Jump to content

[REL]Liters (Live Internet TV En Radio Streams)


Crypteq

LITERS  

129 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind je van dit programma?

    • Super!
      69
    • Handig
      28
    • ik zie het nut er niet van in...
      27


Recommended Posts

  • Reacties 384
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Crypteq

    115

  • Megadreams

    28

  • MegaPilot

    18

  • Timske

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kreeg ontzettend veel foutmeldingen van het programma en heb de freeware er maar weer afgemieterd. Zal wel een mooi programma zijn, maar niet werkend bij mij. :N

Dat was een veelvoorkomende fout in de 3.0 (en lager) versie. Probeer LITERS 2010 beta, of wacht op de volledige 2010 versie.
Link to comment
Delen op andere websites

*Dubbelpost*

Met de Vorige beta versie waren er wat problemen, omdat er op wat bestanden aangepast waren op een server. Dit probleem is echter alweer opgelost.

Dus hier kan je de nieuwe beta downloaden: Download

In deze beta zijn o.a. Media toevoegen, Bewerken en Verwijderen volledig compleet.

Andere verandingen zijn dat youtube player nu ook op 64 bit komt, en dus niet alleen voor 32 bit ^_^.

_________________________________________________________________________________

We zoeken nog mensen die willen meehelpen aan het ontwikkelen aan LITERS.

We zoeken op het moment iemand die:

- Goed met adobe flash kan omgaan

- Actionscript kan gebruiken in flash

lijkt het je wat stuur mij een PB.

MVG,

BC7 :cya:

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

*Dubbelpost*

Met de Vorige beta versie waren er wat problemen, omdat er op wat bestanden aangepast waren op een server. Dit probleem is echter alweer opgelost.

Dus hier kan je de nieuwe beta downloaden: Download

In deze beta zijn o.a. Media toevoegen, Bewerken en Verwijderen volledig compleet.

Andere verandingen zijn dat youtube player nu ook op 64 bit komt, en dus niet alleen voor 32 bit ^_^.

_________________________________________________________________________________

We zoeken nog mensen die willen meehelpen aan het ontwikkelen aan LITERS.

We zoeken op het moment iemand die:

- Goed met adobe flash kan omgaan

- Actionscript kan gebruiken in flash

lijkt het je wat stuur mij een PB.

MVG,

BC7 :cya:

Leuk, eindelijk een 64 bits versie, maar is het normaal dat het volledig via het dat icoontje werkt? Want er gaat geen venster open en de instellingen geven een foutmelding. KUTGW

BV_1993

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk, eindelijk een 64 bits versie, maar is het normaal dat het volledig via het dat icoontje werkt? Want er gaat geen venster open en de instellingen geven een foutmelding. KUTGW

BV_1993

Het werkt helemaal via het icoontje :Y.

Als je media gaat kijken (behalve radio) dan opent een venster.

En de instellingen werkt niet omdat die functie nog niet klaar is, omdat het een beta is.

Ik verwacht begin het jaar LITErs klaar te hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Had ik ook niet gedacht hoor :)

Maar ik denk niet dat dit nog heel lang nuttig zal blijven I.V.M Windows 7 media center

Media center die zat ook al vista, dus dat zal wel meevallen.

Maar mensen vinden het vaak makkelijker om een programmaatje te hebben die niet veel geheugen kost, en je snel in de taakbalk kan laten verdwijnen.

Maar ieder zijn eigen keus. Ik maak dit programma als een soort hobby. Dus mij maakt het niet (zoveel) uit of iemand het wel of niet gebruikt. :)

______________________________________________________________

Ik wil bij deze ook melden dat megadreams ons nu meehelpt met het ontwikkelen van LITERS.

Binnenkort Updates :cya:

ERROR: Als ik de beta download krijg ik alleen de .exe, waar zijn de dlls etc?

Als ik hem dan opstart krijg ik een mooi errortje :S van "Er is een fout opgestreden, afgesloten bla bla bla"

Reactie:

Maar vista is ongelofelijk slecht verkocht en ik voorspel dat windows 7 wel verkocht word

Link to comment
Delen op andere websites

Had ik ook niet gedacht hoor smile3.gif

Maar ik denk niet dat dit nog heel lang nuttig zal blijven I.V.M Windows 7 media center

Media center die zat ook al vista, dus dat zal wel meevallen.

Maar mensen vinden het vaak makkelijker om een programmaatje te hebben die niet veel geheugen kost, en je snel in de taakbalk kan laten verdwijnen.

Maar ieder zijn eigen keus. Ik maak dit programma als een soort hobby. Dus mij maakt het niet (zoveel) uit of iemand het wel of niet gebruikt. smile3.gif

______________________________________________________________

Ik wil bij deze ook melden dat megadreams ons nu meehelpt met het ontwikkelen van LITERS.

Binnenkort Updates zwaaien.gif

ERROR: Als ik de beta download krijg ik alleen de .exe, waar zijn de dlls etc?

Als ik hem dan opstart krijg ik een mooi errortje :S van "Er is een fout opgestreden, afgesloten bla bla bla"

Reactie:

Maar vista is ongelofelijk slecht verkocht en ik voorspel dat windows 7 wel verkocht word

Het is dan ook enkel de .exe en normaal zou hij ook goed moeten werken op windows Vista (heb ik) je kan natuurlijk wachten op de release ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Zoals je al misschien merkte, ben ik een tijd niet zo actief op het forum geweest.

Ben de laatste tijd druk geweest met school, en binnenkort weer proefwerken enz..

Daarom heb ik ook niet veel aan LITERS kunnen werken.

Echter probeer ik tussentijds eraan te werken.

Op het moment is LITErs voor zo´n 95% klaar.

De dingen die er nog gedaan moeten worden zijn:

  • Update's zoeken/installeren toevoegen
  • Instellingen toevoegen
  • Hosten op een website

Ik hoop een deze dagen dit klaar te hebben.

Heb het nu voor elkaar gekregen om youtube video's te streamen zodat je ze zonder flash kan bekijken. Het enige vereiste is een MP4 Codec. Maar dat lijkt me geen probleem, want die is overal wel te downloaden en zit al standaard in windows 7.

De videonaam word nu ook automatisch weergegeven.

litersyoutubestream.png

Als je zin hebt om LITErs te testen (op bugs) Stuur dan een PB!

Want wil deze versie zo veel mogelijk Bug-vrij hebben.

Note: Het design van LITErs is gemaakt voor Windows vista en 7. Het draait ook op XP, maar het beste effect heb je op vista/7.

Windows 7(aero):

aeroload.png

Windows XP:

loadxp.png

BC7 :cya:

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

Tot nu toe is er maar 1 tester met Windows XP.

Ik zoek nog mensen die vista of 7 hebben.

Om met nog een update te komen:

youtubesearch.png

Youtube video's zoeken zonder het programma te verlaten. ^_^

BC7 :cya:

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...