Jump to content

Glitches & Bugs


X-Zero

Recommended Posts

Als je een foto maakt in de spiegel naast de paskamer van een Sub-Urban winkel dan zie je een gedeelte van het interieur van een Ammu-Nation :*D .
Goed opgemerkt, KoE_Mzungu! :Y Het is echter geen verwijzing of iets dergelijks, er zit namelijk een andere verklaring achter. In feite kijk je met deze truc gewoon dwars door de muur heen, en heb je dus een overzicht op het Hidden Interior versum. De Sub Urban bevindt zich namelijk vlak naast de Ammu-Nation (in Hemel E van het Hidden Interior Universe). Ik heb even een screen gemaakt, die duidelijk laat zien dat de interiors inderdaad exact naast elkaar liggen in het Hidden Interior Universe.

hiddeninteriorfr3.jpg

Misschien een beetje donker, maar het is waarschijnlijk wel duidelijk te zien wat ik bedoel.

P.S. Aangezien dit geen verwijzing is, maar meer overeenkomsten vormt met een glitch (door muren heen kijken), zal ik dit verplaatsen naar het "Glitches & Bugs" topic. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    33

  • Juju

    29

  • MartyCeha

    25

  • Bling

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Robbery Glitch:

Ik was eens aan het fietsen met mijn BMX in Los Santos, er stond een marker bij een huis en ik was zenuwagtig wat daar was. Een huis voor de Robbery Missie, en naar de slaapkamer toe. Het is nu 14:26

en er slaapt een vrouw in bed met een geweer, ik rende heel dat huis rond en schoot ik haar neer, pistol paken terug in Grove street saven.

Mvg, GTA Monster

Link to comment
Delen op andere websites

Robbery Glitch:

Ik was eens aan het fietsen met mijn BMX in Los Santos, er stond een marker bij een huis en ik was zenuwagtig wat daar was. Een huis voor de Robbery Missie, en naar de slaapkamer toe. Het is nu 14:26

en er slaapt een vrouw in bed met een geweer, ik rende heel dat huis rond en schoot ik haar neer, pistol paken terug in Grove street saven.

Mvg, GTA Monster

Wat! De robbery missies kan je toch tussen 20.00 en 07.00?

Of heb ik het fout?

Ik ging eerst altijd met een Hotring keihard tegen een berg aanrijden, maar het was alsof die

een onzichtbare gat heeft want ik ben wel 34 keer door de berg heen gegaan en viel naar beneden :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Robbery Glitch:

Ik was eens aan het fietsen met mijn BMX in Los Santos, er stond een marker bij een huis en ik was zenuwagtig wat daar was. Een huis voor de Robbery Missie, en naar de slaapkamer toe. Het is nu 14:26

en er slaapt een vrouw in bed met een geweer, ik rende heel dat huis rond en schoot ik haar neer, pistol paken terug in Grove street saven.

Mvg, GTA Monster

zenuwachtig?? bedoel je niet nieuwschierig?

hoe dan ook, van die bug heb ik nog nooit gehoord. lijkt me wel grappig, slapen met een geweer

Link to comment
Delen op andere websites

hoe dan ook, van die bug heb ik nog nooit gehoord. lijkt me wel grappig, slapen met een geweer

Deze glitch bestaat echter wel, zoals GTA Monster al beweerde. Ik heb ongeveer een jaar geleden dezelfde glitch ontdekt, en deze toen gepost in dit topic. Het betreffende bericht is hier terug te vinden. Ik had daar ook nog een filmpje geplaatst (om het te bewijzen), maar die doet het jammer genoeg niet meer (Verlopen). Hoe de glitch nou precies veroorzaakt wordt, blijft voor mij ook nog altijd de vraag. Ik heb het gek genoeg ook nog maar één keer meegemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een Packer gejat en die oprij plank omhoog gedaan en in de onderkant een Tahoma gezet en ik doe de oprij plank weer naar beneden de Tahoma zakt door zijn assen en opeens komt de voorkant van mijn Packer omhoog en gaat helemaal op zijn achter kant staan :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een Packer gejat en die oprij plank omhoog gedaan en in de onderkant een Tahoma gezet en ik doe de oprij plank weer naar beneden de Tahoma zakt door zijn assen en opeens komt de voorkant van mijn Packer omhoog en gaat helemaal op zijn achter kant staan :bonk:
dat truckje ken ik ook, biuj mij zakte de auto helemal door ze wielen vloog in de hens.

moest er toen heel gouw uitsprignen om te overleven

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een mooie glitch meegemaakt gisteravond, ik reed in (michelle's) monstertruck, en 1 van de wielen raakte een auto een klein beetje, die auto werd vervolgens heel hard en hoog de lucht in gelanceerd!

Haha ja dat had ik laatst ook

Ik reed met mn monster op de motorkap, bij de koplamp van een auto, die maakte toen een 360 graden backflip

Bewerkt: door KrimpenDrummer
Link to comment
Delen op andere websites

post-63183-1170960691_thumb.jpg

in de missie reuniting the families moet je met een wage door een reclamebord langs de autosnelweg rijde.Je kan al van op voorhand al dat bord stukmaken door er met een rocket louncher op de schieten

(bij mijn gta is dat toch het geval)

Link to comment
Delen op andere websites

[plaatje]

in de missie reuniting the families moet je met een wage door een reclamebord langs de autosnelweg rijde.Je kan al van op voorhand al dat bord stukmaken door er met een rocket louncher op de schieten

(bij mijn gta is dat toch het geval)

Je kan het met veel wapens doen.

ONTOPIC: In Angel Pine zakken er erg veel auto door de weg.

Meer dan ergens anders.

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft een van julie het wel eens gehad dat je doodging en dat je je wapens nog had? Ik namelijk wel, en ik was nog in de badlands, dus kon ik onmogelijk met Katie (dat is die zuster toch?) daten.

>>> Door Bling: Hier hebben we een speciaal topic voor, het "Glitches & Bugs topic" welteverstaan (Reeds samengevoegd). :) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...