Jump to content

Assasins creed 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Leuke game, Maarja te makkelijk. Je health is echt heel groot. ebn als je doodgaat gooi je er een potion tegenaan en je kan er weer tegenaan.

Ook het ombrengen van bepaalde personen is echt veels te makkelijk en voorspelbaar. Er staat altijd wel een groep mensen waar je kan inblenden. Of een hooiberg/put net naast de slachtoffer. Zodat je hem onopgemerkt kan vermoorden.

Volgende keer zou het echt veel strategischer moeten gaan. Nu hebben ze dat ook een beetje gedaan met behulp van hoeren en dieven die je kan gebruiken om wachters af te leiden. Maar zeg nou eerlijk, Hoeveel mensen hebben hier nou gebruik van gemaakt ?

• Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

18

• moechy

14

• Forumrunner

12

• End Of The Riot

12

Geplaatst:

Als ik bewakers moet afleiden gooi ik gewoon geld neer. Ik heb geen vijftien verschillende manieren nodig.

Ook vind ik AC 2 lelijker dan AC1, vooral het water. Als je in een bootje gaat varen komen er geen golven ofzo. Dat vind ik echt onprofessioneel.

Geplaatst:

Leuke game, Maarja te makkelijk. Je health is echt heel groot. ebn als je doodgaat gooi je er een potion tegenaan en je kan er weer tegenaan.

Ook het ombrengen van bepaalde personen is echt veels te makkelijk en voorspelbaar. Er staat altijd wel een groep mensen waar je kan inblenden. Of een hooiberg/put net naast de slachtoffer. Zodat je hem onopgemerkt kan vermoorden.

Volgende keer zou het echt veel strategischer moeten gaan. Nu hebben ze dat ook een beetje gedaan met behulp van hoeren en dieven die je kan gebruiken om wachters af te leiden. Maar zeg nou eerlijk, Hoeveel mensen hebben hier nou gebruik van gemaakt ?

Om eerlijk te zijn.

Ik gebruikte alleen de hoeren voor de trophy/archievement.

Het spel is idd veel te makkelijk. :Y

Btw: Assasin's creed III krijgt een Multiplayer mode, dus dat belooft. :Y

Geplaatst:

Er was hier ergens een plaatje met de (eerste) hoes van AC2. Daar stond ook een vorm van multiplayer bij. Daar zie ik ook niks van inzitten. Dus multiplayer geloof ik nog niet helemaal...

Geplaatst:

Eerlijk gezegd lijkt multiplayer mij helemaal niet zo een goed idee, ten eerste zorgen ze er wel voor dat de Single Player het beste blijft? Ten tweede wat voor een soort multiplayer zouden ze er dan in moeten stoppen? Het enige redelijke lijkt mij Co-op.

Geplaatst:

Er was hier ergens een plaatje met de (eerste) hoes van AC2. Daar stond ook een vorm van multiplayer bij. Daar zie ik ook niks van inzitten. Dus multiplayer geloof ik nog niet helemaal...

Hier is mijn bron.

Het komt uit een Belgische krant:

En Ubisoft heeft het bevestigd! :Y

http://www.hln.be/hln/nl/1237/Playstation/article/detail/1055785/2010/01/18/Multiplayermodus-in-Assassin-s-Creed-III.dhtml

Geplaatst:

28508_assassins_creed_ii-orig.jpg

Is ook bevestigd door Ubisoft. Anders plaatsen ze het niet op een hoes. En aangezien ik m'n buurman niet kan assassinaten vertrouw ik een MP in AC3 ook niet helemaal.

Geplaatst:

Multiplayer zou vast wel iets zijn van bijv zwaardgevechten tegen elkaar. Of free running wedstrijden tegen elkaar. of wie het eerst een bepaalde doelwit vermoord. Er is volgens mij zat te doen.

Geplaatst:

Assassin's creed 2 is echt een verbetering tegenover het eerste deel. Deel 2 straalt veel meer kleur en warmte uit, terwijl het eerste deel meer koude blauwe en witte kleuren had. je bent meer betrokken in het verhaal en de missies zijn lekker afwisselend. Alleen zit ik met een vraag, ik heb in het doosje een dunne flyer met 'Exclusive content', met op de achterkant uitleg dat je deze code kan invoeren bij Extra's > Exclusieve content, dat heb ik ook gedaan. Maar hij geeft steeds aan dat de code niet geldig is oid.. Ik heb al met hoofdletters en zonder hoofdletters etc. geprobeerd, maar geen resultaat. Iemand een idee wat ik fout doe? Het is geen tweedehands had hem in het plastic ontvangen van een betrouwbare webshop.

Geplaatst:

Weet je wel zeker dat je goed kijkt? Een I kan op een l lijken, een 0 op een O, enz. (heb die fout zelf ook gemaakt)

Als je echt zeker weet dat het niet aan jou ligt, moet je maar contact opnemen met de webshop of Ubisoft

Geplaatst:

Ik heb gekocht, maar ik ga hem pas spelen als ik de 2de ook heb, ik hoor dat het maar 1 uur duurt, en dat de tweede aanzienlijk langer gaat duren. Maar het legt wel een belangrijk gedeelte van de verhaallijn uit en het kost maar 4 euro dusja.

Geplaatst:

Echt een hele goeie game ik ben bezig om alle veren te vinden. hij is kapot vanmiddag white edioten kope. zo vet!

• 2 weken later...
Geplaatst:

Wauw

heb hem net uit en ik blijf met zoveel Vragen zitten.

Vind het doodzonde dat ik hem al uit heb. =(

Wat me ook is opgevallen.

Heeft Ezio de hele verhaallijn een baardje?

Of enkel op het einde?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...