Jump to content

[REL]Liters (Live Internet TV En Radio Streams)


Crypteq

LITERS  

129 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind je van dit programma?

    • Super!
      69
    • Handig
      28
    • ik zie het nut er niet van in...
      27


Recommended Posts

Nou kerel, je hebt een primeur.

Ziggo's televisie en radio is zojuist overal in Nederland weggevallen, dus kunnen ze massaal LITERS gaan gebruiken ;)

Ik zal het ze aanbevelen op Twitter :)

Bewerkt: door joshoon
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 384
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Crypteq

    115

  • Megadreams

    28

  • MegaPilot

    18

  • Timske

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er had op het begin beter een soort keuze gekomen van welke windows je hebt (of die op laten halen) en zo het programma laten aanpassen aan die versie van windows zodat die ook gebruikt kan worden voor vista/xp gebruikers ;)

Als je even m'n aankondiging van deze versie had gelezen, dan had je gezien dat ik niet zoveel tijd had/heb, ik heb aan deze versie (die overigens nog niet helemaal af is) amper kunnen werken.

daarom duurde het ook zo lang. als ik weer meer tijd heb, of als ik het tussentijds kan afmaken, dan zal ik vista support erin maken.

Maar er mag altijd geholpen worden :puh: .

Na deze versie, ga ik m weer opnieuw code, in C#. Met o.a. alle ook de gemiste video's van ned 1,2,3 en sbs6,veronica, net5. Maar dat duurt nog een hele lange tijd...

Kan ik weer meehelpen biertje.gif tenzij je echt C# wil gebruiken :7 ik kan geen C# maar wel C++.

Link to comment
Delen op andere websites

Om de groep van Vista en het ouderwetse XP :puh: toch nog tegemoet te komen:

LITERS 2010 (V 4.095) Kan nu ook op XP en vista draaien.

[table=header] |Windows XP|Windows Vista|Windows 7

Video streams afspelen|checked.png|checked.png|checked.png

Radio streams afspelen|checked.png|checked.png|checked.png

RTL Gemist|checked.png|checked.png|checked.png

Youtube video's afspelen*|remove_fav.png|remove_fav.png|checked.png

Youtube video's downloaden|checked.png|checked.png|checked.png

Aero Glass|remove_fav.png|checked.png|checked.png

Overlay icon|remove_fav.png|remove_fav.png|checked.png

Thumbnail buttons|remove_fav.png|remove_fav.png|checked.png

Taskbar progress|remove_fav.png|remove_fav.png|checked.png[/table]

*Indien wanneer een MP4 Codec geïnstalleerd is kan deze functie wel gebruikt worden.

XP screen:

xp.png

Download

Veel plezier ermee,

BC7

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

Deze keer een kleine update.

Volgende versie zal automatische updates bevatten!

V 4.097

Error: 'Youtube download error op niet windows 7 systemen' opgelost

Error: 'Mediaopenen, playlist modus' opgelost

Toegevoegd: Aerobar in afspeelvenster

Toegevoegd: Youtube suggesties

+ Andere kleine bugs gefixt.

Werkt op: XP, Vista en 7!

Download

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

Die 2010 versie voor Windows XP en Vista, maar ook 7 werkt niet op de mijne... Ik heb een Windows Vista. Hij laadt wel, maar ik krijg het scherm niet te zien. (van het programma zelf)

EDIT: had er niet op gelet dat het niets te zien is in de 'Start balk'... Geen hulp meer nodig!thumbsup2.gif

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Echt super tool , maar als ik op media druk , en ik neem een zender , komt er zwart beeld , ik krijg geen tv ?

Doe ik iets fout ? Ik heb windwos 7

Helaas volgens mij heb je een TV kaart nodig voor TV te kunnen zien, zelf heb ik dit ook niet dus aan het TV gedeelte kan ik niet echt meehelpen.

P.S: Die youtube downloader error in verband met dat je Windows 7 moet hebben is door mij opgelost hypocrite.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet denk ik eerder geluk hebben dat die tv werkt, het prograatje werkt bij mij top, maar alleen de 'TV'-functie werkt maar af en toe, ik zie dan ook geen "Even geduld, Media Wordt Geladen" scherm, dus volgens mij is dat meer een bug in het programma dan in de zender. (Ik heb Vista, misschien heeft dat er iets mee te maken?).

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet denk ik eerder geluk hebben dat die tv werkt, het prograatje werkt bij mij top, maar alleen de 'TV'-functie werkt maar af en toe, ik zie dan ook geen "Even geduld, Media Wordt Geladen" scherm, dus volgens mij is dat meer een bug in het programma dan in de zender. (Ik heb Vista, misschien heeft dat er iets mee te maken?).

Het mediapakket is een beetje oud, ik hoop binnenkort een nieuwere versie met een nieuw mediapakket uit te brengen.
Link to comment
Delen op andere websites

Best fail dat je programma het alleen voor de volle 100% doet op Windows 7, alsof iedereen Windows 7 heeft..:?

Edit: Het programma wil btw niet openen op XP, rechtsonder krijg ik een icoon en krijg ik de 'rechtsklikopties' wel, maar het programma openen door te dubbelklikken lukt niet.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Best fail dat je programma het alleen voor de volle 100% doet op Windows 7, alsof iedereen Windows 7 heeft..:?

Edit: Het programma wil btw niet openen op XP, rechtsonder krijg ik een icoon en krijg ik de 'rechtsklikopties' wel, maar het programma openen door te dubbelklikken lukt niet.

Hoezo een fail?

het prehistorische XP, en vista hebben niet alle functies die Windows 7 heeft. Deze functies worden echter uitgeschakeld op XP en vista, het werkt op XP en Vista voor 100% maar op 7 heb je meer extra toevoegingen.

En dat je niks te zien krijg als je er dubbel op klik, klopt. Voor nu werkt het volledig vanuit de taakbalk. Hoogst waarschijnlijk zal de volgende update een 'hoofdvenster' bevattan.

Link to comment
Delen op andere websites

Best fail dat je programma het alleen voor de volle 100% doet op Windows 7, alsof iedereen Windows 7 heeft..:?

Edit: Het programma wil btw niet openen op XP, rechtsonder krijg ik een icoon en krijg ik de 'rechtsklikopties' wel, maar het programma openen door te dubbelklikken lukt niet.

Hoezo een fail?

het prehistorische XP, en vista hebben niet alle functies die Windows 7 heeft. Deze functies worden echter uitgeschakeld op XP en vista, het werkt op XP en Vista voor 100% maar op 7 heb je meer extra toevoegingen.

En dat je niks te zien krijg als je er dubbel op klik, klopt. Voor nu werkt het volledig vanuit de taakbalk. Hoogst waarschijnlijk zal de volgende update een 'hoofdvenster' bevattan.

Inderdaad we gaan zoveel mogelijk proberen te doen om het programma minder geheugen te laten gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...