Jump to content

All Points Bulletin


dutchkiller

Recommended Posts

  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • frankyyguy

    24

  • Sprayboy

    21

  • Hayte

    19

  • Nick_Kerkwijk

    10

Geen maandelijks abonnement voor APB

Nieuws | 20 juli 2009 - Het was al reeds bekend dat Realtime Worlds' MMO All Points Bulletin niet het traditionele betaalmodel zou kennen zoals bij andere MMOs. Dave Jones heeft nu laten weten dat het wel een traditionele game wordt om te kopen, maar dat spelers zich niet hoeven in te schrijven om maandelijks te kunnen spelen.

Volgens Jones zal het betalingsplan uniek en flexibel zijn, waarbij spelers 'begrijpen' waarom er betaald moet worden. Concrete details ontbreken nog.

Wat bedoelen ze nou met flexibel, eniek en traditionele game gaat worden? :?

Heb je trouwens ook nog een bron? :)

PS: Kan iemand de naam van het onderwerp verranderen in APB laat VAN zich horen?

Weten jullie misschien welke sites wat foto`s van APB exemplaren die al klaar zou zijn voor de release dates zitten. Ik ben ook benieuwd hoe die boxart van dit spel eruit komen te zien! ^_^:dans::zz:

Een boxart is er nog niet. Een aantal foto's vind je hier

maar deze komen uit de trailer. Eigenlijk heb je meer aan die filmpjes die ik heb gepost, want veel bevatten officiele gameplay. ^_^

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

En als straks dit spel uit zou komen. Dan hoop ik echt(dat zal ook gebeuren: hoop ik?) dat ze ook cheatverbod zou invoeren op alle servers: net zo bij Counter Strike! Anders is het nep, ook vals natuurlijk. En het moet wel REAL blijven. Ik ben al zo erg tegen cheaters!! :{:ch::Y

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand me uitleggen wat APB moet voorstellen?

Is 't de bedoeling een Free Roamer te worden en te concurreren met games als Grand Theft Auto en Saints Row? Of is 't meer de bedoeling een Shooter te zijn en te concurreren met games als Call Of Duty of Battlefield?

Of is het weer daartussen in?

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand me uitleggen wat APB moet voorstellen?

Is 't de bedoeling een Free Roamer te worden en te concurreren met games als Grand Theft Auto en Saints Row? Of is 't meer de bedoeling een Shooter te zijn en te concurreren met games als Call Of Duty of Battlefield?

Of is het weer daartussen in?

APB moet een free roam game worden, maar in principe gaat hij niet concureren met GTA IV of Saints Row want het wordt een massive multiplayer online free roam game. Anders dan free roam games als GTA en SR heeft APB geen missies die je offline moet doen, je hebt 2 groepen die elkaar steeds tegen proberen te zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand me uitleggen wat APB moet voorstellen?

Is 't de bedoeling een Free Roamer te worden en te concurreren met games als Grand Theft Auto en Saints Row? Of is 't meer de bedoeling een Shooter te zijn en te concurreren met games als Call Of Duty of Battlefield?

Of is het weer daartussen in?

APB moet een free roam game worden, maar in principe gaat hij niet concureren met GTA IV of Saints Row want het wordt een massive multiplayer online free roam game. Anders dan free roam games als GTA en SR heeft APB geen missies die je offline moet doen, je hebt 2 groepen die elkaar steeds tegen proberen te zitten.

Maar qua uiterlijk en wat je kan enzo zal 't dus wél vergelijkbaar worden met GTA IV of SR? Dus bijvoorbeeld (om maar wat te noemen) dat je in auto's kan stappen, mensen kan neertimmeren, kan schieten etc..?

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand me uitleggen wat APB moet voorstellen?

Is 't de bedoeling een Free Roamer te worden en te concurreren met games als Grand Theft Auto en Saints Row? Of is 't meer de bedoeling een Shooter te zijn en te concurreren met games als Call Of Duty of Battlefield?

Of is het weer daartussen in?

APB moet een free roam game worden, maar in principe gaat hij niet concureren met GTA IV of Saints Row want het wordt een massive multiplayer online free roam game. Anders dan free roam games als GTA en SR heeft APB geen missies die je offline moet doen, je hebt 2 groepen die elkaar steeds tegen proberen te zitten.

Maar qua uiterlijk en wat je kan enzo zal 't dus wél vergelijkbaar worden met GTA IV of SR? Dus bijvoorbeeld (om maar wat te noemen) dat je in auto's kan stappen, mensen kan neertimmeren, kan schieten etc..?

Je kunt ongeveer hetzelfde als GTA. Het spel is ook gemaakt door de maker van de originele GTA. Je kunt dit spel zien als een GTA MMO (Massive Multiplayer Online Game)

APB (All points bulletin) is een aankomende MMO game voor de pc en hoogwaarschijnlijk voor de Xbox 360 en/of Playstation 3. De game is 100% Gefocussed op online gameplay en speelt zich af in honderden steden wereldwijd. In de meeste Mmo's is het de bedoeling skills te verhogen en beter te worden. In APB is dit niet de bedoeling. Hier zul je een grotere naam moeten krijgen. Als misdadiger zul je beginnen met kleine opdrachtjes, zoals het stelen van spullen of inbreken in huizen. Uiteindelijk is geld verdienen makkelijker aan het worden. Je beroofd bijvoorbeeld een bank! Langzamerhand word je steeds rijker. Tenminste.. Als je tactisch te werk gaat! Geld is belangrijk. Je kunt namelijk auto's kopen, tunen kleding kopen. (misschien ook wapens) Hoe rijker je word. Hoe uitgebreider je je character kunt kleden, en hoe meer auto's je kunt kopen, Enzovoort. Creeer je eigen Gang en neem het op tegen de hele wereld. APB heeft een enorm grote customization optie, waardoor iedere online speler een uniek uiterlijk heeft. Iedere speler kan zijn eigen stijl aanpassen, waaronder muziek!

Misdaden plegen doe je niet zomaar. Zodra je een misdaad pleegt krijgt de politie (andere online spelers) de opdracht jou uit te schakelen of te arresteren, dus je zult op moeten passen. Ondertussen moet je ook je wijken beschermen tegen andere online spelers, en is iedereen op hetzelfde uit en proberen allemaal hun imperium op te bouwen in een viritueele wereld.

PS: Over die honderden steden ben ik niet meer zo zeker. Het is volgens mij een een grote stad met heel veel wijken. In een van de filmpjes hoorde ik trouwens dat je zelfs "offline" kunt spelen als je even niet online wilt zijn. Kortom, je kunt dan free roamen in een levendige stad, zelfs in je ééntje. ^_^

Nieuw filmpje van APB:

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

Er wordt te veel beloofd. Maar later komen ze in problemen. Een spel met veel te veel functie's word minimaal hoger dan 20GB. Ik denk niet dat zomaar mensen het spel gaan spelen. Het wordt een grote topper, dat weet ik. Alleen 100 steden? Possible. Maar fucked up zwaar. En zeker heel veel (systeem)eisen! :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat de systeemeisen hoger worden dan GTA IV. Dat zie je toch als je de beelden bekijkt, alles ziet er minder zwaar uit, de textures bijvoorbeeld. Honderd steden zou overigens prachtig zijn, maar ik hoop dan wel dat ze allemaal even levendig zijn/verschillende sferen uitademen. De auto's lijken me ook weer erg mooi, iets waar ik veel waarde aan hecht (daarom heb ik geen Saints Row 2 gekocht, die autos zijn spuuglelijk imo) en je kan ze tunen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoor nou laaste tijd alleen maar over 100 steden hebben: eigelijk moet het wel mogelijk zijn(dit spel is al 5 jaar in ontwikkeling). Het zou best kunnen dat je per server kunt kiezen wat voor stad je wilt spelen ^_^:D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoor nou laaste tijd alleen maar over 100 steden hebben: eigelijk moet het wel mogelijk zijn(dit spel is al 5 jaar in ontwikkeling). Het zou best kunnen dat je per server kunt kiezen wat voor stad je wilt spelen ^_^:D

Het zou kunnen. In de eerste teaser trailer zeggen ze dat er honderden steden zijn, alleen ik hoor hier niets meer over. Als ik op de officiele website kijk, lees ik dat het spel zich af speelt in een levendige stad genaamt: SAN PARO

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...