Jump to content

[REL]Liters (Live Internet TV En Radio Streams)


Crypteq

LITERS  

129 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind je van dit programma?

    • Super!
      69
    • Handig
      28
    • ik zie het nut er niet van in...
      27


Recommended Posts

Best fail dat je programma het alleen voor de volle 100% doet op Windows 7, alsof iedereen Windows 7 heeft..:?

Edit: Het programma wil btw niet openen op XP, rechtsonder krijg ik een icoon en krijg ik de 'rechtsklikopties' wel, maar het programma openen door te dubbelklikken lukt niet.

Hoezo een fail?

het prehistorische XP, en vista hebben niet alle functies die Windows 7 heeft. Deze functies worden echter uitgeschakeld op XP en vista, het werkt op XP en Vista voor 100% maar op 7 heb je meer extra toevoegingen.

En dat je niks te zien krijg als je er dubbel op klik, klopt. Voor nu werkt het volledig vanuit de taakbalk. Hoogst waarschijnlijk zal de volgende update een 'hoofdvenster' bevattan.

Tja, ik zou vooral zeggen veel scucces met het afwerken van dit nogal dit programma. Misschien zal ik het gebruiken als het wat beter werkt, dus KUTGW

Even de problemen opsommen die mij storen:

-Te weinig radiozenders en al helemaal bijna geen radio's die exclusief via internet te beluisteren zijn. SHOUTcast toevoegen zou bijvoorbeeld een oplossing zijn.

-Je kan geen eigen zenders toevoegen

-TV functie werkt totaal niet

-Belachelijke manier van bedienen, hopelijk brengt de update die je belooft hier verbetering.

Kortom, ik ga voorlopig nog Winamp gebruiken met SHOUTcast Radio en TV.

Mvg, BV_1993

Bewerkt: door BV_1993
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 384
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Crypteq

    115

  • Megadreams

    28

  • MegaPilot

    18

  • Timske

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tja, ik zou vooral zeggen veel scucces met het afwerken van dit nogal dit programma. Misschien zal ik het gebruiken als het wat beter werkt, dus KUTGW

Even de problemen opsommen die mij storen:

-Te weinig radiozenders en al helemaal bijna geen radio's die exclusief via internet te beluisteren zijn. SHOUTcast toevoegen zou bijvoorbeeld een oplossing zijn.

-Je kan geen eigen zenders toevoegen

-TV functie werkt totaal niet

-Belachelijke manier van bedienen, hopelijk brengt de update die je belooft hier verbetering.

Kortom, ik ga voorlopig nog Winamp gebruiken met SHOUTcast Radio en TV.

Mvg, BV_1993

1. Dat klopt, meer zenders komen in de volgende update, ik ga kijken naar shoutcast of dat toe te voegen is.

2. Je kan wel zelf zenders toevoegen: Media > media toevoegen

3. Dat klopt ook (deels), het pakket is verouderd, het moet vernieuwd worden. Dat word ook in de volgende update gedaan.

4. Met 'belachelijke' manier van bedienen, bedoel je denk ik dat alles vanuit de taakbalk gaat?

Ik had al besloten om in de volgende update een 'hoofdvenster' te plaatsten.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, ik zou vooral zeggen veel scucces met het afwerken van dit nogal dit programma. Misschien zal ik het gebruiken als het wat beter werkt, dus KUTGW

Even de problemen opsommen die mij storen:

-Te weinig radiozenders en al helemaal bijna geen radio's die exclusief via internet te beluisteren zijn. SHOUTcast toevoegen zou bijvoorbeeld een oplossing zijn.

-Je kan geen eigen zenders toevoegen

-TV functie werkt totaal niet

-Belachelijke manier van bedienen, hopelijk brengt de update die je belooft hier verbetering.

Kortom, ik ga voorlopig nog Winamp gebruiken met SHOUTcast Radio en TV.

Mvg, BV_1993

1. Dat klopt, meer zenders komen in de volgende update, ik ga kijken naar shoutcast of dat toe te voegen is.

2. Je kan wel zelf zenders toevoegen: Media > media toevoegen

3. Dat klopt ook (deels), het pakket is verouderd, het moet vernieuwd worden. Dat word ook in de volgende update gedaan.

4. Met 'belachelijke' manier van bedienen, bedoel je denk ik dat alles vanuit de taakbalk gaat?

Ik had al besloten om in de volgende update een 'hoofdvenster' te plaatsten.

De belachelijke bediening is inderdaad via de taakbalk, want nu moet ik eerst de verborgen iconen zichtbaar maken, rechts klikken en dan kan ik pas aan de bediening.

Als je SHOUTcast wil toevoegen zou ik hier eens kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Shoutcast is helaas onmogelijk naar mijn mening (tenzij via een reeks codes die met het ip van de shoutcast connect enzo maar dat is wel wat ondoenbaar lijkt me, toch al zeker in vb), een shoutcast server is wel toe te voegen als deze een stream hebben wat weinig hebben ;)

Maar ik zal zelf ook kijken of het valt op te lossen in vb, of eventueel in C# waar we het binnenkort gaan in herschrijven.

Eventueel als BC7 eindelijk kan beginnen met C++ te leren kan het ook herschreven worden in C++ maar aangezien ik het nog maar gedeeltelijk kan en BC7 dit nog moet leren zullen we dat voorlopig niet doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad we gaan zoveel mogelijk proberen te doen om het programma minder geheugen te laten gebruiken.

Why? Tegenwoordig heeft bijna iedereen minstens 1-2 GB werkgeheugen.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad we gaan zoveel mogelijk proberen te doen om het programma minder geheugen te laten gebruiken.

Why? Tegenwoordig heeft bijna iedereen minstens 1-2 GB werkgeheugen.

Nou, er zijn bepaalde dingen die minder geheugen kunnen kosten, maar daarvoor moeten er een aantal aanpassingen worden gedaan.

En het is altijd mooi als het minder vreet...

En je kan wel zeggen dat tegenwoordig 1-2 GB werkgeheugen heeft, maar niet iedereen heeft dat.

Dan zou ik ook wel kunnen zeggen: Waarom XP ondersteunden? terwijl windows 7 beter is. Maar ook lang niet iedereen heeft windows 7, maar

jammer genoeg

XP

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad we gaan zoveel mogelijk proberen te doen om het programma minder geheugen te laten gebruiken.

Why? Tegenwoordig heeft bijna iedereen minstens 1-2 GB werkgeheugen.

Ja, iedereen heeft nu veel geheugen, maar sommigen mensen willen nu eenmaal naar muziek luisteren wanneer ze in een zwaar programma of met veel verschillende programma's aan het werken zijn. En daarom mag een muziekprogramma niet veel geheugen gebruiken, daarom gebruik ik bijvoorbeeld ook geen iTunes, veel te zwaar en traag.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad we gaan zoveel mogelijk proberen te doen om het programma minder geheugen te laten gebruiken.

Why? Tegenwoordig heeft bijna iedereen minstens 1-2 GB werkgeheugen.

Ja, iedereen heeft nu veel geheugen, maar sommigen mensen willen nu eenmaal naar muziek luisteren wanneer ze in een zwaar programma of met veel verschillende programma's aan het werken zijn. En daarom mag een muziekprogramma niet veel geheugen gebruiken, daarom gebruik ik bijvoorbeeld ook geen iTunes, veel te zwaar en traag.

Inderdaad, en het is heel belangrijk dat een programma zo min mogelijk geheugen gebruikt als maar kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds Youtube geupdate is,

werken de Youtube Functies niet meer in LITERS.

Dit hebben we echter alweer opgelost.

Omdat dit niet gepland was, zal de komende update geen 'hoofdscherm' bevatten.

Echter zijn de volgende functies geüpdatet:

- Youtube video's afspelen werkt weer

- Youtube video's downloaden werkt weer

- LITERS naar Updates zoeken toegevoegd

- Mediapakket Installeren (+ downloaden)

- Youtube afspelen Lagg opgelost

- RTL Gemist, zwart beeld opgelost

We hopen het straks, of anders morgen te releasen.

Nieuwe download staat al in de hoofdpost!

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

LITERS 2010 v4.098

Gemaakt door BC7 (BUCSoftware), Flitskikker (FlitskikkerSoftware) en Megadreams (EGPH Productions)

Changelog:

- Youtube video's afspelen error opgelost

- Youtube Video's Downloaden error opgelost

- RTL Gemist zwart scherm maar wel geluid opgelost

- LITERS Update functie toegevoegd

- LITERS Medapakketen installeren (en ook downloaden) toegevoegd

- Youtube video's afspelen lagg na enige tijd opgelost

- Youtube video naam weergeven opgelost.

- Volgende, vorige error opgelost

- Layout fouten aangepast

- Talloze kleine bugs opgelost

Gebruiksvoorwaarde:

Door het gebruik van LITERS ga je akkoord met de onderstaande gebruiksvoorwaarden.

- BUCSoftware, FlitskikkerSoftware & EGPH Productions zijn niet verantwoordelijk voor enige schade aan je computer veroorzaakt door het gebruik van dit programma.

- Je gebruikt dit programma op eigen risico.

- Dit programma is FREEWARE en mag niet verkocht worden.

- Dit programma mag niet verder verspreid worden op welke manier dan ook zonder de toestemming van de makers.

- Dit programma mag niet aangepast worden zonder toestemming van de makers.

- Dit programma mag op andere sites geplaatst worden, als er maar duidelijk wordt vermeldt wie de oorspronkelijke makers zijn.

Download:

Hier kan je LITERS downloaden:

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

ik heb lang niet alles gelezen (posts met problemen en updates)), maar bij mij werkt het nog niet optimaal. Zo kan ik een (groot) deel van de tv-zenders niet kijken (krijg zwart schermpje), werkt een deel van de radio-zenders ook niet. En RTL-gemist heeft lange laad tijden (zo lang dat ik niks kijk). Maar wat dan wel werkt werkt goed :tu: ! Maar eigenlijk zie ik het nut er niet zo van in 't is alleen wat sneller dan op het internet zoeken!...

Cylas

@edit: ik heb versie 4.098

@edit: misschien kun je iets doen met uitzendinggemist (misschien al gezegd)

Bewerkt: door Cylas
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hoi,

Ten eerste, sorry voor dubbelpost. Maar ik wacht al lang op een antwoord van mijn probleem hierboven. Daarom probeer ik zo dit onderwerp even naar boven te plaatsen als een soort schreeuw om hulp. Ik hoop dat iemand weet waar het aan ligt dat LITErs bij mij miet werkt!.

Cylas

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

ik heb lang niet alles gelezen (posts met problemen en updates)), maar bij mij werkt het nog niet optimaal. Zo kan ik een (groot) deel van de tv-zenders niet kijken (krijg zwart schermpje), werkt een deel van de radio-zenders ook niet. En RTL-gemist heeft lange laad tijden (zo lang dat ik niks kijk). Maar wat dan wel werkt werkt goed :tu: ! Maar eigenlijk zie ik het nut er niet zo van in 't is alleen wat sneller dan op het internet zoeken!...

Cylas

@edit: ik heb versie 4.098

@edit: misschien kun je iets doen met uitzendinggemist (misschien al gezegd)

Het probleem ligt hem bij het feit dat de Medialijst aan het verouderen is, wij zullen deze updaten (je kan ook de Mediapakket installeren gebruiken).

EDIT: 1 van de volgende updates zal ook een Media player voor muziek en filmpjes van je pc af te spelen bevatten, welke gemaakt word door mij, volledig met afspeellijsten, er zal waarschijnlijk ook een windows media player afspeellijst support in komen.

Bewerkt: door megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...