Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

Het is een heel pakje, en heb het kunnen lezen. Aandachtig misschien niet :puh:

Dat de Sony een groot deel van zijn winst zal verliezen komt ook in mijn ogen niet als een verrassing. En dat veel mensen een NDS hebben nog evenmin. Sony maakt een grote fout om zijn 'next gen' console al heel wat later uit te geven dan andere console's: bv Wii.

Voor mijzelf heb ik het vertrouwen in Sony, maar ik blijf toch afgeschrikt van die dure prijs. Is het wel de moeite om een console te kopen, dat al die dure dingen bevatten. Ik zie het dan wel niet als nog speelgoed, om eens lekker te spelen.

De games zijn voor mij een mooi pluspunt, en een groot pluspunt. Dat de launch-games niet echt vet zijn kan ik me wel voorstellen. Het kost enorme moeite om een game van dat soort te ontwerpen. En dat ze veel gaan kosten is niet erg, want je krijgt er een hoop aan details voor. Maar als er te veel details zijn, worden er dan geen dingen over het hoofd gezien.

In het clipje van call of duty 4 heb ik mijn ogen heel de tijd open gezet. Een massa aan details en een mooi geluid. Maar helaas zag ik de vijand niet. Ik heb zoveel keer gekeken dat ik de vijand over het hoofd heb gezien. Hopelijk gebeurt dit niet bij elke game.

Misschien is het een lang stukje tekst, of staan er fouten in, of ben je ergens niet mee eens, het is mijn mening over Sony & Playstation 3.

Eveneens een mooie column Jowx _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Lol ik heb de eerste stukjes gelezen, de psp verkoopt tog nog altijd beter dan de DS hoor !

En een magere kerst voor sony hoe kan hij het nu gvd weten, niemand heeft het ding bespeeld behalve wat e3 mensen, wie weet is het wel iets super, trouwens elke console moet opgang komen, ik durf te wedden dat bij de ps2 een launchgame en 1 van nu veeeeeel verschillen hebben, bij ps3 zal dat zo zijn, bij xbox en bij nintendo daar twijfel ik niet aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Lol ik heb de eerste stukjes gelezen, de psp verkoopt tog nog altijd beter dan de DS hoor !

En een magere kerst voor sony hoe kan hij het nu gvd weten, niemand heeft het ding bespeeld behalve wat e3 mensen, wie weet is het wel iets super, trouwens elke console moet opgang komen, ik durf te wedden dat bij de ps2 een launchgame en 1 van nu veeeeeel verschillen hebben, bij ps3 zal dat zo zijn, bij xbox en bij nintendo daar twijfel ik niet aan.

De PSP verkoopt duidelijk minder dan de DS, dat komt voornamelijk omdat de DS over de toonbank heen vliegt in Japan!

Een magere kerst lijkt me vrij duidelijk, door de hoge prijs wijken de mensen van de PS3/stellen aankoop uit. Waardoor er minder console's worden verkocht waardoor Sony een magere kerst heeft. En ja, de PS3 kan super zijn (daar hoop ik zelf ook op) maar kan ook 'niet super' zijn. Daar heb je even geen rekening mee gehouden ;)

Dat de Sony een groot deel van zijn winst zal verliezen komt ook in mijn ogen niet als een verrassing. En dat veel mensen een NDS hebben nog evenmin. Sony maakt een grote fout om zijn 'next gen' console al heel wat later uit te geven dan andere console's: bv Wii.

De Wii en de PS3 maken dan de zelfde fout, de 360 is er namelijk al een half jaar. En trouwens, de Wii en de PS3 komen waarschijnlijk rond de zelfde tijd uit!

Groeten: Big-Loser --> SamShine

Link to comment
Delen op andere websites

Lol ik heb de eerste stukjes gelezen, de psp verkoopt tog nog altijd beter dan de DS hoor !

:schater: Je weet duidelijk weer niet waar je het over hebt :schater: De DS verkoopt namelijk veel beter dan de PSP.

En een magere kerst voor sony hoe kan hij het nu gvd weten, niemand heeft het ding bespeeld behalve wat e3 mensen, wie weet is het wel iets super,

Hoe weet jij dan dat de PS3 zo fantastisch is ^_^

trouwens elke console moet opgang komen, ik durf te wedden dat bij de ps2 een launchgame en 1 van nu veeeeeel verschillen hebben, bij ps3 zal dat zo zijn, bij xbox en bij nintendo daar twijfel ik niet aan.

Hij zei inderdaad dat bij iedere console de launchgames matig zijn, maar omdat de Xbox360 tegen die tijd al een jaar uit is, hebben ontwikkelaars de tijd gehad om daar een aantal toppers voor te ontwikkelen. Het probleem is dus dat de PS3 daar met z'n magere line-up tegenop moet boksen.

-----------------

Het gaat inderdaad precies zoals Jowx had zei dat het niet moest. In die column leveren ze kritiek op de PS3 door te onderbouwen, maar jij negeert dat en zegt dat ze onzin praten.

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

1. Magere kerst? Eerste verscheping PS3's worden zowiezo verkocht. ;)

2. Noem mij een xbox titel die er net zo goed uitziet als Heavenly Sword?

3. Graphics hier graphics daar, kijk toch eens naar de cell processor, daar zijn prachtige physics en meesterlijke engine's, AI's etc op mogelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

1. Magere kerst? Eerste verscheping PS3's worden zowiezo verkocht. ;)

2. Noem mij een xbox titel die er net zo goed uitziet als Heavenly Sword?

3. Graphics hier graphics daar, kijk toch eens naar de cell processor, daar zijn prachtige physics en meesterlijke engine's, AI's etc op mogelijk.

1. Dat valt nog te bezien

2. Gameplay>Graphics. Noem mij 3 exclusieve toppers voor de PS3 die deze hefst verschijnen.

3. Inderdaad: Mogelijk. Het is voor ontwikkelaars moeilijk om die kracht ook echt goed te benutten.

Link to comment
Delen op andere websites

1. Magere kerst? Eerste verscheping PS3's worden zowiezo verkocht. ;)

2. Noem mij een xbox titel die er net zo goed uitziet als Heavenly Sword?

3. Graphics hier graphics daar, kijk toch eens naar de cell processor, daar zijn prachtige physics en meesterlijke engine's, AI's etc op mogelijk.

1. Dat valt nog te bezien

2. Gameplay>Graphics. Noem mij 3 exclusieve toppers voor de PS3 die deze hefst verschijnen.

3. Inderdaad: Mogelijk. Het is voor ontwikkelaars moeilijk om die kracht ook echt goed te benutten.

1. Geloof me elke eerste levering van elke console verkoopt...

2. Begin jij over exclusieve titels? :7 Daarbij komt dat er geen toppers bestaan, de een vind dat spel een topper de ander een andere game. ^^

3. Zo moeilijk is het niet, als je 1/3 van de kracht gebruikt zit je al op het niveau van de meeste 360 games. :tu:

Bewerkt: door Mania-92
Link to comment
Delen op andere websites

1. Geloof elke eerste levering van elke console verkoopt...

2. Begin jij over exclusieve titels? emo.gif Daarbij komt dat er geen toppers bestaan, de een vind dat spel een topper de ander een andere game. ^^

3. Zo moeilijk is het niet, als je 1/3 van de kracht gebruikt zit je al op het niveau van de meeste 360 games. :tu:

1. Ik snap die hele zinsconstructie niet :?

2. Je probeert er nu gewoon omheen te draaien dat de PS3 weinig exclusieve toppers heeft, maar dat kan ik me wel voorstellen. Er valt immers weinig te noemen en je moet toch wat zeggen, toch? Dan maakt het ook niet uit hoe nutteloos het is.

Over die edit die je snel hebt aangebracht: Iedereen heeft een andere smaak, maar de meeste mensen zijn het er wel over eens wat kwaliteit is, dus als een game kwalitatief hoogstaand is zou je het zomaar een topper kunnen noemen.

3. Dat zeg je nu wel, maar voor de zoveelste keer: Ontwikkelaars hebben dat gezegd, zij weten er toch nét iets meer vanaf dan jij ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Echt grappig, je zegt het zelf eigelijk al je noemt van de toppers alleen Heavenly Sword, en verder niks.

Dit laat zien dat ook jij in feite wel weet dat Heavenly Sword als enige de potentie van de graphics van de Ps3 zal gaan benutten. Voor de andere next-gen Ps3 titels zal je denk ik toch wel een jaartje moeten wachten, dan hebben de ontwikkelaars de Hardware wel door.

@ Meetlat,

Je kletst nu echt pure onzin, de feiten zijn

De NDS verkoopt beter dan de PSP.

En als jij dan zegt dat het niet zo is, dan zeg je dat om je niet wilt dat het zo is... (beetje rare zin, maar je moet mee gaan met de massa he :schater: )

Kortom een soort jaloezie dat de NDS beter verkoopt dan jou schatje van Sony.

Link to comment
Delen op andere websites

Stel je voor ik vind de game pokemon ruby een topper en mijn vriend ook maar jij niet, is het dan een topper? Iedereen heeft zijn eigen mening over wat een topper is en welke niet.

En wat zeik je nou over exclusieve titels? Wat heeft iedereen daar mee? Denk jij dat iemand een console van €600,- zal gaan kopen net voor die ene titel?

Het is gewoon een feit dat de cell processor het krachtigst is van allemaal, dus als een developer een beetje zijn best doet... :roll:

@Yohan, als je zeker weet dat de NDS beter verkoopt waar blijven de officieele cijfertjes dan?

Bewerkt: door Mania-92
Link to comment
Delen op andere websites

Stel je voor ik vind de game pokemon ruby een topper en mijn vriend ook maar jij niet, is het dan een topper? Iedereen heeft zijn eigen mening over wat een topper is en welke niet.

Dat hangt dan van de kwaliteit af. Over het algemeen geven bladen en bekende sites een redelijk goed beeld van wat toppers zijn (en dus kwaliteit hebben).

En wat zeik je nou over exclusieve titels? Wat heeft iedereen daar mee?

Over het algemeen verkopen consoles met veel exclusieve titels beter ;)

Denk jij dat iemand een console van €600,- zal gaan kopen net voor die ene titel?

De PS3 zal inderdaad niet gekocht worden voor die ene exclusieve titel (Heavenly Sword).

Het is gewoon een feit dat de cell processor het krachtigst is van allemaal, dus als een developer een beetje zijn best doet... :roll:

Het feit is inmiddels ook dat jij het niet kan hebben dat dat moeilijk programmeren is.

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

Haha beetje onverschillig, als je een beetje verstand hebt van Games en alles daarom heen weet je eigelijk al dat de NDS beter verkoopt en heb je verschillende berichten al gelezen, met de daarbij horende cijfertjes.

Zelf kan ik deze zo 1,2,3 niet terug vinden maar accepteer nou maar gewoon dat de NDS beter verkoopt.

Ik zoek intussen weer ff verder naar jou "precious" cijfertjes...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...