Jump to content

[REL]Liters (Live Internet TV En Radio Streams)


Crypteq

LITERS  

129 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind je van dit programma?

    • Super!
      69
    • Handig
      28
    • ik zie het nut er niet van in...
      27


Recommended Posts

Ik woon in Belgie, en ik kan geen connectie maken met geen enkele server van geen enkele hollandse TV, maar kan je PLZ toch de GunkTV (belgie) en Nickelodeon toevoegen plz? en if possible ook VT4? en kanaal2 (nu 2BE) moet denk ik ook nog ergens te vinden zijn ...

Bewerkt: door Mr. Psycho
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 384
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Crypteq

    115

  • Megadreams

    28

  • MegaPilot

    18

  • Timske

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Hierboven

Zoals ik al in eerdere berichten had gezegd, ben ik momenteel niet meer bezig met LITERS, In de tijd tussen de laatste versie en nu is veel veranderd, o.a. stream, rtlgemist en youtube. Deze onderdelen moeten allemaal weer geüpdatet worden.

Echter als ik nu een nieuwe versie zou maken dan maak ik het in C# simpelweg omdat ik niet langer meer met visual basic werk waar de oude versie in is gemaakt.

Misschien ga ik er wel eens weer mee verder maar het moeilijkste deel (vind ik dan :puh: ) is het maken van een goed design. Het programmeren doe ik met plezier maar het grafische gedeelte ben ik niet zo goed in. Dus als iemand nog een skin ergens heeft rondslingeren, doneer het dan aan een goed doel :engel: .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Even ter info voor iedereen: LITERS is NIET dood, we hebben weinig tijd gehad om eraan te werken, en BC7 helaas nog steeds maar ik zal dan waarschijnlijk wel even alleen verder werken tot BC7 weer kan, het lijkt mij ook logisch om de komende versie (die in C# word geschreven inplaats van VB) LITERS 2011 te noemen, zoals de LITERS van dit jaar LITERS 2010 noemde.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar kan ik een goede versie van LITERS downloaden? Die in de hoofdpost geeft een error dat ik geen verbinding kan maken met de server... Terwijl ik een goede verbinding heb...

En anders zou ik graag LITErs hebben (die is Portable toch?)

Link to comment
Delen op andere websites

Cool idee alleen heb ik het nog niet kunnen testen door het zelfde probleem als hierboven wordt vertelt..

Dus ik zal wachten :puh:

maar in de tussen tijd heb nog een paar live streams van radio & tv zender van Vlaamse (Belgische) bodem:loveit.gif

tv zenders:

Jim

Gunktv

Radio zenders:

Nostalgie

JOEfm

Nog een handige site is >deze site< hier staan x aantal live stream radio zender van Belgie...clown.gif

Maar ook van landen zoals Nederland , Frankrijk, Italië,Engeland,... shiny.gif

Gewoon boven op je scherm op de vlaggen klikken en je zien streams van radio zenders van over heel de wereld! yep.gif

Mvg,

woodythumbsup2.gif

Bewerkt: door woody268
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...

Jullie hebben al een hele tijd niets van LITERS gehoord we hebben dan ook niet echt de tijd gehad om eraan te werken dus er is geen vordering aan het programma gekomen sinds een halve maand tot een maand geleden. Echter nu het vakantie is zal ik beginnen aan de medialijst dll in C# met nieuwe functies als synchroniseren.

P.S: De naam van de volgende versie is: LITERS 2011.

Bewerkt: door Megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Het is jullie misschien opgevallen dat er al een hele tijd geen update meer is uitgebracht. Dit komt omdat we bezig waren met een nieuwere versie maar uiteindelijk vooral BC7 weinig tijd had. Ik ben begonnen met het verder werken aan LITERS weliswaar zonder BC7 die nog wel af en toe wat zal maken voor de nieuwe versie maar minder dan eerst. De nieuwe versie word LITERS 2012 genoemd en niet langer meer LITERS 2011. Houd dit topic in het oog voor nieuwe informatie over de nieuwste versie die in verloop van tijd bekend gemaakt word.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...