NickOwnage Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 (bewerkt) CG Chopper Gunner .Senne was me voor. Bewerkt: 27 februari 2010 door NickOwnage Reageren
.Senne Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Ik speelde hiernet op quarry, had een 5 killstreak, dan 4 kills met predator die me harrier en pave low gaven. Ik stond op 17-0 in de helft van de match en dacht dus voor flawless te gaan. Campcamp in de loods zonder te bewegen, en net als het 199 staat voor ons (domination) roept een enemy UAV in en ziet een ventje me. Ik wil m' throwing knifen maar hij schiet me neer, waarna de match stopt. Dan maar de volgende match gewoon eventjes heel de tijd gecampt mét cold blooded, op Karachi in die verlaten uithoek bovenaan de map. Reageren
Vice-King Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 ik vind cod MW2 ech wel relaxed om tussendoor te spelen met vrienden als je met een ander spel bezig bent die echt moeilijk is Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 ik vind cod MW2 ech wel relaxed om tussendoor te spelen met vrienden als je met een ander spel bezig bent die echt moeilijk is Nouja Modern Warfare 2 is ook best moeilijk soms. Anders probeer je Cod Waw singleplayer op veteran moeilijkheidsgraad. Sommige stukken ben je toch een hele dag mee bezig. Reageren
ColaGlas Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 (bewerkt) Daarstraks nog even gespeeld met NickOwnage, en 2 echte grappige momenten gehad. Het eerste was in Rundown, NickOwnage had care package en gooide die gekleurde granaat neer, ondertussen werd ik neergeschoten door een vijand. Ik respawnde terug, en ik kreeg direct Nick's care package op mijn hoofd. Was echt droog om te zien. Het tweede grappige moment was in Scrapyard, team deathmatch. De match begon en ik besloot random een throwing knife te gooien naar hun spawn en raad eens? IK HAD EEN RANDOM THROWING KNIFE OVER HEEL DE MAP !!! Volgens mij had ik een halve match wel 'OOOOOOH MY GOD' zitten schreeuwen in de micro. Wel jammer dat ik het niet gefilmd had of zo, maar ik heb Nick als getuige, hé Nick? Ik ga nu terug op MW2 Bewerkt: 27 februari 2010 door ColaGlas Reageren
commando Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 (bewerkt) hehe, op pc of console? miss is het handig om een list te maken met mw2 gamers en steamtags ( of consolenamen, maar daar weet ik weinig van af ) van het forum. Bewerkt: 27 februari 2010 door commando Reageren
NickOwnage Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Daarstraks nog even gespeeld met NickOwnage, en 2 echte grappige momenten gehad. Het eerste was in Rundown, NickOwnage had care package en gooide die gekleurde granaat neer, ondertussen werd ik neergeschoten door een vijand. Ik respawnde terug, en ik kreeg direct Nick's care package op mijn hoofd. Was echt droog om te zien. Het tweede grappige moment was in Scrapyard, team deathmatch. De match begon en ik besloot random een throwing knife te gooien naar hun spawn en raad eens? IK HAD EEN RANDOM THROWING KNIFE OVER HEEL DE MAP !!! Volgens mij had ik een halve match wel 'OOOOOOH MY GOD' zitten schreeuwen in de micro. Wel jammer dat ik het niet gefilmd had of zo, maar ik heb Nick als getuige, hé Nick? Ik ga nu terug op MW2 Jup, jij helemaal schreeuwen dat hele potje lang. Jeeh, Yes, Yes. Nice. Reageren
Visser23 Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 hehe, op pc of console? miss is het handig om een list te maken met mw2 gamers en steamtags ( of consolenamen, maar daar weet ik weinig van af ) van het forum. Nergens voor nodig. De tags staan niet voor niets op het profiel Alleen nog een PB sturen naar degene en klaar. Reageren
TZG Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Ik speelde hiernet op quarry, had een 5 killstreak, dan 4 kills met predator die me harrier en pave low gaven. Ik stond op 17-0 in de helft van de match en dacht dus voor flawless te gaan. Campcamp in de loods zonder te bewegen, en net als het 199 staat voor ons (domination) roept een enemy UAV in en ziet een ventje me. Ik wil m' throwing knifen maar hij schiet me neer, waarna de match stopt. Dan maar de volgende match gewoon eventjes heel de tijd gecampt mét cold blooded, op Karachi in die verlaten uithoek bovenaan de map. sorry senne, maar juist aan dit soort spelers heb ik een hekel. Sneu, dit maakt het spel juist zo verneukt Reageren
.Senne Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Volgens mij begrijp je 't verkeerd. Ik had een 17 killstreak zonder te campen, en wou dan voor flawless gaan dus verstopte ik me ergens waar niemand me zou zien, wat de bedoeling was. ik zat dus niet te campen om kills te krijgen, maar om gewoon niet dood te gaan. Die match op Karachi had ik dus 0 kills 0 deaths, ik zat niet te campen en te wachten tot iemand langs kwam om te doden. Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Maar wat is daar het nut van ? Als je op Karachi gaat campen zonder kills te maken? Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Maar wat is daar het nut van ? Als je op Karachi gaat campen zonder kills te maken? Om flawless te halen? Ik zit nog te twijfelen tussen MW2 en BFBC2.. Iemand die mij over kan halen? Reageren
flippie13 Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Maar wat is daar het nut van ? Als je op Karachi gaat campen zonder kills te maken? Om flawless te halen? Ik zit nog te twijfelen tussen MW2 en BFBC2.. Iemand die mij over kan halen? Houd je van realistisch + geluid waarbij je een orgasme krijgt Of houd je van veel actie + Killstreak rewards + 'neppe' perks ect. Nummer 1 = BfBc2 nummer 2 = Mw2 Reageren
Velaro Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Vandaag 3de prestige ingegaan en FAL Mastery gehaald. Ik gebruikte ook Cold-Blooded en schoot heel de tijd naar een attack helicopter maar die telden niet als aparte kills voor de challenge. Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 (bewerkt) Ik ben is met de singleplayer bezig op veteran mode maar ik loop vast bij de missie The Only Easy Day...Was Yesterday op het boorplatform. Elke mogelijke manier heb ik geprobeerd en ik weet het echt niet meer. Ik ben nu bij het stuk dat er allemaal rook om je heen is en dus thermalscope op je wapen moet hebben. Iemand ideeën? Bewerkt: 28 februari 2010 door jeroen.engeler Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.