me staan. :7

Wat maakt het nou uit, of iemand homo is of niet? Daarnaast die gene die homo's respecteren mogen er best voor opkomen.

Nou maak jij het verhaaltje nog mooier :7''waarom ga je in godsnaam homo's verdedigen'', alsof we niet voor onze mening mogen uit komen. Best als iemand homo's vies vind, maar sommige doen net of ze smetvrees hebben, als er eentje (homo) op 1 meter afstand staat, toevallig ook op de bus te wachten, dan krijgen we bijna gillende puberale jongetjes die het allemaal zo erg vinden. Tevens hoeft een homo niet eens herkenbaar te zijn aan zijn uiterlijk, wie weet zit er wel een jongen/meisje bij je in de klas of op het werk, die zijn gevoelens niet open tafel legt, waarvan je het dus niet weet, omdat zij/hij er bewust niet voor uitkomt.

• Reacties 382
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Fiegel5

40

• Vegeta

37

• gammie_

25

• d0m1n4t0r

24

Geplaatst:

Was maar een geintje maar :puh: Hoezo is het zo erg , als een hetro iemand zoent zegt iemand toch ook neit ielg ?? Oke dat laatste was ook een geintje.

Maar GAmmietje lief, mag ik jou eens duidelijk maken dat je echt wel kan zien of iemand homo is aan zijn uiterlijk. Man heb je wel eens gezien hoe ze lopen ? Ik vraag me af waarom ze niet omvallan.

Geplaatst:
Was maar een geintje maar :puh: Hoezo is het zo erg , als een hetro iemand zoent zegt iemand toch ook neit ielg ?? Oke dat laatste was ook een geintje.

Maar GAmmietje lief, mag ik jou eens duidelijk maken dat je echt wel kan zien of iemand homo is aan zijn uiterlijk. Man heb je wel eens gezien hoe ze lopen ? Ik vraag me af waarom ze niet omvallan.

Juist daarom dat ze homoseksueel zijn, om op te vallen. Vroeger waren er geen homoseksuelen en nu loopt het vol van de janetten en lisbiennes :7 !!!

En dan nog maar zwijgen van 15-16 jarige meisjes die denken en zeggen dat ze bi zijn. Hoeveel er wel niet in mijn klas zaten en meisjes die ik van ergens anders ken. Allemaal zever van tegenwoordig.

Geplaatst:

Nou ik bedoelde OMvallen. En er zijn meisjes op schoolfeest die trio tongzoene (meisje-meisje-jongen) !!

Ik geniette ervan !!! Gelukkig ware ze high :D

Geplaatst:

Wil je mij geen ''lief'' noemen :7 Ontopic, dat hoeft helemaal niet, je hebt verschillende soorten homo's (om het maar even zo te zeggen) niet iedere homo doet verwijft hoor, dat vind ik nou echt een vooroordeel over homo's. Alle lesbiennes zijn toch ook niet mannelijk gekleed of hebben mannelijk gedrag? Nogmaals uit mijn vriendenkring ken ik ook een homo, daar zou een wild vreemde echt niet van zeggen dat hij verwijft is hoor. Tevens heb je best kans dat er jongens/meisjes in jou klas zitten, die homoseksuele gevoelens hebben, maar deze niet open en bloot leggen voor hun mede klasgenoten.

Geplaatst:

aww Gammie denk nou niet dat ik ook homo ben omdat ik lief zeg :D Ik heb een vriendin en ik zou walgen om met een jongen te hebben. En de meeste homo's gedragen zich wel wijferig en dat is een feit geen vooroordeel. tenminste de homo's die ik ken/heb gezien.

Geplaatst:
aww Gammie denk nou niet dat ik ook homo ben omdat ik lief zeg :D Ik heb een vriendin en ik zou walgen om met een jongen te hebben. En de meeste homo's gedragen zich wel wijferig en dat is een feit geen vooroordeel. tenminste de homo's die ik ken/heb gezien.

Over ''overdreven'' gesproken. Ten eerste, denk ik helemaal niet dat jij een Homo bent, dus neem het niet zo serieus. Ten tweede, ben je waarschijnlijk wel ''angstig'' dat mensen dat van jou zouden denken en dat vind ik naar mijn mening toch een beetje laf over komen van jou. Daarnaast hoe kan jij nou in godsnaam weten dat bijna alle homo's verwijft zijn? Dat slaat echt werkelijk nergens op, kom dan maar eens met bewijs, ik durf te wedden dat jij geen homo persoonlijk kent (anders had je er waarschijnlijk heel anders over gesproken). Om eerlijk te zijn ben ik daar in tegen redelijk bekend met homo's als vriendschap en hoe zei er voor uit zijn gekomen ect. Dus ik vind het een beetje onterecht van je om meteen alle homo's zo te benadelen, want dat is niet zo. Er zitten heus wel verwijfde types tussen, wat ik overigens nog best irritant vind, maar ik ken een hoop lui die juist helemaal niet zo zijn. Dat is nou echt benadelen terwijl je er geen verstand er van hebt en niet eens open staat hoe deze mensen persoonlijk zijn. Zo kan ik ook wel zeggen dat alle jongens met een zwart t-shirt meteen gothic zijn.

Geplaatst: (bewerkt)

Je hebt gays die een roze shirt dragen met kei groot erop: IK BEN GAY. Maar van jou leeftijd gedragen ze zich net zoals normale mensen.

Bewerkt: door Fiegel5
Geplaatst:

Over ''overdreven'' gesproken. Ten eerste, denk ik helemaal niet dat jij een Homo bent, dus neem het niet zo serieus. Ten tweede, ben je waarschijnlijk wel ''angstig'' dat mensen dat van jou zouden denken en dat vind ik naar mijn mening toch een beetje laf over komen van jou. Daarnaast hoe kan jij nou in godsnaam weten dat bijna alle homo's verwijft zijn? Dat slaat echt werkelijk nergens op, kom dan maar eens met bewijs, ik durf te wedden dat jij geen homo persoonlijk kent (anders had je er waarschijnlijk heel anders over gesproken). Om eerlijk te zijn ben ik daar in tegen redelijk bekend met homo's als vriendschap en hoe zei er voor uit zijn gekomen ect. Dus ik vind het een beetje onterecht van je om meteen alle homo's zo te benadelen, want dat is niet zo. Er zitten heus wel verwijfde types tussen, wat ik overigens nog best irritant vind, maar ik ken een hoop lui die juist helemaal niet zo zijn. Dat is nou echt benadelen terwijl je er geen verstand er van hebt en niet eens open staat hoe deze mensen persoonlijk zijn. Zo kan ik ook wel zeggen dat alle jongens met een zwart t-shirt meteen gothic zijn.

Ik heb geen eens zin om je hele tekst te lezen laat staan hoe jij de moeite neemt om dat helemaal te typen. Je kan niet tegen een grapje hea dit is een topic over homo's dit ik maak een grapje en jij moet weer serieus gaan discussiëren. En ik ken echt wel homo's mijn leraar ten eerste. Hij loopt stijfjes enzo.

Geplaatst:
Als ze staken, strenge maatregelen nemen! Probleem opgelost!

Serieus, jij kan beter in China gaan wonen ofzo. Wat is dat voor een kutopmerking? Wou je alle homo's opsluiten? Wou ze allemaal verrot schieten ofzo?

Hmm, toch eens over na denken om naar een ander land te verhuizen.

Veel homo's gedragen zich inderdaad vrouwelijk, handtasjes enzo en al dat soort dingen. Soms is het ook wel om te lachen, zoals in GTA IV Bernie dat doet. :puh:

Geplaatst:

Ja bij de missie dat ik bernie moest volgen in middlepark was de maat vol, ik kon er niet tegen hoe hij rond huppelde dus hij kreeg te maken met mijn rocketlauncher en 2 granaten.

Ja bij de missie dat ik bernie moest volgen in middlepark was de maat vol, ik kon er niet tegen hoe hij rond huppelde dus hij kreeg te maken met mijn rocketlauncher en 2 granaten.

:schater::schater: Dat vond ik wel nog grappig :schater:

Maar in het echte leven kan ik er ook niet naar kijken :kots: . Toevallig had ik ook een leraar die homo is :schater:

Als hij stapte zag je het niet maar als hij begon te lopen... :dans:

Bewerkt: door Think
Ik heb geen eens zin om je hele tekst te lezen laat staan hoe jij de moeite neemt om dat helemaal te typen. Je kan niet tegen een grapje hea dit is een topic over homo's dit ik maak een grapje en jij moet weer serieus gaan discussiëren.

Hahaha, ik lach me werkelijk dubbel :D Ik kan prima tegen grapjes. Laat staan dat ik het al lachwekkend, vind dat je dan wel de moeite neemt, om uberhoud op mij te reageren.

alleen laat jij je persoonlijk erg kennen, door meteen een overdreven houding aan te nemen van ''ik ben absoluut geen homo'', ''ik heb een vriendin'' ect ect. Dat is gewoon een houding aannemen door direct op je teentjes te gaan staan, ook wel een beetje puberaal, want ik denk dat iedere jongen zich een stoerdere houding wilt aannemen, wat ik overigens zelf ook weleens heb. Maar niet als het op dit soort zaken aankomt, wat ik bijna komisch over vind komen, maar dat zal je op een latere leeftijd misschien wat beter begrijpen.

En ik ken echt wel homo's mijn leraar ten eerste. Hij loopt stijfjes enzo.

Van jou kan ik ook geen hoogte krijgen, eerst zei je dat bijna alle homo's verwijft zijn en dat jij dat zo goed kan zien aan de buitenkant, want dat weet meneer zo goed. Nu kom je aan zetten dat je leraar homo is en ook nog eens als een houtenhark loopt (hoe mannelijk wil je het hebben :7 )

Bewerkt: door gammie_

Man ben jij soms ook homo, en die ABN :cry: vreselijk die woorden maken me bang. Dat is de reden waarom ik jou reacties niet lees. Ik neem geen stoere houding het is gewoon mijn f*cking mening. Ik vind homo's vies goor walgelijk bahh. Dat is eruit .... !!!

Bewerkt: door Vegeta

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...