Djmaddox Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 Ik neem aan dan Win7 dat net zoals Vista heeft? Het is bijna hetzelfde, alleen is W7 gewoon wat meer gebruikersvriendelijk. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 Post je systeemspecificaties eens en probeer eens je DirectX up te daten. Reageren
Dakendak Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 Bij mij staan ze hier: *jeschijf*:\programfiles\steam\steamapps\commom\call of duty modern warfare 2\main\save Autosaves: *jeschijf*:\programfiles\steam\steamapps\commom\call of duty modern warfare 2\players\save Jij hebt mw2 via Steam gekocht ? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 Bij mij staan ze hier: *jeschijf*:\programfiles\steam\steamapps\commom\call of duty modern warfare 2\main\save Autosaves: *jeschijf*:\programfiles\steam\steamapps\commom\call of duty modern warfare 2\players\save Jij hebt mw2 via Steam gekocht ? Nee, dat heb ik niet gedaan. Maar bij mij installeert hij automatisch daar. Reageren
Ghosty Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 Opgelost. Heb nog even zitten te zoeken en als ik mijn resolutie op 800x600 (zoiets) zet dan doet hij het wel. Reageren
Gijsso Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 M'eh ik hou het wel bij de Deathstreak painkiller. Die is maar voor 10 seconden. Ik heb veel liever die ene waar je nog een kans krijgt Das pas echt naaien Reageren
Zaahed Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 Ik weet nog niet wat mijn class word. Misschien ga ik die van me vriend gebruiken. Die ownt altijd sinds CoD WaW. Reageren
.Senne Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 (bewerkt) Gewoon kijken welke class je het meest ligt. Ik haalde met sommige wapens echt weinig kills, maar met de TAR lukt het al veel beter. Bewerkt: 14 november 2009 door .Senne Reageren
Kryziek Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 (bewerkt) Ok thx, genoeg plek om te kijken xD Het ziet er wel naar uit dat het opnieuw moet Op een een of andere manier doet het spel weer en heb ik hem in 1x uitgespeeld, je weet maar nooit hé EDIT: hij doet het nu niet meer.... :| Bewerkt: 16 november 2009 door Kryziek Reageren
PowerPats Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 Ik heb nu de RPD met Grip attachment en de perk dat je onbeperkt kan sprinten. Echt een hele goeie wapen. Een hele grote magazijn, en vijanden zijn al heel snel dood. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 Ik maak veel makkelijker kills dan in COD4. je hoeft er bijna niet meer voor te werken. Alsof iedereen slecht is geworden. Reageren
PowerPats Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 Of u bent beter geworden. Reageren
Gijsso Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 Ik heb nu de RPD met Grip attachment en de perk dat je onbeperkt kan sprinten. Echt een hele goeie wapen. Een hele grote magazijn, en vijanden zijn al heel snel dood. Gebruik ik ook meestal. Zo fijn, duurt echt lang voordat je je kogels op zijn. Het valt me op dat er bijna geen map is waar je een beetje fatsoenlijk kan snipen. Jammer Reageren
PowerPats Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 Ik ben er juist blij mee, heb een hekel aan snipers. Ik ben juist iemand die gelijk de frontlinie opzoekt. En dan wil je niet van ver neergeschoten worden door een Sniper. Reageren
Gijsso Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 Het is waar je van houdt Maar kijk, als je nou bijvoorbeeld op Derail speelt, dan wil je toch een ongelooflijk vette kill door er een kilometer er vanaf te schieten. Ik heb ook niks tegen close-combat, alleen daar zuig ik wat harder in. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.