Jump to content

Complottheorie: Geschrapte legerbasis


Lantyz

Recommended Posts

  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    15

  • MrKooKie

    14

  • Bradley H.

    8

  • bigG

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

@patrickW

Nu je het zegt, het was inderdaad een burgervliegveld, de vliegtuigjes die daar geparkeert hadden moeten staan zijn ook gewoon burgervliegtuigen.

In de bijlage zie je dat je makkelijk van het ene vliegveld naar het geschapte vliegved kon gaan...,

Dus ze waren niet vanplan een militaire base te maken ze wilde een enoirm vliegveld, wat waarschijnlijk geschapt is omdat het te grooot is voor zo´n klein eilandje.

want niemand zou een open conectie maken tusen de militaire vliegveld en het burgervliegveld.

Mooie vondst, het id dus geen legerbasis

Reageert op Complottheorie: Geschrapte legerbasis

dit klopt dus niet meer, ze hebben inplaats het weg te halen een militaire base geplaatst :unsure:

post-3-1117719294.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
toch is het wel een beetje jammer dat er nooit iemand eerder is achter gekomen, dan hadden we het R* kunne vragen waarom ze dat hebben weggelaten, het is al wat Opa zei dat we wel een paar hele leuke missies hadden kunnen krijgen, die basis moet wel heel groot zijn geweest dan, echt heel jammer

ik weet niet wie dit nog meer heeft ondekt. maar ik heb als je van de haven wegrijd met een boot. kom je als je via de haven naar rechts gaat op een gegevenmoment een supergroot vrachtschip tegen. gezonken en ligt metersdiep in tweeën gebroken in het water. misschien is hier ook een verklaring voor!!!!! wie kan dit uitvinden??

Link to comment
Delen op andere websites

kom je als je via de haven naar rechts gaat op een gegevenmoment een supergroot vrachtschip tegen. gezonken en ligt metersdiep in tweeën gebroken in het water. misschien is hier ook een verklaring voor!!!!! wie kan dit uitvinden??

dit was allang bekent het is een easter egg het moet het sgip van gta 3 van die missie bomb da akt 2 voorstellen

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, het is 'Bomb da Base' Act II, iig dat heeft weinig met een geschrapte luchthaven te maken.

Het komt er denk ik toch opneer dat het slordigheidjes zijn in plaats van mysteries.

ik heb nog iets ontekt...

het geschrapte stuk bij het vliegveld is niet helemaal geschrapt. ik vloog met mijn heli over het vliegveld. toen ik net voorbij de land-zeegrens was drukte ik perongeluk op enter en viel ik eruit. ik viel op de zee maar verdronk niet en kon gewoon staan. toen ik een stap naar voren zetten viel ik toch in het water. ik heb dit op andere plaatsen geprobeert maar hier ging het niet.

ook wel leuk om te weten is dat je bij sommige stukjes (als je een wat oudere videokaart hebt) door de grond heen zakt als je bijv. springt bij hoeken ofzo.

je valt nu naar beneden, maar de stad zit boven je. als dit een keer gebeurt zoet je snel met de muis omje heen gaan kijken. als je naar het vliegveld kijkt. zie je de oorspronkelijke plattegrond met het groote vliegveld, de spooktoren en de lange landingsbaan.

Link to comment
Delen op andere websites

[bericht tussen cursusweken door. ^_^ ]

Dat het in feite gewoon een onderdeel was van het vliegveld kan natuurlijk ook heel goed, alleen vind ik het dan raar dat er twee verkeerstorens zijn. En de twee gedeeltes blijven, ondanks dat er een kleine verbinding is, duidelijk van elkaar gescheiden.

kom je als je via de haven naar rechts gaat op een gegevenmoment een supergroot vrachtschip tegen. gezonken en ligt metersdiep in tweeën gebroken in het water.

Dat weten we. Sterker nog, er zijn er meer. Je kunt ze hier (klik) vinden.

dit was allang bekent het is een easter egg het moet het sgip van gta 3 van die missie bomb da akt 2 voorstellen

Onzin. Het schip uit Bomb da Base, act II zonk in 1999, GTA VC speelt zich af in 1986. Het betreffende schip ligt wel gewoon aangemeerd in de haven van Vice City, je kunt hem hier (klik) vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat het een zaak is van geen tijd, maar ik denk dat de ontwikkelaar die de aanpassing gemaakt heeft, gewoon vergeten is vergeten is zijn wijzigingen ook door te voeren in die LOD-ipl file ( islands.ipl of zo ).

Natuurlijk zou dit tijdens het testen moeten zijn gezien, maar iedereen die aan software ontwikkeling doet, weet ook dat testen altijd als laatste aan de beurt komt, en bijna altijd onder tijdsdruk staat, omdat de release datum al is vastgelegd. Het is dan logisch dat ze zich concentreren op de grote fouten, en fouten die de game-play hinderen. Dit foutje is echt minimaal, en zal niet opvallen, zolang er nog andere grote fouten inzitten.

BTW.

Ik heb nog een naar die platte grond gekeken, en naar mijn mening, was de eerdere versie helemaal geen legerbasis, maar gewoon een tweede terminal/landingsbaan van het burger vliegveld. Op een legerbasis, staan de vliegtuigen over het algemeen namelijk niet bij een terminal om mensen/goederen in te laden, maar gebeurd dit in een hangar. En natuurlijk was dit ook de terminal waar tommy aankwam met zijn vliegtuig, en dat gebeurd over het algemeen ook niet op een militaire basis ( helemaal niet als er een burger vliegveld naastligt)

En als je tenslotte naar die vage landkaart kijkt die Joriz liet zien, zie je daar allemaal outlines, die heel erg veel lijken op de gebouwen die ook op het burger vliegveld staan, en er is niets te zien wat duid op een leger-basis.

Het is dan ook mijn mening, dat in een eerdere versie het vliegveld gewoon veel groter was, en dat ze later hebben besloten dat er toch nog een leger-basis in VC moest komen, en dat ze daarvoor de helft van het vliegveld-terrein hebben opgeofferd.

alle missies worden na elkaar gemaakt. in het begin heb je een legermissie en verder heb je er nix meer mee. dus waarom zouden ze dan op het laatst nog een legerbasis willen deponeren als ze dat al veel en veel eerder hadden kunnen bedenken?

echtwaar het klopt allemaal gewoon niet!!! :notinpressed:

Link to comment
Delen op andere websites

alle missies worden na elkaar gemaakt. in het begin heb je een legermissie en verder heb je er nix meer mee. dus waarom zouden ze dan op het laatst nog een legerbasis willen deponeren als ze dat al veel en veel eerder hadden kunnen bedenken?

Dit is echt de grootste onzin, geef mij 1 goede reden waarom missies in dezelfde volgorde zouden moeten worden gemaakt als waarin ze in het spel voorkomen?

Heb je ooit een regel code geprogrameerd?, dan zou je namelijk wel beter weten.

De beste reden die ik kan bedenken, waarom ze een leger-basis hebben gemaakt, is dat ze een plek wilden waar je je eerste hunter kan vinden, maar waar je heb niet ze heel makkelijk wegkrijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

vcright29fv.png

ze hebben heel wat weg gelaten zo te zien.

Dit is gewoon een kaartje van verschillende delen van Vice City door en over elkaar heen, op verschillende schaal.

ja maar volgens mij hou je nog wel dingen over. :unsure:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, als je goed kijkt zie je dat het golfterrein er drie keer opstaat, met een paar verschillende groottes, en Prawn Island linksonder, over een versie van het golfterrein heen. Hoe kom je overigens aan deze afbeelding?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...