commando Geplaatst: 21 februari 2010 Rapport Geplaatst: 21 februari 2010 k heb et zelf niet zo op die nukes, heb er zelf 4 gehad, maar ik stel liever care package, predator & emergency airdrop in. er is niets annoyender dan op de 24ste kill ( of 23 met hardline )dood te gaan Wat is jou xfire account? Kunnen we een keer samen spelen. Xfire username: commandore Reageren
jordib12 Geplaatst: 21 februari 2010 Rapport Geplaatst: 21 februari 2010 Net bijna een focking Nuke in S&D, had in de 1e 2 rondes al rond de 300 punten 3e ronde m'n predator missile ingezet... Daaruit 2 kills weten te behalen... toen ook nog een bomb weten te planten en onderweg ook nog wat kills te maken zat rond de 900 punten :O, en dat houdt in een record voor mij met m'n Scar-H met heartbeat sensor en FMJ Had 19-1-0 Bijna nuke? je moest nog 6 kills + in S&D haal je nooit een nuke, ik heb dat nog nooit iemand zien doen tenzij iemand een filmpje toont ervan? Maar toch een lekkere score, mijn persoonelijk record is : 15/3/2 Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 21 februari 2010 Rapport Geplaatst: 21 februari 2010 (bewerkt) Mijn record met S&D is 0-0. Ik heb het nog nooit in Mw2 geprobeerd. Ik ben er vandaag wel achter gekomen dat de AK 47 een geweldig wapen is en dat ik daar sowieso mee verder ga. Zo net in Team Deathmatch 52 kills en 9 deaths gehaald. Absoluut mijn record en het waren nog niet eens noobs. Er was namelijk een EMP, Chopper gunner en Harrier tegen ons. Bewerkt: 22 februari 2010 door jeroen.engeler Reageren
>$bram$< Geplaatst: 22 februari 2010 Rapport Geplaatst: 22 februari 2010 (bewerkt) Ik heb nu al 10 AC-130's gehad voor mij emblem, ga ik kijken hoeveel ik er nog moet had ik challenge nog niet gehad :cry: . Echt zwaar irritant zo had ik ook bij de uitgang van het vliegtuig in terminal een tripple "all pro" alleen had ik die challenge ook nog niet vrij gespeeld . Bewerkt: 22 februari 2010 door >$bram$< Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 22 februari 2010 Rapport Geplaatst: 22 februari 2010 Ik heb nu al 10 AC-130's gehad voor mij emblem, ga ik kijken hoeveel ik er nog moet had ik challenge nog niet gehad :cry: . Echt zwaar irritant zo had ik ook bij de uitgang van het vliegtuig in terminal een tripple "all pro" alleen had ik die challenge ook nog niet vrij gespeeld . Welke emblem is dat dan? Reageren
Velaro Geplaatst: 22 februari 2010 Rapport Geplaatst: 22 februari 2010 (bewerkt) Ik heb nu al 10 AC-130's gehad voor mij emblem, ga ik kijken hoeveel ik er nog moet had ik challenge nog niet gehad :cry: . Echt zwaar irritant zo had ik ook bij de uitgang van het vliegtuig in terminal een tripple "all pro" alleen had ik die challenge ook nog niet vrij gespeeld . Welke emblem is dat dan? Dat is deze: Je hebt er trouwens 25 nodig. Bewerkt: 22 februari 2010 door Velaro Reageren
NickOwnage Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Ik ben trouwens ergens achter gekomen, ik vind Search & Destroy ook wel leuk. Best veel XP als je 1 kill maakt. Hoge killstreaks zijn helaas niet echt mogelijk. Prestige 4 lvl 69. Misschien vandaag nog prestigen. Reageren
paul007 Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Ik heb onlangs met een vriend van mij alle Spec Ops missies uitgespeeld op Veteren. We deden het langst over "High Explosive" van Echo. Ik ken het truukje waardoor die erg makkelijk word maar dan zou het geen uitdaging meer zijn. Dus wij met onze thumper door die krotten rennen - totale chaos - ge-wel-dig! Uiteindelijk hebben we het toch gehaald! Cheers paul007 Reageren
commando Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Ik heb onlangs met een vriend van mij alle Spec Ops missies uitgespeeld op Veteren. We deden het langst over "High Explosive" van Echo. Ik ken het truukje waardoor die erg makkelijk word maar dan zou het geen uitdaging meer zijn. Dus wij met onze thumper door die krotten rennen - totale chaos - ge-wel-dig! Uiteindelijk hebben we het toch gehaald! Cheers paul007 da's idd een kut missie , de leukste 2 missies vind ik met de spectre en die chopper, vooral bij de chopper op veteran moet je wel wat teamwork hebben... da's wel leuk Reageren
paul007 Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Ik heb onlangs met een vriend van mij alle Spec Ops missies uitgespeeld op Veteren. We deden het langst over "High Explosive" van Echo. Ik ken het truukje waardoor die erg makkelijk word maar dan zou het geen uitdaging meer zijn. Dus wij met onze thumper door die krotten rennen - totale chaos - ge-wel-dig! Uiteindelijk hebben we het toch gehaald! Cheers paul007 da's idd een kut missie , de leukste 2 missies vind ik met de spectre en die chopper, vooral bij de chopper op veteran moet je wel wat teamwork hebben... da's wel leuk Ja inderdaad, gelukkig hebben we allebei headsets dus konden we goed communiceren. Zo kun je doorgeven of het veilig is om voor de ander door te lopen en alles. Super handig! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 De tijd is aangebroken.. Ben nu lvl 70 nog 34k XP te gaan'. Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 De tijd is aangebroken.. Ben nu lvl 70 nog 34k XP te gaan'. Hoeveel kills heb je nu dan? Ik ben net de 3,5 miljoen punten gepasseerd en heb 34.516 kills. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Ik heb vandaag ook de Mastery challenge van de ACR uitgespeeld! Ik had hem daarvoor ook uitgespeeld voor de Scar-H. Welke hebbben jullie al gedaan? Reageren
commando Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 (bewerkt) Ik heb vandaag ook de Mastery challenge van de ACR uitgespeeld! Ik had hem daarvoor ook uitgespeeld voor de Scar-H. Welke hebbben jullie al gedaan? elk wel 1 keer, maar helaas worden die weer herstelt met prestige , nu heb ik volgens mij alleen scar-h en rpd edit: F2000 & mp5 heb ik eigenlijk nog nooit een mastery voor gehaald, bijna alle dus XD Bewerkt: 23 februari 2010 door commando Reageren
>$bram$< Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Ik heb deze mastery titels; M4A1 Famas SCAR-H UMP.45 En ik had de RPD maar toen ik de dag erna keek was ik 2 levels lager en was ik titel kwijt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.