Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Zelf vind ik de WA2000 erg fijn om mee te snipe, vooral dat als je schiet dat je richter op het zelfde punt blijft staan (geen tot amper terugslag). En meestal heb ik met die wa2000 toch een one shot one kill, heerlijk :D

Gister was ik ook in wasteland, had ik mijn thermal erop gezet, damn. Binnen 2 minuten had ik een harrier, en de minuut daarna stond ik opeens voor met 13-0 :D:D

En toen ging ik dood door van die noobs met grenadelauncher die gewoon achter een boom staan en de hele map overschieten ongeveer :cry:

Geplaatst:

heb voor het eerst Nuke meegemaakt, Iemand van ons team had het geactiveert. Lijkt me trouwens best kut als je bijv eindelijk 25 kills hebt gemaakt en je de Nuke kan activeren, en dat iemand anders tijdens de countdown een EMP gebruikt. Dan voel je je best wel klote volgens mij. :puh:

Ik speel trouwens veel Groundwar, dat is Domination + Team Deathmatch.

Geplaatst:

Welke sniper is het beste? Ik gebruik zelf de barrett, maar zonder deep impact krijg ik gewoon niemand dood. :')

Intervention. Die ownt dik, zelfs zonder Stopping Power. En is vooral heerlijk met Slayer ( :7 ) Of Hand Pro.

Had daarnet 22 op 0 gespeeld door flink te campen in FFA :) ZONDER Stopping Power te gebruiken ;)

Geplaatst:

Welke sniper is het beste? Ik gebruik zelf de barrett, maar zonder deep impact krijg ik gewoon niemand dood. :')

Intervention. Die ownt dik, zelfs zonder Stopping Power. En is vooral heerlijk met Slayer ( :7 ) Of Hand Pro.

Had daarnet 22 op 0 gespeeld door flink te campen in FFA :) ZONDER Stopping Power te gebruiken ;)

Intervention wordt het dus. Barrett is nutteloos met zijn recoil.

Geplaatst: (bewerkt)

heb voor het eerst Nuke meegemaakt, Iemand van ons team had het geactiveert. Lijkt me trouwens best kut als je bijv eindelijk 25 kills hebt gemaakt en je de Nuke kan activeren, en dat iemand anders tijdens de countdown een EMP gebruikt. Dan voel je je best wel klote volgens mij. puh2.gif

Ik speel trouwens veel Groundwar, dat is Domination + Team Deathmatch.

nog 7 headshots, en dan de M4A1 Fall! icon_mrgreen.gif

Bewerkt: door Ghost_Rider
Geplaatst:

Intervention en M82 zijn precies hetzelfde. Beide 70 base damage, multipliers van 1.5 in hoofd en borstkast (dat is dus een kill). Gecombineerd met stopping power kan hij ook doden in de buik (1.1 multi + SP's 1.4). Barrett is in sommige opzichten beter, gezien ze hetzelfde zijn maar de M82 semi automatisch is en minder heen en weer zwaait. Intervention heeft wel het voordeel van minder terugslag, en hij geeft je dat echte sniping gevoel.. :D Maar het is dus meer een persoonlijke voorkeur dan wat anders.

@ ikt: Deep Impact / FMJ geeft je geen damage boost, he? Alleen wanneer je door iets heen schiet. ^^

M21 is overigens ook heel fijn, al is het niet echt een sniper in de zin van in een raampje gaan zitten en snipen. Meer aanval gericht zou je kunnen zeggen. Op hele grote afstanden wordt hij wat minder.

Shame ook dat HQ geen herhaling heeft van de winningkill, dat is bij S&D altijd leuk als je die hebt.. :D

Geplaatst:

Ik heb blue tiger op me tar-21 vrijgespeeld, damn, das best wel mooi :$

Hebben jullie dat trouwens wel eens gehad? Dat je de game winning killcam bekijkt, en opeens ziet dat de game winning kill met jouw wapen gedaan is? :7 Dan denk je echt van: 'De fuck? :bonk:'.

Hetzelfde verhaal als je een lvl 70 hebt gedood, dan zie je haast iedereen op die ak-47 afsprinten XD

Geplaatst:

Heb deze game sinds gisteren. Het is mijn eerste Call of Duty game, maar ik ben toch maar meteen op Veteran begonnen. Online ben ik nu rank 11. Ik heb iets meer deaths dan kills op het moment, maar dat verandert wel. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Intervention en M82 zijn precies hetzelfde. Beide 70 base damage, multipliers van 1.5 in hoofd en borstkast (dat is dus een kill). Gecombineerd met stopping power kan hij ook doden in de buik (1.1 multi + SP's 1.4). Barrett is in sommige opzichten beter, gezien ze hetzelfde zijn maar de M82 semi automatisch is en minder heen en weer zwaait. Intervention heeft wel het voordeel van minder terugslag, en hij geeft je dat echte sniping gevoel.. :D Maar het is dus meer een persoonlijke voorkeur dan wat anders.

@ ikt: Deep Impact / FMJ geeft je geen damage boost, he? Alleen wanneer je door iets heen schiet. ^^

M21 is overigens ook heel fijn, al is het niet echt een sniper in de zin van in een raampje gaan zitten en snipen. Meer aanval gericht zou je kunnen zeggen. Op hele grote afstanden wordt hij wat minder.

Shame ook dat HQ geen herhaling heeft van de winningkill, dat is bij S&D altijd leuk als je die hebt.. :D

Ik bedoel stopping power. :puh:

Game winning kills zijn soms ook vet awesome. Vooral als je het zelf blijkt te zijn. :puh:

Ik had laatst op die wolkenkrabbers de laatste kill. Ik zat vast, sprong en jatte iemand zijn kill terwijl ik nog in de lucht was met mijn p90. Zou nog vetter zijn als het een no-scope intervention oid was. :puh:

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Ik suck eigenlijk in kniven, de enigste mooie die ik heb is als ik een hoekje op piep en er opeens een tegenstander voor me neus staat en ik heel spastisch met me handen ga doen zodat ik R3 indruk, maar da hou ik maar liever geheim :$

Geplaatst:

Ik suck eigenlijk in kniven, de enigste mooie die ik heb is als ik een hoekje op piep en er opeens een tegenstander voor me neus staat en ik heel spastisch met me handen ga doen zodat ik R3 indruk, maar da hou ik maar liever geheim :$

Damn, ik dacht dat ik de enige was? :tu:

Geplaatst:

Ik heb ondekt dat ik een probleem heb, namelijk als ik geen Commando Pro gebruik val ik vaak dood, omdat ik gewend bent om geen fall damage te krijgen. :$ Nu krijg ik pas door hoe handig Commando Pro is. Eerst gebruikte ik het om noobs achter me te laten springen als ik van die sniper positie op Afghan afsprong (ik zeg niks, ze doen het zelf), zij gaan dood, ik niet en dan hoor ik ze me vragen hoe ik het heb gedaan (eentje heeft zelfs gezegd dat ik een Hacker ben). :puh::7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...