Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Ik ga op Black Ops ook veel beter. Ik heb BO nu al een tijd niet meer gespeeld, maar ik denk als ik BO weer ga spelen dat ik eerst wel even moet wennen. Ik vind MW2 soms wel frustrerend met die noobtubers. Vandaag zeen paar gozers met Nick tegen gekomen die de hele tijd met hun Spas of die Model 1887 ofo aan het runnen waren. Ik dacht jullie met Shotgun toen heb m'n Spas er ook maar bij gepakt. Ik hoop dat ze bij MW3 die Shotguns niet zo sterk hebben gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga op Black Ops ook veel beter. Ik heb BO nu al een tijd niet meer gespeeld, maar ik denk als ik BO weer ga spelen dat ik eerst wel even moet wennen. Ik vind MW2 soms wel frustrerend met die noobtubers. Vandaag zeen paar gozers met Nick tegen gekomen die de hele tijd met hun Spas of die Model 1887 ofo aan het runnen waren. Ik dacht jullie met Shotgun toen heb m'n Spas er ook maar bij gepakt. Ik hoop dat ze bij MW3 die Shotguns niet zo sterk hebben gemaakt.

De tactiek tegen hun is om C4 te gebruiken (of claymores) en ze op afstand te gaan houden. Ik heb vaak genoeg met shotguns gespeeld, en zolang je als tegenstander degene met de shotgun op afstand houd is er geen probleem.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Hallo.

Ik snap iets niet in Cod Mw2 MP (Call of Duty Modern Warfare 2 Multiplayer). Als ik een andere speler zie die 'Last Stand' gebruikt dan heeft hij zijn Primary weapon nog en na een bepaalde tijd leeft hij weer en kan hij weer lopen. Maar als ik in een 'Last Stand' lig dan ga ik steeds op het eind dood en ik kan ook alleen maar pistool doen. Ik heb 'Last Stand Pro'.

Deze dingen heb ik al gedaan maar het lukt nog steeds niet

  • Stil blijven liggen
  • Niet schieten
  • Ik wordt ook niet beschoten in 'Last Stand'

Kan iemand mij vertellen waarom mij het niet lukt en andere spelers wel?

Gr. Nyltje

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hallo.

Ik snap iets niet in Cod Mw2 MP (Call of Duty Modern Warfare 2 Multiplayer). Als ik een andere speler zie die 'Last Stand' gebruikt dan heeft hij zijn Primary weapon nog en na een bepaalde tijd leeft hij weer en kan hij weer lopen. Maar als ik in een 'Last Stand' lig dan ga ik steeds op het eind dood en ik kan ook alleen maar pistool doen. Ik heb 'Last Stand Pro'.

Deze dingen heb ik al gedaan maar het lukt nog steeds niet

  • Stil blijven liggen
  • Niet schieten
  • Ik wordt ook niet beschoten in 'Last Stand'

Kan iemand mij vertellen waarom mij het niet lukt en andere spelers wel?

Gr. Nyltje

Jij bedoelt Final stand :puh:

Als je X keer achter elkaar dood gaat zonder kills dan krijg je dit

(denk aan een Ac130 krijgen maar dan door te zuigen :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Bij Cod Mw2 Mp heb je een balk bij serverlist, maar wat betekend het allemaal?

De balk:

mw2balk.png

Ik weet wel wat Servername, Mapname, Players en Type betekend dus dat hoeft niet uitgelegd te worden :*D

Nyltje :D

>>> Door Svenie: Topic samengevoegd met centraal CoD: MW2 topic<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Bij Cod Mw2 Mp heb je een balk bij serverlist, maar wat betekend het allemaal?

De balk:

mw2balk.png

Ik weet wel wat Servername, Mapname, Players en Type betekend dus dat hoeft niet uitgelegd te worden :*D

Nyltje :D

Als ik goed heb is dat slot of je wachtwoord nodig hebt. Er naast weet ik niet. Naast Type is of je voicechat kan, die daarnaast weet ik ook niet. Daarnaast zal zijn of van Infinity Ward zelf is. Die ik niet weet moet ander maar zeggen. Game niet op pc. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Krijg je normaal geen 'hint' als je je muis over een icoontje houdt?

Die ping is trouwens om te kijken hoe de verbinding is, hoe lager de ping hoe beter de verbinding.

(ik weet niet of je dat wist, maar vermits je het niet opnoemde..).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...