moechy Geplaatst: 9 december 2009 Rapport Geplaatst: 9 december 2009 Deze game ownt zo zwaar. oO Vooral het villa uitbouwen en de verschillende armor en dergelijke zijn zo'n goede toevoeging. Respect voor deze game. Nu heb je tenminste een echte storyline die vorige "storyline" was echt zo ééntonig. En deze heeft ook leuke zijmissies. Idd. EN die tombes zijn ook leuke doordenkers. Reageren
flippie13 Geplaatst: 9 december 2009 Rapport Geplaatst: 9 december 2009 Damn, ik moet nog een hoop leren van acII zo te lezen Ik ben net in dat plaatsje waar je villa staat, maar ik kan hem volgens mij nog niet verbouwen e.d. En waar is leonardo nou te vinden? Die was toch in de 1ste stad of ben ik nu wel heel scheef bezig? Reageren
moechy Geplaatst: 9 december 2009 Rapport Geplaatst: 9 december 2009 Damn, ik moet nog een hoop leren van acII zo te lezen Ik ben net in dat plaatsje waar je villa staat, maar ik kan hem volgens mij nog niet verbouwen e.d. En waar is leonardo nou te vinden? Die was toch in de 1ste stad of ben ik nu wel heel scheef bezig? Gwn storyline spelen. Kom je vanzelf achter. Reageren
Mevin Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 Ff een vraagje over een missie, dat je die codexpagina's moet halen en daarna naar leonardo da vinci moet gaan, alleen in welke stad zit leonardo nou? Wat ik ben zowat in iedere stad gegaan en daar kon ik hem niet vinden Reageren
PowerPats Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 In het begin zit hij nog in Firenze, maar je kan alleen naar hem toe gaan als je een codexpagina hebt. als je dat hebt dan verschijnt er een L op de map. Later in de storyline verhuist Leonardo naar venetie. Reageren
Mevin Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 Ja, alleen ik ben nu in Venetië, want hij was al een of 2 keer verhuist , alleen ik zie nergens die L Staan alleen nog die begin herrinering Waar dan ook staat dat ik naar leonardo moet gaan omdat hij het dan kan uitvogelen Reageren
Nissan Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 De vorige game werd geheel verneukt door de herhaling. Ik deed altijd hetzelfde en heb de game niet eens uitgespeeld volgens mij, omdat ik me gewoon echt kapot verveelde. Reageren
PowerPats Geplaatst: 11 december 2009 Rapport Geplaatst: 11 december 2009 Heb de game inmiddels uitgespeeld, en moet toch even zeggen dat het echt een geweldige storyline was. Ook lekker lang. Maarja nu is het voorbij. Heel goed einde trouwens. Reageren
flippie13 Geplaatst: 11 december 2009 Rapport Geplaatst: 11 december 2009 Ik vind trouwens wel dat je met dit spel wel heel makkelijk een silver trophie haalt ofzo :$ Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Geplaatst: 12 december 2009 Haha, inderdaad. Ik heb hem vandaag voor het eerst gespeeld en in de 1e missie krijg je al een zilveren trophie als je de Animus 2.0 binnen gaat, terwijl je daar echt niks voor hoeft te doen behalve wat lopen. Ik las veel kritiek over al die submissies en upgrades e.d. maar als ik het zo speel is het best grappig dat ze die extra's hebben toegevoegd. Soms alleen nog wat onenigheid met de camera die niet meewerkt of de sprongen die de verkeerde kant op gaan, maar voor de rest is het een top game. Ik wist zelfs niet eens dat je op paarden kon rijden dus dat is wel een leuke toevoeging, zeker als je daarmee snel van de ene naar de andere stad kan. Reageren
Rullez Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Geplaatst: 12 december 2009 Haha, inderdaad. Ik heb hem vandaag voor het eerst gespeeld en in de 1e missie krijg je al een zilveren trophie als je de Animus 2.0 binnen gaat, terwijl je daar echt niks voor hoeft te doen behalve wat lopen. Ik las veel kritiek over al die submissies en upgrades e.d. maar als ik het zo speel is het best grappig dat ze die extra's hebben toegevoegd. Soms alleen nog wat onenigheid met de camera die niet meewerkt of de sprongen die de verkeerde kant op gaan, maar voor de rest is het een top game. Ik wist zelfs niet eens dat je op paarden kon rijden dus dat is wel een leuke toevoeging, zeker als je daarmee snel van de ene naar de andere stad kan. Als ik mij niet vergis kon je bij het eerst deel ook al paard rijden vanwege de lange stukken tussen de grootte steden. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Ik denk dat ik ga proberen te gaanvoor de Platinum trophy ik zit toch al op 81 %. En in het eerste deel kon je ook al paardrijden. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 Voor de mensen die het nog niet weten. Er is al een soort van DLC voor ACII via Uplay. Maak op Ubisoft.com een account, ga naar je game-menu en klik op driehoekje. Daarna kom je in het menu van Uplay. Hoe verder je in de game bent hoe meer punten je krijgt en van die punten kan je extra content kopen (gratis). Hieronder een overzicht van wat je kan kopen: - ACII PS3/XBOX360 Theme (10 p) - Extra werpmessen (20 p) - Kledij van Deel 1 (30 p) - Extra 7e geheime graftombe onder je Villa (40 p) Bij aanmelding krijg je al 10 points. Reageren
PowerPats Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 Voor de mensen die het nog niet weten. Er is al een soort van DLC voor ACII via Uplay. Maak op Ubisoft.com een account, ga naar je game-menu en klik op driehoekje. Daarna kom je in het menu van Uplay. Hoe verder je in de game bent hoe meer punten je krijgt en van die punten kan je extra content kopen (gratis). Hieronder een overzicht van wat je kan kopen: - ACII PS3/XBOX360 Theme (10 p) - Extra werpmessen (20 p) - Kledij van Deel 1 (30 p) - Extra 7e geheime graftombe onder je Villa (40 p) Bij aanmelding krijg je al 10 points. inderdaad erg vet. helaas had ik me pas ingeschreven toen ik haast op het eind van de storyline was. Dus heb heel veel points gemist. Nog iets. mensen koop niet de ACII theme die is echt lelijk. Reageren
Mevin Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 Waarop moet je drukken om op de Xbox de missie's opnieuw te spelen, als ik bijv bij DNA --> Sequentie ---> Herrinering doe, dat is toch de manier om het opnieuw te doen? In ieder geval, op welke knop moet ik dan drukken? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.