Thundercover Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 Nee, Alonso heeft niks te vrezen. De FIA heeft geen bewijs dat hij op de hoogte was en Alonso ontkent zelf ook dat hij op de hoogte was. Ze vragen enkel naar zijn relatie met Briatore, niet iets om een straf voor te krijgen.
Dago58x Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 De kalender van 2010 ziet er als volgt uit: 14-3 Grand Prix van Bahrein 28-3 Grand Prix van Australië 4-4 Grand Prix van Maleisië 18-4 Grand Prix van China 9-5 Grand Prix van Spanje 23-5 Grand Prix van Monaco 30-5 Grand Prix van Turkije 13-6 Grand Prix van Canada 27-6 Grand Prix van Valencia 11-7 Grand Prix van Groot-Brittannië 25-7 Grand Prix van Duitsland 1-8 Grand Prix van Hongarije 29-8 Grand Prix van België 12-9 Grand Prix van Italië 26-9 Grand Prix van Singapore 3-10 Grand Prix van Japan 17-10 Grand Prix van Korea 31-10 Grand Prix van Abu Dhabi 14-11 Grand Prix van Brazilië Bron: GPUPDATE.NL 19 races, best tof.
Gijsso Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Weten ze ook waar de GP van Duitsland is ?
GTAJoel Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 (bewerkt) Dit staat op nos.nl: Het Franse Formule 1-team Renault is door de Internationale Automobielfederatie (FIA) voor twee jaar voorwaardelijk geschorst. Reden van de straf was de opzettelijke crash van Nelsinho Piquet tijdens de Grand Prix van Singapore. Tweede coureur Piquet kreeg orders om met zijn bolide uit te vallen. Daardoor kon teamgenoot Fernando Alonso de race winnen. Voormalig teambaas Flavio Briatore kreeg een levenslange schorsing voor zijn aandeel in het schandaal. Briatore, in 1994 teambaas van Jos Verstappen bij Benneton, stapte vorige week al op bij Renault-ING. Hij deed dat samen met Pat Symonds, die maandag ook bestraft werd voor zijn aandeel in het schandaal. Symonds werd vijf jaar uitgesloten van de Formule 1. FIA mild na boetedoening Renault De Renault-directie ging door het stof en bood het bestuurscollege van de FIA verontschuldigingen aan voor wat al 'crashgate' was gaan heten. De FIA had Renault per direct uit de Formule 1 kunnen zetten, maar was na het vertrek van de hoofdverantwoordelijken Briatore en Symonds al milder gestemd. Piquet, die in augustus door Renault als coureur aan de kant werd gezet, kreeg al immuniteit toen hij te kennen gaf dat hij de zaak aanhangig wilde maken. Zijn voormalige stalgenoot Alonso werd van alle blaam gezuiverd. Het complot was weliswaar beraamd om de Spanjaard aan WK-punten te helpen, maar de coureur was zelf niet op de hoogte van dat plan. @Gijsso: Volgens mij op de Hockenheim ring Bewerkt: 21 september 2009 door GTAJoel
De Stofzuiger Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 @Gijsso: Volgens mij op de Hockenheim ring Yup.
Dago58x Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 @Gijsso: Volgens mij op de Hockenheim ring Yup. Jammer, had op Nürbürgring gewild. Veel leuker.
De Stofzuiger Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 @Gijsso: Volgens mij op de Hockenheim ring Yup. Jammer, had op Nürbürgring gewild. Veel leuker. Ze wisselen om het jaar af, anders kunnen zowel Hockenheim als Nurburgring het niet betalen.
Miek Geplaatst: 24 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2009 Ik ben blij dat Brazilië weer de seizoensafsluiter wordt. Het is daar altijd een goede sfeer. Het domste wat je volgens mij kan doen is op een geheel nieuw circuit het seizoen laten afsluiten. Het verslag van Monza is er nu eindelijk, weliswaar met enige vertraging. Lees: klik Ook alles aan dit topic en het topic van de verslagen is helemaal upgedate. Ook de klassementspunten.
Thundercover Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Geplaatst: 25 september 2009 Ik ben blij dat Brazilië weer de seizoensafsluiter wordt. Het is daar altijd een goede sfeer. Mee eens, het is een prachtige seizoensafsluiter. Beter dan bijvoorbeeld China dat we in 2005 hadden, daar was toen weinig aan. Ik weet natuurlijk niet hoe Abu Dhabi is, maar aangezien het weer door Herman Tilke is ontworpen, is de kans groot dat het opnieuw geen sfeer heeft. Dan maar hopen dat het WK daar beslist wordt... bij voorkeur in de laatste bocht!
Phoenyxar Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Geplaatst: 25 september 2009 Mee eens, het is een prachtige seizoensafsluiter. Beter dan bijvoorbeeld China dat we in 2005 hadden, daar was toen weinig aan. Ik weet natuurlijk niet hoe Abu Dhabi is, maar aangezien het weer door Herman Tilke is ontworpen, is de kans groot dat het opnieuw geen sfeer heeft.Dan maar hopen dat het WK daar beslist wordt... bij voorkeur in de laatste bocht! Ja, Brazilië heeft de perfecte sfeer voor het afsluiten en over Abu Dhabi, dat circuit heeft helemaal geen reliëf, dus lijkt het mezowieso al minder aangenaam of sfeervol .
Miek Geplaatst: 26 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2009 Net zoals vorig jaar . Had Glock Hamilton vorig jaar niet voor laten gaan, was Massa wereldkampioen in 2008. Het was echt uitzonderlijk dat het zo spannend was. Maar ik denk dat Glock wel wat centjes heeft gekregen voor het doorlaten van Hamilton, want ik geloof niet in het toeval dat hij trager was dan Hamilton. Wel jammer dat Barrichello in de laatste bocht crashte, maar hij werd toch 5de. De laatste 2 minuten voor Q1 moest de versnellingsbak die de laatste ronde in Spa in de fik stond vervangen worden en door een gridstraf is hij nu tiende... Maar Button is toch twee plaatsen achter hem.
De Stofzuiger Geplaatst: 26 september 2009 Rapport Geplaatst: 26 september 2009 Net zoals vorig jaar . Had Glock Hamilton vorig jaar niet voor laten gaan, was Massa wereldkampioen in 2008. Het was echt uitzonderlijk dat het zo spannend was. Maar ik denk dat Glock wel wat centjes heeft gekregen voor het doorlaten van Hamilton, want ik geloof niet in het toeval dat hij trager was dan Hamilton. Wel jammer dat Barrichello in de laatste bocht crashte, maar hij werd toch 5de. De laatste 2 minuten voor Q1 moest de versnellingsbak die de laatste ronde in Spa in de fik stond vervangen worden en door een gridstraf is hij nu tiende... Maar Button is toch twee plaatsen achter hem. Glock reed op slicks in de regen, daarom was hij trager.
Dago58x Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Geplaatst: 27 september 2009 Verdiende overwinning voor Hamilton, had het ook gegund. Was ook blij voor Alonso, zie je hem niet vaak op podium. Jammer voor Sutil, goed volgende week Suzuka.
Phoenyxar Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Geplaatst: 27 september 2009 Leukerace, altijd om te kijken, maar toch valt het wat stil aan sensatie. Toch dom dat Sutil te snel op zijn gas ging staan .
Gijsso Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Geplaatst: 27 september 2009 Dit was echt een mooie race. Ik hoop dat Singapore er volgend jaar ook weer bij zit, want dit is echt wel een van de beste.
Recommended Posts