Jump to content

All Points Bulletin


dutchkiller

Recommended Posts

Ik zie heel veel mooie wagens en bekende wagens als de suzuzuki swift de nissan gt(r?).

Alleen als hij komt wacht ik wel op de recenties want dit soort games zijn niet altijd even leuk om te spelen, het idee kan goed

zijn maar of het lekker speelt online.... dalijk heb je allemaal van de mensen die teamkillen cheaten enz...

Bewerkt: door redfire18
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • frankyyguy

    24

  • Sprayboy

    21

  • Hayte

    19

  • Nick_Kerkwijk

    10

Ik zie heel veel mooie wagens en bekende wagens als de suzuzuki swift de nissan gt(r?).

Alleen als hij komt wacht ik wel op de recenties want dit soort games zijn niet altijd even leuk om te spelen, het idee kan goed

zijn maar of het lekker speelt online.... dalijk heb je allemaal van de mensen die teamkillen cheaten enz...

Je hebt verschillende "districts" met 2 soorten regels: Normal & Chaoss.

Met normaal kun je andere spelers niet aanvallen, totdat je met ze "gematched" bent. Bijv, als je een auto steelt en de Polities worden gematched, dan zullen ze jou aan kunnen vallen. Met chaoss kan iedereen aanvallen en is het een soort PK buurt.

Het zal geen ongeregeld chaotisch zooitje zijn in een stad, en tot mijn verbazing is echt overal bij nagedacht. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

het gebruikt de UT3 engine dat is wel een opluchting opzicht omdat die minder hoge systeem eisen dan Gta 4 nodig heeft.

En ik zie dat Ea de uitgever word dat kan beteken dat er na een tijdje geen support meer is :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

het gebruikt de UT3 engine dat is wel een opluchting opzicht omdat die minder hoge systeem eisen dan Gta 4 nodig heeft.

En ik zie dat Ea de uitgever word dat kan beteken dat er na een tijdje geen support meer is :duh:

Hoe bedoel je dat er geen support meer is? RealTime worlds zal voor de servers zorgen en updates, EA zal alleen de uitgever worden. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik ook al eerder vroeg: ik hoop dat het cheatverbod en overdreven mod verbod ingevoerd gaat worden! in GTA 4 zitten ze in free mode iedere X te cheaten met God mode on, dat het auto zomaar uit te lucht valt, vliegen met autos, te snelle fast forwards(dat je snel kan optrekken en rijden en lopen :ch: ), dat je zomaar een vrijheidbaald op de weg kan plaatsen(dat kan echt nooit: NOT REALLIFE!), en scheaten voor zomaar 1 auto voor je neus verschijndt! Ik hoop dat het niet in APB gebeurd wat daar allemaal boven staat: dan zou het bij mij echt super teleurstelling worden: vooral dat ik zo lang op die game hebt gewacht!!! :ch::{:duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neemt het aan dat APB wel 98% een netwerk game wordt he? Dat je naar de installatie het spel opstart. Dat je dan met zonder cd kan spelen?(verglijken met Counter Strike! ^_^ ).

Bewerkt: door Sprayboy
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik weet niet als jullie dat weten? APB heeft er weer van zich laten horen:Nieuws: APB zonder maandelijkse kosten

Door Joni Philips op 14-08-2009 om 14:40 Bron: Eurogamer

In 2002 opende Real Time Worlds de deuren, waarna de ontwikkeling van de MMO APB startte. APB of All Points Bulletin voor de PC plaatst de speler in een Grand Theft Auto-achtige wereld.

In tegenstelling tot andere MMOs zal APB geen maandelijks abonnement krijgen. De FAQ op de officiële site meldt dat de prijs van APB nog niet bepaald is, maar dat men geen maandelijks abonnement heeft. De FAQ meldt ook dat de game voorlopig alleen in ontwikkeling is voor de PC. Afgelopen E3 vertelde een Real Time Worlds medewerker nog dat de Xbox 360 versie nog in ontwikkeling was. Nu is het officiële standpunt van Real Time dat men de mogelijkheden voor een consoleversie overweegt, maar dat er niets aan te kondigen is over dit onderwerp.

We're evaluating opportunities for a console port of APB but there’s nothing concrete to announce at the moment.

ten 2e:Nieuws: APB met beta

Door Simon Venneman op 15-08-2009 om 19:08 Bron: Game Informer

In 2002 opende Real Time Worlds de deuren, waarna de ontwikkeling van de MMO APB startte. APB of All Points Bulletin voor de PC plaatst de speler in een Grand Theft Auto-achtige wereld.

Wil je All Points Bulletin graag spelen? Bezoek dan deze site, en schrijf je in! Realtime Worlds wilt wel graag dat je aan een aantal standaarden voldoet. Ze willen weten hoe het zit met je vechtsporten, of je kinderen hebt, etc. Oftewel: ze willen weten of je een leven hebt. En dat hebben ze waarschijnlijk liever niet, wanneer je graag aan de beta mee wilt doen. Word je niet gelijk geaccepteerd in de beta? Geen zorgen, Realtime Worlds zegt dat ze binnenkort meer testers nodig hebben. Je hebt dus altijd nog kans op een plekje.

Zeer goed news of niet dan?? :Y^_^:D8)

Link to comment
Delen op andere websites

Zo hee dit wist ik niet

kan niet wachten ik hoop dat ie voor de xbox360 komt

lijkt me echt gaaf rij je in ienmand ze beurt

en dan stopen er opeens een paar outo s voor je

die dan je geld wilen heben ofzo.

net eem film waarin alles kan gebeuren.

ik denk dat ik bij de politie ga

even een paar arme gangs hun geld jaten weet je wel

jaa ik moet deze game nu heben. :dans::dans::dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...