Jump to content

[REL]Liters (Live Internet TV En Radio Streams)


Crypteq

LITERS  

129 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind je van dit programma?

    • Super!
      69
    • Handig
      28
    • ik zie het nut er niet van in...
      27


Recommended Posts

Gebruikt het nou minder RAM? Want ik heb 2GB en ik kan het venster niet eens verplaatsen, laat staan goed kijken!

Wat heeft het verplaatsen van het venster verplaatsen te maken :? .

Maar welk venster kan je niet verplaatsen, en op kijken?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 384
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Crypteq

    115

  • Megadreams

    28

  • MegaPilot

    18

  • Timske

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gebruikt het nou minder RAM? Want ik heb 2GB en ik kan het venster niet eens verplaatsen, laat staan goed kijken!

Wat heeft het verplaatsen van het venster verplaatsen te maken :? .

Maar welk venster kan je niet verplaatsen, en op kijken?

Ik kan het kijk venster niet verplaatsen, dan zit het gewoon vastgeplakt op z'n plek, daarbij dat de stream echt niet soepel loopt sad2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Is er een mogelijkheid om discovery channel toe te voegen?

National geograpic is ook wel leuk :puh:

Als je de stream zelf vind kan je die bij Media toevoegen handmatig toevoegen, ik zal even kijken of ik hem vind zoja zal je hem vanaf dan bij Mediapakket installeren kunnen vinden om hem in je medialijst te laten zetten.

EDIT: Nu te installeren via Media Pakket installeren, echter is hij niet getest.

Bewerkt: door megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

Werkt perfect!

Cijfer 9/10

De radio vindt ik helemaal tegek!

Dankje, het is leuk voor te horen dat je het werk van BC7, Flitskikker en mijn werk aan LITERS waardeerd puh2.gif

Bewerkt: door megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Er is al een tijdje geen update meer uitgekomen dit is omdat heel LITERS word herschreven naar C#, er word nu meer dan ooit rekening gehouden met geheugen verbruik, alles word ook vele mooier, het kan wel een tijdje duren tegen dat deze versie er is.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij zegt bij mij dat hij geen verbinding met de server kan maken, en ik ben gewoon met internet verbonden.

Dat kan goed kloppen :Y .

Want die melding betekent dat het programma geen (goeie) verbinding kan maken met de server van RTL.

Ik heb dit ook gezien, want het komt doordat er een deel waar ik de informatie vandaan haalde verwijderd is.

Echter weet ik nu wel weer hoe ik de informatie weer kan opvragen, maar daarvoor moet het hele script wat daarvoor zorgt vanaf de grond af aan opnieuw geschreven worden. En daar gaat toch weer wat tijd in zitten. Ik ben deze week nog druk, ik zal er van het weekend mee beginnen.

BC7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Waarom krijg ik deze foutmelding? Mijn windows is normaal gezien helemaal up to date en ik heb normaal gezien Microsoft .NET Framework 4.0. Als jullie specificaties willen van mijn PC, vraag maar.

Je gebruikt de oude (3.0) versie, al een hele lange tijd is 4.0 al uit, maar die doet het op het moment ook niet omdat er van alles is veranderd e.d.

Ik ben eigenlijk niet meer bezig met LITERS, dus tot die tijd dat er een nieuwe versie is zal ie t niet doen.

Misschien ga ik er (ooit) mee verder, maar de eerst komende tijd niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom krijg ik deze foutmelding? Mijn windows is normaal gezien helemaal up to date en ik heb normaal gezien Microsoft .NET Framework 4.0. Als jullie specificaties willen van mijn PC, vraag maar.

Je gebruikt de oude (3.0) versie, al een hele lange tijd is 4.0 al uit, maar die doet het op het moment ook niet omdat er van alles is veranderd e.d.

Ik ben eigenlijk niet meer bezig met LITERS, dus tot die tijd dat er een nieuwe versie is zal ie t niet doen.

Misschien ga ik er (ooit) mee verder, maar de eerst komende tijd niet.

Vind ik toch wel sneu, het is een origineel concept met een eigen idee, het zou maar stom zijn om geen versie 4 uit te bregen denk ik... :{
Link to comment
Delen op andere websites

Je bedoelt versie 5? Versie 4 is namelijk al wel uit. :puh:

BC7 was van plan de code te herschrijven naar C# en dat duurt een tijdje. Maar dan moet hij er natuurlijk wel tijd en zin ervoor hebben. We horen het waarschijnlijk vanzelf wel als er nieuws is. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...