flippie13 Geplaatst: 14 mei 2011 Rapport Geplaatst: 14 mei 2011 Heb trouwens een probleem met men vader zijn Samsung Galaxy 5 als ik hem verbind met met de PC via USB, dan zegt hij dat er geen stuurprogramma's zijn, heb er ook geen cd bijgekregen dus weet iemand wat het probleem kan zijn? Je hebt geen stuurprogramma... Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 14 mei 2011 Rapport Geplaatst: 14 mei 2011 Heb trouwens een probleem met men vader zijn Samsung Galaxy 5 als ik hem verbind met met de PC via USB, dan zegt hij dat er geen stuurprogramma's zijn, heb er ook geen cd bijgekregen dus weet iemand wat het probleem kan zijn? Je hebt geen stuurprogramma... Het is trouwens al opgelost. Maar ik probeerde stuurprogramma's te installeren maar dat lukte ook niet . Maarja is gefixt dus. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 25 mei 2011 Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 Merk:Sony Ericsson of Nokia Type: Satio of N8 Prijs:Allebei bijna 400 euro Extra:Goede camera en lekker touchscreen en goede handligging Ik weet niet welke ik moet kiezen. Het is een fijn cameraatje, een fijn telefoontje en goed voor in mijn grote hand. Mijn Satio is kapot en ik vraag me af of ik een nieuwe Satio moet kopen, of een N8 die ook dik is, of iets anders wat erop lijkt en iemand meer verstand wel weet. Bedankt alvast! Antonio. Waarom zou je in godsnaam van die twee oude krengen kopen als je voor 40 euro meer dan jouw budget de nieuwste Sony Ericsson Xperia Arc kan kopen Klik Die is ook wel vet, maar is die ook beter :$? Ik vind de N8 ook wel wat hebben en de Satio is nu nog een goeie telefoon. Ik ben geen Iphone liefhebber, die dingen zijn net zo duur als een Tab. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 Merk:Maakt niet uit Type:Maakt niet uit Prijs:Maximum 500 Extra:Wi-Fi en goede camera,gps Ik zelf ben echt zwaar aan het twijfelen tussen de HTC Sensation en de Samsung Galaxy S2. Ikweet dat de Sensation momenteel boven de 500 Euro is,maar als jullie me een paar goede redenen kunnen geven om voor de sensation te gaan,dan maakt het niet uit. Dus welke zouden jullie nemen en waarom? Graag feiten en geen bullshit van ' Pak samsung ,altijd goed' PS:Laatst die discussie met MegaPilot over de N8, je hebt gelijk man. Ben naar een winkel geweest om hem te testen,en wat is dat ding kut ,niet normaal. Groetjes Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 (bewerkt) Merk:Maakt niet uit Type:Maakt niet uit Prijs:Maximum 500 Extra:Wi-Fi en goede camera,gps Ik zelf ben echt zwaar aan het twijfelen tussen de HTC Sensation en de Samsung Galaxy S2. Ikweet dat de Sensation momenteel boven de 500 Euro is,maar als jullie me een paar goede redenen kunnen geven om voor de sensation te gaan,dan maakt het niet uit. Dus welke zouden jullie nemen en waarom? Graag feiten en geen bullshit van ' Pak samsung ,altijd goed' PS:Laatst die discussie met MegaPilot over de N8, je hebt gelijk man. Ben naar een winkel geweest om hem te testen,en wat is dat ding kut ,niet normaal. Groetjes ^^ Ik zou de HTC Sensation nemen. De behuizing is beter dan bij de Samsung Galaxy S2, en om eerlijk te zijn is de Sensation veel mooier dan de Galaxy S2. De Sensation heeft btw Gorilla Glass(wat ook gebruikt wordt bij de iPod Touch 4G en de iPhone 4, normaal gezien zul je geen krassen krijgen door dat glas). Bewerkt: 4 juni 2011 door MegaPilot Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 (bewerkt) De SGS2 had toch ook Gorillaglass,of niet ? En op de tests van Tweakers komt de SGS2 altijd sneller uit dan de HTC. Bewerkt: 4 juni 2011 door tonystarkiv Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 (bewerkt) De SGS2 had toch ook Gorillaglass,of niet ? En op de tests van Tweakers komt de SGS2 altijd sneller uit dan de HTC. Ja, ik zie het nu pas op internet(op Smartphoneshop werd het Gorilla Glass van de Galaxy S2 niet vermeldt). Gek dat de S2 sneller is, ze hebben namelijk beide een dual core 1.2 GHz processor + dezelfde Android versie. Maar de body(aluminium bij de HTC Sensation, bij de Galaxy S2 heb ik een klacht gezien over de sterkte van het batterijklepje) en het uiterlijk van de Sensation blijven toch veel mooier. Uiterlijk valt natuurlijk niet over te twisten..Maar die rondingen bij de Sensation mogen er zijn! EDIT: Helaas is de Samsung Galaxy S2 wel beter: http://www.abonnementmobiel.com/htc-sensation-vs-samsung-galaxy-s2 Galaxy S2 is 0,9 cm dik en de Sensation 1,1 cm. Neem dit zeker mee in je besluit.. Bewerkt: 4 juni 2011 door MegaPilot Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 (bewerkt) De SGS2 is wel erg dun voor zo een smartphone,dat telt zeker . En raar inderdaad dat de SGS2 sneller is,terwijl hun processor op dezelfde snelheid draaien en ze ook dezelfde Android-versie hebben. Snelheid gaat dus naar de SGS2. Dan het uiterlijk,ik moet toegeven dat de Sensation niet lelijk is maar ik heb wel genoeg van die ronde kanten, dus dit punt gaat ook naar de SGS2. Het scherm is ook 1 van mijn twijfelpunten,ik lees in verschillende reviews en reacties dat het scherm,mits in een bepaalde hoek word gekeken, een blauwachtig gloed geeft. Over het scherm van de sensation word niet zoveel gezegd,alleen dat hij een hogere resolutie heeft en dat dit toch wel een doorslag geeft bij sommige mensen. En dan misschien mijn grootste twijfelpunt: de batterij. Op Tweakers zeggen verschillende mensen dat die van de SGS2 beter is dan de HTC,elke nacht aan de lader moet hij zowiezo tegenwoordig maar ze zeggen ook dat de HTC tijdens intensief gebruik de dag niet haalt. Zoals je ziet heb ik het echt moeilijk en kan ik echt niet kiezen... Bewerkt: 4 juni 2011 door tonystarkiv Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 Ja, ik zie het nu pas op internet(op Smartphoneshop werd het Gorilla Glass van de Galaxy S2 niet vermeldt). Gek dat de S2 sneller is, ze hebben namelijk beide een dual core 1.2 GHz processor + dezelfde Android versie. Gigahertzen zeggen niet alles. Het algehele ontwerp van de processor is belangrijker. Daarnaast bepaald niet alleen de processor hoe snel een mobieltje is. Maar de body(aluminium bij de HTC Sensation, bij de Galaxy S2 heb ik een klacht gezien over de sterkte van het batterijklepje) en het uiterlijk van de Sensation blijven toch veel mooier. Uiterlijk valt natuurlijk niet over te twisten..Maar die rondingen bij de Sensation mogen er zijn! Die buigt inderdaad erg makkelijk. Maar ik zou niet weten waarom dat een minpunt zou zijn. Dat het buigt betekend namelijk dat het lang niet zo snel scheurt, iets wat bij de oude Galaxy S nog wel regelmatig voorkwam Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 Moet geen probleem zijn voor het batterijklepje. Reageren
PowerPats Geplaatst: 18 juni 2011 Rapport Geplaatst: 18 juni 2011 Ik wil graag jullie mening weten over deze mobiel: Sony Ericsson Xperia PLAY ook wel bekend als de Playstation Phone ben er best wel geïnteresseerd in en ik denk niet dat het me nog gaat lukken om op de Iphone5 te wachten aangezien ik deze vakantie graag een mobiel wil hebben jeweetzelluf.. Het gamen erop lijkt me echt vet aangezien ik niet echt een handheld heb en als het ook nog een mobiel is sla ik 2 vliegen in een klap. Maar ik zou graag jullie impressies willen van deze mobiel zou me echt heel veel helpen. Alvast bedankt. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 juni 2011 Rapport Geplaatst: 19 juni 2011 (bewerkt) Heeft dat ding 2 analoge sticks(naja als je het analoge sticks kan noemen) en een L en R knop? Zoja, nice ding. Maar ik denk niet dat de batterij het lang gaat uithouden, daarover wil ik wel een review zien. Maar als je het geld ervoor hebt en écht mobiel wilt gamen(iPod en iPhone games zijn nu niet zo vermakelijk als beweerd wordt, de touchmogelijkheden zijn niet genoeg), dan is dit je mobiel. De mobiel is overigens wel redelijk dik(1.6 cm). Ik zou hem niet willen eerlijk gezegd(als mobiel dan). Bewerkt: 19 juni 2011 door MegaPilot Reageren
Hayte Geplaatst: 20 juni 2011 Rapport Geplaatst: 20 juni 2011 Redelijk dik... Wat is precies het probleem van een dik mobieltje? Mijn X10 is 1.3 cm, en ik kan daar geen enkel nadeel van bedenken. Volgens mij is een dunnere juist minder comfortabel dan een dikkere... Mag ik vragen wel mobieltje jij hebt? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 juni 2011 Rapport Geplaatst: 22 juni 2011 (bewerkt) Een Samsung Star(en een iPod Touch 4G, dus ik heb genoeg ervaring met iOS..). Ik heb al een iPhone4 in m'n handen gehad en dat vind ik nou es fijne telefoons. Net als de Samsung Star Galaxy S2 of die Giorgio Armani is 1 cm de perfecte dikte. M'n volgende gsm wordt sowieso een gsm a la Nokia X3-02. Voor alle andere shizzle heb ik m'n iPod. En 1.6 cm is echt wel redelijk dik voor een GSM, zeker voor een smartphone. Bewerkt: 22 juni 2011 door MegaPilot Reageren
flippie13 Geplaatst: 22 juni 2011 Rapport Geplaatst: 22 juni 2011 Een Samsung Star(en een iPod Touch 4G, dus ik heb genoeg ervaring met iOS..). Ik heb al een iPhone4 in m'n handen gehad en dat vind ik nou es fijne telefoons. Net als de Samsung Star Galaxy S2 of die Giorgio Armani is 1 cm de perfecte dikte. M'n volgende gsm wordt sowieso een gsm a la Nokia X3-02. Voor alle andere shizzle heb ik m'n iPod. En 1.6 cm is echt wel redelijk dik voor een GSM, zeker voor een smartphone. Was dit voorn non argument Het is een smartphone DUS moet die dunner zijn? De meeste smarthphones zijn ook dikker, neem blackberry, aangezien je daar ook meer op kwijt moet (grotere batterij bij sommige, qwerty toetesenbord groter scherm etc.). Normale kut mobieltjes moeten juist lekker compact zijn vind ik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.