Silver-Blade Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Geplaatst: 27 november 2009 Ik heb een vraagje... Ik heb de game nu voor PC en ik ben van plan hem ook voor Xbox 360 te halen. Waar ik maar niet achter kan komen: Zit er een co-op functie in de single player voor Xbox 360? Ik heb iets gelezen over het unlocken ervan na het uitspelen van de storyline, maar ik vind het nogal onduidelijk. Je hebt wel spec-ops, daarbij kan je met 2 spelers(via splitscreen of online) een missie doen, maar om de echte storyline te spelen in co-op kan volgens mij niet. Ik heb de storyline op regular uitgespeeld en ben die functie nog niet tegen gekomen (PS3). Ik zal nog wel een keer goed kijken. Ik bedoelde ook niet per se de storyline, maar het co-op kunnen doen na het uitspelen. Maar het zit er dus in, das mooi Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Geplaatst: 27 november 2009 Dat filmpje doet me erg denken aan dit filmpje: Reageren
Visser23 Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Geplaatst: 27 november 2009 Ik ben bij: Special Ops => Split Screen => Charlie => Snatch and Grab. De eerste Juggernaut hebben we dood, maar hoe krijgen we de tweede? Die wil de hele tijd niet. Iemand een oplossing? Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Geplaatst: 27 november 2009 Ik ben bij: Special Ops => Split Screen => Charlie => Snatch and Grab. De eerste Juggernaut hebben we dood, maar hoe krijgen we de tweede? Die wil de hele tijd niet. Iemand een oplossing? Wat bedoel je met "die wil de hele tijd niet"? Verschijnt hij niet of wil hij niet dood? Voor de eerste heb ik geen oplossing (ik heb namelijk nog geen snatch and grab gespeeld), voor andere schiet he met de zwaarste wapen die je hebt neer. Reageren
Visser23 Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Geplaatst: 27 november 2009 We krijgen hem niet dood, en we doen het met het zwaarste wapen. Waar moet je hem raken/wat zijn de tactieken? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Geplaatst: 27 november 2009 Degelijke dekking zoeken, elkaar helpen, zware wapens gebruiken en flashbangs. Laatste zijn heel gemakkelijk, daarmee zijn ze even verdoofd, en kun je ze doden. Wanneer je bijvoorbeeld een M82 (.50 sniper) kun je er dan gewoon heen lopen en vanaf de heup er genoeg kogels in jagen totdat hij dood is. Maar ik weet zo 123 niet of je over .50 wapens beschikt in dit level, volgensmij namelijk niet? In iedergeval start je als het goed is met een Intervention, deze is ook zeer krachtig maar is bolt action. Dus daarvoor moet je wel wat afstand hebben. Mocht hij te dichtbij zijn, geef 'm een flashbang cadeau en begin op zijn hoofd te knallen met een zwaar machinegeweer. Assault rifles werken ookwel, maar LMGs zijn vele malen beter. Je kunt er lang mee schieten door het grote aantal kogels, en vaak ook nog een zwaar kaliber. Mik overigens op zijn hoofd, het glaasje voor zijn gezicht is het zwakste punt, dus mik daarop wanneer dat even kan. Ook is het niet onverstandig om meerdere flashbangs te gebruiken, wanneer hij weer op het punt staat overeind te komen. Werk als een team om hem geflashed te houden, en hem te doden. Reageren
jordib12 Geplaatst: 28 november 2009 Rapport Geplaatst: 28 november 2009 Dat filmpje doet me erg denken aan dit filmpje: haha lol ik zou het toch niet riskeren, Reageren
lexus123 Geplaatst: 28 november 2009 Rapport Geplaatst: 28 november 2009 Ik heb een vraagje... Ik heb de game nu voor PC en ik ben van plan hem ook voor Xbox 360 te halen. Waar ik maar niet achter kan komen: Zit er een co-op functie in de single player voor Xbox 360? Ik heb iets gelezen over het unlocken ervan na het uitspelen van de storyline, maar ik vind het nogal onduidelijk. Je hebt wel spec-ops, daarbij kan je met 2 spelers(via splitscreen of online) een missie doen, maar om de echte storyline te spelen in co-op kan volgens mij niet. Ik heb de storyline op regular uitgespeeld en ben die functie nog niet tegen gekomen (PS3). Ik zal nog wel een keer goed kijken. Ik bedoelde ook niet per se de storyline, maar het co-op kunnen doen na het uitspelen. Maar het zit er dus in, das mooi De storyline kun je alleen in je eentje spelen. Je unlockt niks na het uitspelen op Veteran. Alleen Spec-Ops is mogelijk in je eentje, splitscreen of co-op online. Voor S&G (Spec-Op): Blijf je Intervention bij je houden, een paar schoten daarmee en een Juggernaut is zo dood. Ook is het handig om in het begin je andere wapen te ruilen voor één met Thermal. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 28 november 2009 Rapport Geplaatst: 28 november 2009 Dat filmpje doet me erg denken aan dit filmpje: ik vind het dat het muziekje erbij toch meer effect geeft aan de humor in het filmpje. Al blijven ze zonder ook leuk. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 28 november 2009 Rapport Geplaatst: 28 november 2009 Wat wel grappig zou zijn, is dat de persoon die een bericht stuurd wordt neergestoken. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 28 november 2009 Rapport Geplaatst: 28 november 2009 Wat is jullie tactiek in de multi-player? Want ik blijf maar meer deaths dan kills krijgen.. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 28 november 2009 Rapport Geplaatst: 28 november 2009 Wat is jullie tactiek in de multi-player? Want ik blijf maar meer deaths dan kills krijgen.. Speel je op PC/PS3/360? Reageren
ikt Geplaatst: 28 november 2009 Rapport Geplaatst: 28 november 2009 Wat is jullie tactiek in de multi-player? Want ik blijf maar meer deaths dan kills krijgen.. Taktiek zoeken die je het beste vindt. Grote maps met beplanting: Sniper + thermal + silence Grote map + veel bebouwing: SMG + Marathon + Lightweigt Kleine map: idem Zo doe ik het. kd ratio is nu iets van 4:5. Kan beter, maar ik heb iets gebroken en schrijven ofzo of pc lukt niet, ddys dan maar xboks. Reageren
lexus123 Geplaatst: 28 november 2009 Rapport Geplaatst: 28 november 2009 PS3 Maak een goede kit. Deze moet echt Stopping Powaaah bevat als je kills wilt maken in Non-hardcore gamemodes. Als je Hardcore gamemodes speelt moet je Hardline aanzetten. Hiermee scoor je zeer snel killstreak en dus nog meer kills. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.