Jump to content

Glitches & Bugs

Recommended Posts

Geplaatst:

Volgens mij komt dat gewoon omdat je in de bleu/black hell was.

Daar is de grond vaak grijs/doorzichtig en de lucht zwart.

Boris H.

• Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• _KoE_Mzungu

33

• Juju

29

• MartyCeha

25

• Bling

23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Dit klinkt voor mij wel vaag omdat de term Blue Hell, Gray Hell en Hidden Interior Universe door elkaar worden gebruikt. Waar vloog je nu? De Blue Hell bevindt zich onder San Andreas (waar alleen het interieur van area 69 te vinden is) en het Hidden Interior Universe bevindt zich ver boven San Andreas met alle andere interiors. Als je te laag komt in het Hidden Interior Universe kom je idd op een grijze ondergrond met zwarte 'lucht' als je vervolgens in de Red Zone komt dan bevindt je je idd bij / op / boven water. Vloog je in een auto die je uit de Doherty Garage hebt genomen?

Geplaatst:
Dit klinkt voor mij wel vaag omdat de term Blue Hell, Gray Hell en Hidden Interior Universe door elkaar worden gebruikt. Waar vloog je nu? De Blue Hell bevindt zich onder San Andreas (waar alleen het interieur van area 69 te vinden is) en het Hidden Interior Universe bevindt zich ver boven San Andreas met alle andere interiors. Als je te laag komt in het Hidden Interior Universe kom je idd op een grijze ondergrond met zwarte 'lucht' als je vervolgens in de Red Zone komt dan bevindt je je idd bij / op / boven water. Vloog je in een auto die je uit de Doherty Garage hebt genomen?

Wow iemand die slim is. Iedereen schijnt te denken dat ze alle drie hetzelfe betekenen >_>

Daarom had ik ook lang geleden een topic gemaakt, maar niemand las het!

Topic over blue hell en Hidden interior:

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=14747&st=0

Geplaatst:

Nee kijk ,

Je weet wel die bekende Bug/Glitch in Mulholland bij Madd Doggs house .

Daar vloog ik in met een gewone , normale auto.

Ik vloog dus onder San Andreas .

Op een gegeven moment herspawn ik en op dat moment ben ik ergens dat op het Hidden Interoir lijkt

Het zag er als volgt uit :

- Paarse lucht

- Zwarte Wolken of zwevende dingen

Mijn kadertje zag blauw dus ik dacht dat ik boven de zee was

ik vlieg dus met mijn auto naar beneden maar er gebeurd niets ik blijf maar naar beneden vliegen .

en na 3 Minuten naar beneden vliegen val ik ineens in de zee

Snap je :)

Geplaatst:
Nee kijk ,

Je weet wel die bekende Bug/Glitch in Mulholland bij Madd Doggs house .

Daar vloog ik in met een gewone , normale auto.

Ik vloog dus onder San Andreas .

Op een gegeven moment herspawn ik en op dat moment ben ik ergens dat op het Hidden Interoir lijkt

Het zag er als volgt uit :

- Paarse lucht

- Zwarte Wolken of zwevende dingen

Mijn kadertje zag blauw dus ik dacht dat ik boven de zee was

ik vlieg dus met mijn auto naar beneden maar er gebeurd niets ik blijf maar naar beneden vliegen .

en na 3 Minuten naar beneden vliegen val ik ineens in de zee

Snap je :)

Normaal gesproken als je in de Blue Hell valt of te laag vliegt spawn je terug in San Andreas op de plaats waar je ook "de bodem" v/d Blue Hell raakt. Dus kan je op een kaartje aangeven waar je was toen je (zoals jij het noemt) herspawnde? Was je toen ook al buiten de normale kaart van San Andreas? Ik ga er namelijk wel van uit dat de Blue Hell oneindig doorgaat netzoals je ook oneindig weg kan vliegen van San Andreas (om bijvoorbeeld nieuwe gang-gebieden te krijgen).
Geplaatst:

Wat ik pas kreeg:

Ik was in die bergsteden in LS, Las Colinas ofzo. Spawnt er opeens een auto op mijn en me BMX! Ik dus de onderkant van die auto zien, kon nergens heen. Toen, na 10 seconden was ik bij dat weggetje daar beneden! Echt heel vaag :?

Geplaatst:

ik heb geen foto's maar bij de k.a.c.c. military fuels heb je een loods waar je in kunt zorg voor een jetpack en ga de lucht in terwijl je in de loods bent je ziet de muren van de loods en van de rest niet meer (achter de loods staan een paar containers tussen twee van de containers is een klein stukje muur niet solid

Geplaatst:
ik heb geen foto's maar bij de k.a.c.c. military fuels heb je een loods waar je in kunt zorg voor een jetpack en ga de lucht in terwijl je in de loods bent je ziet de muren van de loods en van de rest niet meer (achter de loods staan een paar containers tussen twee van de containers is een klein stukje muur niet solid

Dat is geen grapje, helemaal zelfs niet. Het is gewoon een foutje in het spel. In dit topic kan je ze melden, het liefst mét een screen. Dit staat namelijk nogal verkeerd, moderator? :sigaar:

Geplaatst:

Je weet wel, in het begin als je GTA: San Andreas speelt, dat de bruggen afgesloten zijn. Erg vervelend :duh: .

Je hebt dan waarschijnlijk geprobeerd om erover te springen maar dat werkt ook niet! De reden is eenvoudig: er is een onzichtbare dikke muur waar je niet over kunt springen.

Daardoor lijkt het alsof men zweeft als men eropstaat.

Nu,

# Zorg dat de bruggen nog afgesloten zijn.

# Doe de cheat: no police (als je dat niet doet krijg je een heel konvooi politiewagens achter je aan ;) )

# Spawn een jetpack

# Ga omhoog (& tergelijk rechtdoor) tot dat je terug over de brug kunt (dan zit je op de muur)

# <bis> Als je dan op 'niets' staat wil dat zeggen dat je nu op de muur staat

# Nu kan je een auto ofzo spawnen en je hebt een zwevende auto, leuk voor screenshots van fouten in

GTA: SA

T!P: Dit werkt goed bij lange bruggen, zoals bijvoorbeeld de Gant Bridge.

MAAR LET OP!! Op de Gant Bridge zijn er 2 muren, dus let op als je erop wandelt dat je niet te pletter stort.

foto's volgen nog, maar je mag gerust ook een foto doorsturen naar >>> Door Bling: Emailadres verwijderd. <<<

Geplaatst:

Welkom op het forum vinni, :cya:

Goed gevonden hoor! Het is alleen (in mijn opinie) geen Easter Egg, ik vind het namelijk meer in de buurt komen van een glitch. Aangezien er in het "SA General Forum" een speciaal topic hiervoor is, voeg ik hem daar wel mee samen. Het is overigens ook niet toegestaan om je emailadres hier op het forum te plaatsen, aangezien er misbruik van gemaakt kan worden, en wij liever hebben dat toevoegingen gedaan worden op het forum, inplaats van via de email. ;)

- Samengevoegd met reeds bestaande "Glitches en Bugs" topic. -

Geplaatst: (bewerkt)

's Avonds/ 's Nachts op die bouwplaats in Doherty zijn die lichten daar altijd aan. Als je die omver rijdt, slaat, ramt, schiet of oplaast, valt die hele lamp kapot op de grond in gruzelementen, maar in de lucht zitten nog steeds die lichtstralen :puh:

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

Ik heb gezocht met 'spiegel +foto' en het resultaat gaf mij niet hetgene waar ik naar zocht :clown: . Dit zou kunnen betekenen dat hieronderstaande nog niet bekend was op dit forum :puh: en als het er wel op staat ... dan nog maar een keer :D .

Als je een foto maakt in de spiegel naast de paskamer van een Sub-Urban winkel dan zie je een gedeelte van het interieur van een Ammu-Nation :*D .

Zo nodig kan ik screens leveren maar dat gaat 1 2 3 niet zo eenvoudig met een PS2 als met een PC :cab: , dus screens zal ik evt. editten als daar behoefte aan is. 8)

Geplaatst:

Een keertje ook ik zat te spelen, ik zat in een auto , toen stapte ik uit en zakten mijn benen door de grond in een zwarte massa en spawnde ik opnieuw :? een bug dus ;)

Geplaatst:
Ik heb gezocht met 'spiegel +foto' en het resultaat gaf mij niet hetgene waar ik naar zocht :clown: . Dit zou kunnen betekenen dat hieronderstaande nog niet bekend was op dit forum :puh: en als het er wel op staat ... dan nog maar een keer :D .

Als je een foto maakt in de spiegel naast de paskamer van een Sub-Urban winkel dan zie je een gedeelte van het interieur van een Ammu-Nation :*D .

Zo nodig kan ik screens leveren maar dat gaat 1 2 3 niet zo eenvoudig met een PS2 als met een PC :cab: , dus screens zal ik evt. editten als daar behoefte aan is. 8)

Is dat bij alle Sub-Urbans of alleen bij degeene die naast een Ammu-Nation staan lijkt me wel lollig vanuit een kleding winkel zo een wapenwinkel in koekeloere

je zou bij sommige spiegels ook kogels er door heen kunnen schieten heb ik hier ergens gehoord

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...